Gizli Üye(30-35)+1 yılIyi de napsın boynuna mi atlasin, hemen beyaz esya mi bakın? Gecmisinde yaralar almis olabilir. Yogurdu ufleyerek yiyordur artik. senden emin olamiyordur duygularından, ona hissettirdigin duygular ilerde de devam eder mi diye dusunuyordur. Artik kadinlar Allah'a emanet. Kadin araba surerken bir erkek gelip arabanin ustunde tepinip, camlari kiriyor. Benim kocam yapmaz oyle sey diye guven duyan kocasi dayagi eksik etmiyor. Artik kadinlar icin evlenmeyi birak ciddi iliski kurmak bile zor hale geldi. Kime guvenecek? nasil guvenecek? Dedigim gibi korkuyor olabilir. Birkac iliskiden yipranmis olarak cikmistir ve emin olamiyordur. Ailesinden cekiniyor olabilir. Babam olsa ne der diye. Bizim ulkede geri kafali cok. Bircok sebebi olabilir. Artik erkeklerden beklentisi kesilmiste olabilir cunku cogu erkek gunumuzde ciddi iliski dusunmuyor. 7 yil takildigi kiza en son eşi yapmak yerine yol veriyor. Bu da benimle takilir sonra ceker gider, oyalar mi zamanimi hiç eder mi diye de dusunuyor olabilir. Ya da zamana ihtiyaci vardır. Bazen kişi erkek/kadin olsun duygularindan emin olamaz. Bu normal bir sey. Gunumuzde kendi anne babamiza bile guven olmuyor elin ogluna/kızına nasil guven olsun? Emin olmak istiyordur. Belki bir zaman sonra sana baglanır. Sevdigini, deger verdigini görünce duygularindan daha da emin hale gelir. sende sendeleyip olsa mi olmasa mi kararsizliginda olursan kız iliskiyi ilerletsem mi, mesafeyi kaldirsam mi durumlarindan emin olamaz. Ona guven, deger verdigini hissettirmen gerek. Aslinda iliskinin en guzel yerindesiniz. Ben şıp diye iliskiye baslayan, her seyi yasayan iliskileri sevmiyorum. Okurken ya da oyun oynarken sira sira geçeriz levelleri. Bir anda hop diye 1. Levelden 10. levele atlanmaz ya da ilkokuldan liseye atlanmaz. Bu iliskilerde oyle. Her seyin zamani var. Biraz akışına birak. su akar yolunu bulur. Kız sana guvenip, duygularindan emin olup baglanabilir. ya da ciddi iliski dusunmuyorsa bunu soyler zaten demis soylerim diye. Şu an kendisinin calkantida oldugunu düşünüyorum. Kararsiz, duygularindan emin degil. Ne seni uzmek, ne de kendi üzülmek istiyor. Bir seylerden emin oldugu takdirde bunu sana yansitacaktir. Zaman ver bence. Cok kafaya takma. Kiz sana durust olmus ayrica. Bu cok guzel. Gunumuzde bunu genelde erkekler yapıyor. Kizin duygulariyla oynuyor, oyalıyor bunu soylemiyor durustce ben senle takılıyorum diye. Kiz seni oyalamam bunu soylerim demis. Dürüstce butun hissettiklerini ve duygularini söylemiş. Suclayamayiz kizi. Evlenmek, bir iliskiye baslamak kolay seyler degil ve hayatta cogunlukla bir kere yapilan sey evlilik. herkes tek sefer olsun ve ömürlük olsun diyor. O elmanin yarısını bulmak bazi insanlar icin kolay olamayabiliyor. Turkiyede cogu kisi gorucu usulu ile sevmedigi biriyle evlenmek icin evleniyor. belli ki kiz bunu istemiyor da olabilir. Kiz sana acikca soylemis bazi seyleri sende zaman ver biraz. Bir seylerden emin olunca bunu sana soyleyecektir.
