Aşk acısını uzun süre yaşamak sevgimizin büyüklüğünden midir yoksa bizim zayıflığımızın bir kanıtı mıdır?

Herkese kendi acısı ve aşkı kutsal geliyor :)
Aşk acısını uzun süre yaşamak sevgimizin büyüklüğünden midir yoksa bizim zayıflığımızın bir kanıtı mıdır?
Cevapla