Kendimden yaşça büyük adama aşık oldum ayrıldım ayrılık acısı çekiyorum bir öneriniz var mı?

Benden 15 yaş büyük olduğu için ailemin onay vermeyeceği bir ilişki olduğu için ayrıldım çok acı çekiyorum
Kendimden yaşça büyük adama aşık oldum ayrıldım ayrılık acısı çekiyorum bir öneriniz var mı?
Cevapla