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılValla bunun kesin bir cevabını vermek mümkün değil bence. Sana karşı net bir şekilde açıklamış düşüncelerini o yüzden çok bir şey beklememek lazımdır belki kızdan. Kız ile karakterlerimi benzettim ben. Ben bir ilişki de ciddiyet olduğu anda kaçıyor, korkmaya başlıyorum. Gelecek planı yapmak çok kaygılandırıyor beni. Bunalmaya başlıyorum. Bu yüzden de bir kişi ile vakit geçiriyorsam ben de benzer açıklamalar yapıyorum en baştan ki sonradan beni yanlış anlamasın diye. Bir psikoloğa danışmıştım ben, neden böyleyim diye o da "çocuklukta ailen çok mu kavga ediyordu" demişti. Evet çok büyük kavgaların olduğu bir ailede büyüdüm ben. Sanırım bu yüzden böyleyim. Maalesef pek bir çözümü yok bunun.
Sen yine ille ben kızı tavlıcam diyorsan, kendimden yola çıkarak bir kaç tavsiye verebilirim sana. Kız seni zaten sevmiş, senden hoşlanıyor yani. Arada sırada kaçan kovalanırı oyna, dumur olsun. Karakterinden taviz verme yine olduğun kişi ol. Yani bugüne kadar centilmen veya ilgili-alakalı bir karakter çizdiysen kıza, yine o doğrultuda devam et ki senden hoşlanmaya devam etsin. Ama üstüne gitmek yerine, anlayışlı bir şekilde "Tamam beni istemiyorsan okay" dersen seni ne kadar istediğinin farkına varabilir belki. Ama kardeş garantisini de veremem. Olmayacağı varsa da olmaz. Kızı tanımıyorum sonuçta ben.10 Yorumla
+1 yılSende park etmiş kendisini. Yani ilişki olarak görmüyor ama yalnız da hissetmemesini sağlıyorsun. Fena bir durum değil; 40 yıl yalnız kalsam yüzüne bakmam denilen erkeklerden değilsin onun için :))
Bu durumda kızın ilgisini artırmak mümkün. Önce kendini daha değerli bir konumda görmeye başlaman gerekiyor. İlgisiz kalmayacaksın. Ama sürekli ilgi de gösterme. İlgi gösterdiğinde onun ilgisini istediğin için değil, senin ilgin onun için bir lütufmuş gibi davran. Eğer ilgi gösterdiğinde böyle şeyler söylüyorsa, kendi işine ve hobilerine dönüp ilgini azalt. Kesinlikle onunla uzun vadeli plan yapma, anlık ve kısa süreli planlarla keyfine bak. Sorarsa da “anın tadını çıkaralım şu an mutluyuz işte” de. Daha fazla bir şey deme (onun söylediği gibi gelecekte ne olur falan bilmem gibi şeylet söyleme mesela)00 Yorumla
Onunla boşuna zaman harcıyorsun. Gelecek namına hiç birşey düşünmüyorsa bana fazla ümit bağlama demek istiyor. Gidebilirim ansızın sinyalini vermiş sana. Seni seviyorum demesinin nedeni seninle güzel zaman geçiriyor demek ki seni şimdilik kaybetmek istemiyor anladığım bu konuşmalarınızdan
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
Senin duyguların ona karşı iyi şeyler söylemen hoşuna gidiyor kendisinin egosunu özgüvenini tatmin ediyorsun bunu kaybetmek istemiyor ama senden daha yakışıklı ya da parası olan biri ondan hoşlanırsa senden ayrılır zaten biz flört ediyorduk sevgili degildim ciddi değildim senle sana ümit vermedim diyerekte güzelce kendini aklar. Aynisini bir kız arkadaşım ona çok aşık olan erkek arkadaşıma yaptı kız şu an 1 ay tanıştığı çocuktan evlenme teklifi aldı kabul etti diğer çocuk 1 yıl peşinden koşmuştu ne şiirler yazmıştı ama nafile.
