Bir erkek sevgilisi olduğu halde neden ısrarla yazar?

Merhaba arkadaşlar. Bir aydır konuştuğum biri var. Ama sadece flörtleşiyorduk. Daha doğrusu tanışma süreci diyelim. Öğreniyorum ki sevgilisi varmış ve kızın ailesi çocuğa kızlarını vermiyormuş. Bunları öğrendikten sonra onunla konuşmayı kestim. Ama buna rağmen ısrarla mesaj atıyor. Sizce niyeti nedir? Sevgilisi olmasına rağmen bana neden yazıyor?
Bir erkek sevgilisi olduğu halde neden ısrarla yazar?
Cevapla