Yüklediğin anlam zirve de olsa, kibrit kutusunu doldurmayacak kadar bile olsa O değer vermiyorsa sen kaybediyorsun. Yanında kalması sana anlam yüklemesi senin verdiğin değerle alakalı değil
Ben onu bunu bilmem. Bu zamana kadar zaten adına ilişki diyebileceğim hiçbir şey yaşamadım. Hep tek taraflı oldu ya da 1-2 ay yara bandı gibi kullanıp işleri bitince istemiyorum olayına döndü. Dönüp kendime dedim ki ben napiyorim. Evlenince karıma göstereceğim, tahammülü, anlayışı, sevgiyi, sadakati daha ortada birşey yokken değmeyecek insanlara göstermişiz. Kendimizi uzmusuz ve yipratmisiz. Bunu Hak eden bir kadın çıkarsa yine gösteririm. Hiç sorun değil. Ama bu kadar kısa sürede olmaz. 6 ay - 1 sene geçer anca öyle. Boş yere gözyaşı dokmenin anlamı yok!
Dengeli sevmeyen herkes acı çekmeye mahkumdur yaşamı yönettiği iddia edilen bazı yasalar olduğu söylenir biz bu yasalara yanlış cevaplar verdik mi oda yanlış çalışır sonuç olarak üzülen biz oluruz. Ben bu yasaların işleyişine inanıyorum.Çok sevebiliriz ama dengeli sevmezsek bir şekilde zararlı çıkıyoruz. Bizim ülkemizde aşk anlayışı biraz garip partner gibi değil ebeveyn gibi seviyorlar bu da uzun vadede çok probleme sebep oluyor
İster istemez yüklemiş oluyoruz zaten, seviyoruz çünki ve sevdiğimiz zamanki duygularımız çok daha yoğun oluyor, o yüzden de bazen gereğinden fazla anlam yükleyebiliyoruz.
Bence fazla dramatikleştiriyoruz ; Sevmek budur; yüreğinle hareket edersin. Az ya da çok seveceğine, anlam yükleyip yuklemeyeceğine kendin karar veremezsin, ki bunu yapabiliyorsan sevmek deİldir o. Ve sadecr fazla anlam yüklemekle de deİl, mesela Bazen değerini bilmediğin, burnunun dibinde iken görmek istemediğin birini de kaybedince sonradan anlarsın, geç olur
Sürekli fedekarlık yapan zaten kaybetmiştir. Kaybettiğini bilir ama görmezden gelir; çünkü o kadar emek vermiştir ki O'dan değil verdiği emeklerden geçemez. Aslında sevgi yerini bağımlılığa bırakmıştır.
biz zaten fazla değer verdiğimizden kaybediyoruz aslında bir kadına parmağına yüzü takana kadar olması gerektiğinden fazla değer vermiyeceksin ne zaman parmağına yüzü takıp sizin oldu o zaman değer vereceksiniz
Belki de onlar bu değerin altında eziliyor, belki de az buluyor, burada karakter devreye girer, bir insanın ne olduğunu anlamak için ona 3 şey ver; para, değer, vakit. Ok.
Rüyamda bazı kadınlarla harika aşklar yaşarım bazen 5 dakikalık uykuda aylar süren ilişki yaşarım bilinçaltınmdakin farklı karakterlerin kombunasyonu bile olabilir bazen ama bende en çok iz bırakan bir rüya olmuştu tekrar o kızla rüyada buluşmak için çok uğraştım hiç buluşamadım gerçek hayatda da hiç karşılaşmadım yazık oldu be
Evet aslında aşk dediğimiz şeyin karşındaki insanın özelliklerine hayran olmaktan çok o kişiyi bizim nasıl gördüğümüz ve anlam yüklediğimiz olduğunu düşünüyorum.
Rüyasında gördüğü icin takim elbise giymesi nadin duygu degil biraz aptallık. O narin duyguyu bir hayale değil gerçeğe yansitirsan anlamlı.. oteki türlüsü bazi ruhi bunalimlar ile ilgili...
Evet bazen kafamızda fazla büyütüyoruz çoğu şeyi kendimizi bu şekilde avutuyoruz çünkü, beklentileri yüksek tutmamak lazım sonradan büyük hayal kırıklıkları oluyor
evet fazla anlam yükleriz çünkü sevgimizden bir karşılık bekleriz en az sevgimiz kadar ancak beklentimizden az olduğunda üzülürüz. şahsen ben öyle oluyorum bir de duygusal biriyim onun için beklentimi en aza indirdim