Herkese her şeye kızgın ve kırgınım:(?

Sevdiğim adam benden ayrıldıktan sonra evlendi. Onlarin mutlu fotograflarına bakip mahvoluyorum. Şimdiye kadar 3 sevgilim oldu. Hepsiyle internetten tanıştım. Farklı ortamlara giremiyorum utanıyorum. Kimse beni beğenmez diye düşünüyorum. O kadar kızgın ve kırgınım ki
dünyaya sevgilisi, mutlu bir ilişkisi olanları kıskanıyorum. Ben bu değilim kiskanmazdım kimseyi. Ama kendi düşüncelerime engel olamıyorum. Tek düşündügüm o karisiyla mutlu, birlikte uyaniyorlar, vakit geçiriyorlar, ikiz cocukları da olacak şimdi. Bense internet olmadan sevgili dahi edinemeyen biri olarak yalnız ölecegim. Nasl atacam bu düşünceleri?
Herkese her şeye kızgın ve kırgınım:(?
Cevapla