AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
90Cevap
Hemen kendine çeki düzen veriyorsun her zamankinden sık giyinip bakım yapıyorsun ve asla yüz vermiyorsun tiksinc olan ben değilim sensin deyip hayatına bakıyorsn er geç akillanicak tabi bu bir seçenek boşanmayı düşünmüyorsan ciddi kararlar alıp kendine asla laf getirme ne diyorsa da kibar bir dille lafını vur geri çekil bu onu yeterince sınır eder onun seviyesine inme yeter
temizliğine kokuna falan dikkat ediyor musun. ama anlattıklarına göre büyük ihtimalle başka birisi var. aile büyükleri onun ailesiyle nasılsın onlar ne düşünüyor. düzelsin diye çaba göstermiyorlar mı
Bu noktaya gelirken illaki tartışmalarınız olmultur ve senden soğumasına sebep olan şeyleri zaten biliyorsundur. Önce onları netleştir ve ortadan kaldırmalıskn eğer birşeyleri düzeltmek istiyorsan
Aile terspistine gitmek istemiyor mu esin?
SEN Dogum yaptıktan sonra mı oldu bu durum
Senle alakalı bir duRum yok onun sorunu kendiyle
Doğumdan sonra değil daha hamileliğimin başlarında bile vardı bu konu ben acaba fiziksel değişimim mi etkiledi dedim ama yok doğumdan sonrada aynı sorunlar eski nişanlısındada benzer durum yaşatmış
Onun sorunu kendiyle tamamen
Senle alakalı hiç bişey yok sanırım çocuklukta yaşadığı trawmalar mevcut
Sen nisanliyken nasıldı.
Böyle değildi 1 ay sürdü nişan süremiz
Sorun şu bacım vakit geçirmeden evlenmişsin
Muhtemelen görücü usulü evlendiniz ve şu anda eşiniz bir kadına aşık. Boşanan o siz değilsiniz. Aileniz de buna nasıl müdahale edebilir ki? Adam sizi boşamak istiyor sonuçta.
Evliliği yoluna koymak adına mı çocuk düşündünüz? Sana yönelik ilk ağır eleştirisi ya da istemediğine ilişkin ifadeleri ne zaman kullandı?
7 aydır söylüyor hayır çocuk ilk evlendiğimizin ikinci ayı oldu zaten planlı bir gebelik değildi onu tanıyamadan evlilikte çocuk sahibi oldum
Çocukla birlikte sorumluluk artıp süreç ağırlaşıyor. Bu nedenle eşin sıkılmış olmalı. Tabi ihtiyaçları karşısındaki tatmini ve beklentisi değişmiş olabilir. Maddi olarak zorlanması ve bitmeyen ihtiyaçlar zorlamış olabilir.
yani anlamıyorum insanları 4 aylık bebekle bir de ama sen seviyorsun belli
Sevgiden çok çocuğum ve geleceği için endişeliyim
haklısın Allah kolaylık versin
Böyle erkekler sonra kalkıp süresiz nafaka diyorlar. Ayrıl git çalış. Kendine de bebeğine de bakarsın. Aşağılık herife bak ya
Nasıl bir insan eşini bu durumda ortada bırakır madem sevmiyordun neden evlendin
Bebeğe karşı tutumu nasıl eşinin çocuğunu seviyor mu peki
Çocuğu bir sevdiğini herşeyi olduğunu diyor ama bir ay boyunca bebeğinin halini hatrını ihtiyacını bile sormadı son telefon konuşmasında bebekten bile senden olduğu için nefret ediyorum dedi
Nasıl bir baba ya seni sevmeye bilir ama o bir parçası nasıl caz geçe bilir sonuçta dediğin gibi fiziksel bir değişmen yok güzelsin de daha ne istiyor ki bu adam bir çocuk vermişsin ona bende kendisinin bir sorunu var senin ve bebeğin güzelliğini göremiyor
