Sevgilisi olduğu halde yazan erkek neden böyle yapar?

Sınıftan bi arkadaşım önce hoşuma gitmişti sonra sevgilisi olduğunu öğrendim ve vazgeçmiştim.
Tabi sevgilisi olduğunu bilmediğim sıra ona snapten istek atmıştım instadan zaten takipleşiyorduk sonra bu benim snap isteğimi kabul etmeyince bende geri çektim ve bir kaç gün sonra bana istek attı derslerle alakalı soru sorarak konuşmaya başladı , daha sonra üniversitede takıldığım arkadaşımında ondan hoşlandığını öğrendim ve ben iyice vazgeçtim zaten bana bir şey kalmadı sonra kız buna yazdı çocuk soğuk davrandı yazışırken arkadaşım takılalım falan dedi ama çocuk işe gidiyorum ayarlayabilirsek sınıfça gideriz falan demiş
Akşamında çocuk bana yazdı arkadaşın bana yazdı diye bende dedim evet senden hoşlanıyormuş benim sevgilim var eski sevgilimle barıştım ama şu an aramız limoni pek konuşmuyoruz dedi bende hayırlısı olsun diye çok uzatmamaya karar verdim ama konuşmayı baya uzattı sorular sormaya başladı neyse bu gün böyle geçti ve ertesi günü tekrar yazmaya başladı artık her gün konuşmaya başladık attığım şeylere yorum yapıyo gülüşüyoruz beni ders çalıştır falan demeye başladı bende tamam dedim ama sevgilisi olan bir erkek neden böyle davranır anlamadım ne yapmaya çalışıyor?
Sevgilisi olduğu halde yazan erkek neden böyle yapar?
Cevapla