En yakın arkadaşın eski sevgilisine aşık olmanın toplumdaki yeri ne? sadece objektif insanların girmesini istiyorum herkes dalmasın hassas bir konu?

insan eski sevgilisinin yakın arkadaşına aşık oluyor karaktersizlikle suçlanıyor ya da en yakın arkadaşının eski sevgilisine aşık oluyor karaktersiz oluyor siz nasıl değerlendiriyorsunuz? ben insanların görüşlerini merak ediyorum hani aşk aşk aşk diyorlar en olmadık insanlara aşık olunca bir başkası. neden delikanlılık ayakları yapıyorlar yok gurur yok karakter falan aşk insanın elinde olsa senin o laflarını söylemeni ister mi... yorumlarınızı bekliyorum lütfen objektif yaklaşın teşekkürler... anket sorusunu da cevaplarsanız çoğunluğun fikrini merak ediyorum...
aşk ta mantık aramak aptallıktır
böyle aşk olacaksa ömür boyu bekar kalmayı tercih ederim
yorum yok yaşamadan büyük konuşmamak lazım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
En yakın arkadaşın eski sevgilisine aşık olmanın toplumdaki yeri ne? sadece objektif insanların girmesini istiyorum herkes dalmasın hassas bir konu?
Cevapla