Olabilir ve baştan beri gelgitli bir insan çocuğum kucağımda boğazımı sıkar ertesi gün yemin ediyordu böyle birşey yapmadığına ya çok kötü bir yalancı ya da ruhsal sorunlarımı var onlarda etkiliyor mu bu konuşmalarını bilmiyorum
muhtemelen bvaska biri varda ailen neden bosanamazsın diyo adam bosuyo seni
Ailem Doğu kültüründe bir aile yapısında ve çocuk çok küçük bir erkek sevmiyorum sebepli boşanamaz diyorlar
önünde tek seçenek var ekonımik özgürlüğünü kazanmak
Lisans eğitimim var çalışabilirim ama bebeğim çok küçük ailem kabullenmese bebeğimle çok zor
kreşi olan iş yerleri var bir araştırsan keske
mezuniyetin nedir
Daha 4 aylık kreşlik çağda değil ki
Zihinsel engelliler öğretmeniyim atanmadım ama özel imkanı var bizde
biliyorum hakimim sizin sektöre açıkçası
hangi ildesin iyisimi bir işe girmen bir sekilde
Ailem kabullense durumu çalışırım bebeğim en azından annemde kalır işteyken dediğim gibi iş bulma sorunum yok ama ailem kesinlikle durumu kabullenmiyor
peki ne yapmayı düşünüyosn su anda
Kusura bakma abla ama eşin tam bir bacım çocuğuymuş piç işte o çocuğu madem sevmiyon tiksiniyon niye evlendin bacım evladı seni bacını seveyim böyle insanalrdan nefret ediyorum bebek niye yapıyon ayrıca yazık değil mi
Yani dediğine göre onu soğutacak bir hareket falan yapmadin yani böyle davranıyorsa hayatında başka biri vardır
Boşanmazsin mi Kango köpek diyor bunu senin haydtin git devlete sigin kadın evlerine git
Senin ailen gibi aileye lanet olsun o nasıl aile be
Allah yardım etsin anahtarı sende olan hapisande yaşaması en zoru
Boşanma yok diye birşey yok boşanma davasını kocan açsın sen açma bu kadar basit
Evet başka çarem yok zaten
Ondan sonra ailenin diyecek birşeyi olmaz doğum dan sonra acaba vajina çok fazla yenişleme falan mı oldu görüntü değişikliği belki onu bahane ediyor dur
Bişey oldugu keisn! bir insan neden böyle davranır! Olmuyorsa boşan
adilik etmiş geleceğine odaklan bence ekonomik özgürlüğnü edin
İşte bir tarafda ölse bile arkasından bir ömür sevecekler var bir tarafda da hayatına başkasını alan şerefsizler. Sana Allahdan yardım diliyorum, keşke elimizden dahası gelse. Bence boşan, daha yolun başındasın ve daha iyilerine layıksın..
bir insan bu şekilde değişebiliyorsa başka birinden başka bir ihtimal gelmiyor aklıma
Onurlu bir insan senin durumunda boşanır, kendi ayakları üzerinde durmaya çalışır. Daha sonra hayatın neler getireceği belli olmaz
Başta böyle değilmiydi. Sana aşık değil miydi
Aşık evlendi ilk evlendiğimiz aydan sonra ben bişeyler sezdim ara ara gelgitli biri geldi bana sordum evliliğe alışmakta zorlanıyorum dedi alışırsın herkes aynı aşamalardan geçiyor dedim ama zaman öyle bir hale getirdi ki artık nefret ediyorum tiksiniyorumlardan öte konuşması olmuyor
Hmm iyi bir hocaya başvur derim. Hiç normal değil
O zaman niye evlenmiş? Rahatsız olduğu şeyler varsa söylesin düzeltirsin kendini yok hala aynısını söylüyorsa sıkıntılı durum.
