Sevdiğim adam benden ayrıldıktan sonra evlendi. Onlarin mutlu fotograflarına bakip mahvoluyorum. Şimdiye kadar 3 sevgilim oldu. Hepsiyle internetten tanıştım. Farklı ortamlara giremiyorum utanıyorum. Kimse beni beğenmez diye düşünüyorum. O kadar kızgın ve kırgınım ki
dünyaya sevgilisi, mutlu bir ilişkisi olanları kıskanıyorum. Ben bu değilim kiskanmazdım kimseyi. Ama kendi düşüncelerime engel olamıyorum. Tek düşündügüm o karisiyla mutlu, birlikte uyaniyorlar, vakit geçiriyorlar, ikiz cocukları da olacak şimdi. Bense internet olmadan sevgili dahi edinemeyen biri olarak yalnız ölecegim. Nasl atacam bu düşünceleri?
dünyaya sevgilisi, mutlu bir ilişkisi olanları kıskanıyorum. Ben bu değilim kiskanmazdım kimseyi. Ama kendi düşüncelerime engel olamıyorum. Tek düşündügüm o karisiyla mutlu, birlikte uyaniyorlar, vakit geçiriyorlar, ikiz cocukları da olacak şimdi. Bense internet olmadan sevgili dahi edinemeyen biri olarak yalnız ölecegim. Nasl atacam bu düşünceleri?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar