10 yıldan sonra sanırım tekrar aşık oldum. aynı kurumda çalışıyoruz , birbirimizden çok farklıyız. risk alıp evlenelim mi😀?

o a ise ben z.. o İzmir’se ben Ardahan 😀 daha önce bir evliliğinden çocuğu var. ben 29 o 40 :)) ve çok yakışıklı 😍😍😍 bilmıyorum anlaşabılır mıyız?
10 yıldan sonra sanırım tekrar aşık oldum. aynı kurumda çalışıyoruz , birbirimizden çok farklıyız. risk alıp evlenelim mi😀?
Cevapla