52 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın teşekkür ederim
Merhaba, bende kız arkadaşın gibi düşünen bir kızım, şuanki ilişkimle asla ciddi bir ilişki olmayacağını düşünerek başlamıştım eğer güzel anlaşırsak bir iki gün takılırız sonra herkes yoluna diye düşünüyorduk karşılıklı olarak. Ancak tam tersi oldu, birbirimize ölesiye bağlandık. Bu kadar bağlı olmamıza rağmen gelecekle ilgili plan kurmaktansa anın tadını çıkartalım şuanki mutluluğumuza bakalım diyerek 3 yılı devirdik neredeyse. Diyeceğim o ki kız arkadaşım realist yaklaşıyor olaya kaldı ki sürekli evlilik hayali kuran çiftlerin birçoğunun hayalleri suya düşüyor. Gelecekle ilgili birşey söylemiyor olması seni sevmediği seninle gelecek düşünmediği anlamına gelmez
30 YorumlaDostum ne güzel işte kız hem sana hem de kendine dürüst davranıyor. Asıl daha konuşma aşamasında gelecek planları yapan birinden kork. Böyle şeyler zamanla olur, aranızda yaşananlarla birlikte geleceğe yelken açarsınız. Sen de anın tadini çıkarmaya bak. Anın tadını cikara çıkara gunleri yıl edersin haberin olmaz. 👌
40 YorumlaEğlenceli bir tipsin sanırım veya ona karşı çok ilgiliysen bu hoşuna gidiyordur ve daha iyisini bulunca ona gidecektir
51 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın
+1 yılHaklı değil mi sencede?
Evlenmeye korkar olduk, kadın olmak çok zor farkında mısın sen?41 Yorumla
Soran+1 yılTamam da insan sevdiğiyle geleceği düşünmez mi
+1 yılsevgi zaten zamanla edinilen bir olgu. şimdi karşı tarafı kontrol etme çabası düşüncelerini yontma çabası falan bunlar hastalık.. yani bir işte çalışmak için onun okulunu okumak ya da deneyimini kazanmak en kötüsü biraz görmüşlük bilmişlik lazım, sen direk işe başlamak istiyorsun.. işi sevmiyorsun da parası güzel bir baltaya da sap olasın var demek ki.. yani güzel kardeşim bir flört et biraz tanı sorunlarına ortak ol, ölç tart evlilik için cv doldur 🤪
10 YorumlaHic bir kız eğlencelik kız olmak istemez geleceğe dair illa planlar yapılsın ister yapmak ister tabi seviyorsa ve aşıksa. Senden sadece hoslanıyo olabilir belkide eskiyi unutmak icin seninledir. Ama sevip aşık olsa mutlaka evlenmeyi düşünür ve isterdi.
00 YorumlaSenden Tam Emin Değil. Zamana Bırak İlerlemeye Göre Bak. Sana Bağlanıyor Ve Sana Yakınlaşıyorsa Bu İş İlerleyebilir. Şunu Unutma Güven Zor Kazanılır, Ama Kaybetmesi Çok Kolaydır. Kendine Güveniyosan Sıkıntı Yok Burdaki Ne Olumlu Nede Olumsuz Yorumalara Takılma. Sen Olduğun Gibi Ol Yanlış Yapma Güvenilir Ve Karakterli Ol, Ona Rağmen İlerleme Yoksa Sorun Sende Değil Ondadır.
00 YorumlaPek sevgisine güvenme derim. Ben sevdiğim insanla ilk zamanlarımızdan beri geleceye doğru evlilik filan gibi planlar yapiyoruz. Belkide insandan insana değişir her kes bizim gibi olucak diyildir. Bilemiyorum ki :/
31 Yorumla
Soran+1 yılBende senin gibi düşünüyorum
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Anlik yaşadığını söyleyen sevgilime hak ettiği gibi anlık bir karar ile yol veririm gider kendisiyle anlık eğlenecek erkeklerle takılır. Niyetin laylaylom egleneyim ise tadını cikart degilse yol ver gitsin
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen bro
+1 yılKız haklı aslında çünkü evliliği ayakta tutan aşk değil sevgidir. Aşk bitince aranızda sevgi varsa hala ilişkiniz devam eder ama yoksa birlikteliğiniz sona erer. Kızda o yüzden çekimser kalmıştır yani seni yeterince tanımadığı için...