Allah sabır versin yani hayatında biri olabilir senin sınavın bu sabırlı ol
hala ne yapacam diyorsun ya pes yani. o adamı def edeceksin bu kadar basit. hiç mi gururun öz saygın öz güvenin yok
öncellikle kımsenin senin hayatına yon vermesine izin verme ailen senin evdeki pskolojık baskını bilmiyor bir işe girip çalişmak bence bu kadar zor olmamalı eşin boşanmak istiyorsa sana değer vermeyen bir insana aynı evi paylaşma
Yani yanlış anlama canım ama o adamdan adam olmaz boşver doğum yapmışmısın yapmadıysan sen evinde otur o gitsin eğer daha 3 ayylık hamileyse seni yormayacak bir işe gir çalış çocuğun doğana kadar bence o adamı allha havale et
ayrıl ya niye evlendinki. sevmiyosan neden evlendin elin ekmek tutup kendin yaşayabilceksen ayrılman sorun yaşatmaz ama benim ve bir kaç kişinin sözüyle ayrılma eşinin de hayatında henüz biri olmaya bilir ama olcak elbet bir gün
zor zamanlar geçireceksin belli boşanmaktan başka çaren yok adam ısrarcı ise
Görücü usulü mü evlendiniz ve doğumdan sonra kocanı aksattın galiba
Cevap verirmisin
Cinsel hayatiniz kötü galiba
Cevap versene ya
Bakara Süresini Evinizde Sesini Açıp Dinleyin
Bir Hafta Böyle Devam edin Eşiniz Yokken Yapın
Evdeki Bütün Odalardan Ses duyulacak şekilde Sesini Açın
Faydasını Göreceksiniz Allah'ın izniyle
eskiden böylemiydi neden evlendini zinsan bu kadr kısa sürede bıkmaz
Severek evlendi ailelerimizin seçimi değiliz ben bir anlasam ama eski nişanlısıylada kızla severek nişanlanmış sevmiyorum nefret ediyorum diye ayrılmış ve kızla iki sene nişanlı kalmışlar başkaları olmuş o arada hep ben bunu evlendikten baya sonra öğrendim
oturup konuşsana derdi nedir neden böyle yapıyo belki hastadır
Kritik soru şu; Ekonomik Özgürlüğün var mı? Mesleğin işin falan?
Bir işe girip çalışın,çocuğunuzu da devletin kreşlerine veririsiniz. O adi adamla ömür tüketmeyin.Çocuğunuzu da göstermeyin, ona ihtiyacınız yok
Kurtul git tek başına yaşa çocuğu aldırma doğur ona güzel gelecek yaşat öyle bir babası olmaktansa olmasın daha iyi
yapacak kendine göre bir eğlence bul yani senin değerini bilmeyen ama bilen biri vardır kesin
Böyle bir derdim yok şu an sadece evliliğimde çocuğum var başka biri dışında bir sebep olabilir mi farklı bir akıl veren olabilir mi arayışındayım başka biri ya da başka bir evlilik düşüncesi olsa çare arayışında olmam vereceğiniz cevaplara dikkat edin lütfen..
ben dikkat ediyorum zaten senin dereni bilmeyen bir erkek ile bir ömür geçmez canım yani en azından sosyal medyadan tanımadığın bir kadın ile bir erkek ile sohbet ederek derdini anlatabilirsin yani en azından o an yaşadıkların aklına gelmez kafan dağılır
Başkası var gibi geldi bana..
adam baskasini bulmus
Muhtemelen başkası var
Olabilir büyük ihtimal biri var
kafasını karıştıran biri var gibi geldi bana.
Iliskiyi devam ettirmeyw calis aksi taktirde araya birilerini koy sonrası malum
Kendini mutlu edecek bir şey yap kalbinin sesini dinle
O zaman sen de ondan ayrıl, seni sevmeyen senden tiksinen birisiyle nasıl beraber olabiliyorsun
çok korkunç.. Ama başkası var gibi bilemedim
Ispatla burnundan getr muhtemln bırı var
İspatlamam çok zor ki evde değil telefonlar hep şifreli dışarıda bebekle çıkıp takibini yapamam ki
Avukatla gorus sıfre suphe uyandırr dokuman ıstene bılır
Baskasi vardir pislik herif
Bırak onu derhal bırak salak olma hemen bırak
Böyle adamlar çükünden asmak lazım
Sende aynısını ona uygula
Başkası vardır ya da sizden soğumuştur
Başkası var. Yatakta mı iyi değilsin.
Bıktım sizin gibi trol sorulardan ya
Tiksinecek ne yaptınki? böyle davranıyor?
Çok kötü bir durum gerçekten
Maalesef başka biri var
pis kokuyosundur belki ya da bakımsızsın
boşan senden tiksiniyorsa
kaldı ki evlenir evlenmez hemen çocuk yapmayın sağlık sorunu yoksa diye yazıyoruz ama kimse dinlemiyor. olan bebeğe olacak şimdi
Allah yardımcın olsun