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılAranızdaki güven tam olarak oturmamış gibi. Bu yüzden gelecekle ilgili kesin bir şey söylemek istemiyor. Çünkü bunları konuşmak için çok erken olduğunu düşünüyor. En iyisi zamana bırakmak. Zamanla her şey belli olacak.
10 Yorumla
+1 yılYaşayıp yaşayamayacağını bilmediğin bir 10 yıl için ne planı yapacaksın ki on numara insanmış ben beğendim 👌
10 Yorumla
+1 yılBağlama kendini. Kadınlar böyle hepsi düzgün erkek ister ama kendileri ne istediğini bilmiyor. Erkeklere ne sayıyorlarsa aynısı kendilerinde var ve o nefret ettiklerini belirttikleri erkeklere hayranlar.
00 YorumlaBelki de anı yaşamak istiyorduk... Hayal kırıklığına uğramamak için geleceğe yönelik plan yapmaktan hayalini kurmaktan korkuyordur. Ya da senin le geçici düşünüyordur sonuçta bir gün bu da bitecek ayrılcaz diye.. Ya da o senin kadar sevmiyordur..
01 Yorumla
+1 yılLaylaylom yaşıyordur boşver onu bu tipler özgürlük bahanesiyle her türlü ortama girip herşeyi yaptıktan sonra yaşlarıda biraz geçtikten sonra tabi dürüst temiz rolleriyle kendi halinde birilerine kapak atmaya uğraşırlar. İki cinsiyet içinde geçerli
00 Yorumla
+1 yılNe kadar zaman oldu? Belki birseylerden emin olmak güven duymak istiyor. Bu kız eminim ki hayat açısından tecrübeli bir kız bu yüzden sağlam adım atmak istiyor.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 553 cevap paylaştı.
+1 yılgeleceği düşünme zorunluluğu yok ki hayatına aldığı her erkekle. gönül eğlendiriyor demiyorum ama dur bir yani belki emin olmak istiyordur senden. öyle kolayca gelecek planı mı yapacağız herkesle
10 Yorumla Nasip kısmet bu işler. Yarın ne olacağı belli olmaz hiçbir ilişkide , bu yüzden umut vermek de doğru olmaz. Bu her iki taraf için de geçerli bu sebeple umut vermek istemiyor olabilir
10 YorumlaYarının garantisi yok demiş yani daha ne desin ama sadece böyle düşünmemiş olabilir. Bence bir derdi var geçmişinde yaşamış olduğu bazı şeyler vardır belki
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEn güzeli. Bunun tam tersini ben yaşadım. Ben hayaller kuruyorum şöyle mi olur böyle mi olur diyorum adamın umurunda değil. Boşverr olan olur nasılsa anlık yaşa sende.
23 Yorumla- +1 yıl
Bence de yaa
Cevap sahibi+1 yılErkeği kızı farketmiyor %50si haketmiyor hiçbir şeyi. Arsızlık mı desem ego mu desem bilmiyorum ama kıymet bilmemezlik hastalığı mevcut ülkede coronadan sonra en yaygın hastalık bu.
Soran+1 yılDaha ne yapmam gerekiyor diye düşünüyorum da bulamıyorum insanlar gerçektende değer bilmiyor haklısınız
Bende aynı sizin gibi düşünüyordum erkek arkadaşım gelecek ile ilgili bir konu konuşuyordu öyle öyle 1 sene devam ettik ve 1. seneden sonra yavaş yavaş artık ilişkiyi ilerletmemiz gerektiğini söyledi yani bazı şeylerin zamanı var ya karşı taraf hazır değildir ya da bekliyordur birşeylerden emin olmak için
00 Yorumla
+1 yılGeleceği Allahtan baskasi bilemez tabiki! Ama şu da bir gercektir ki sevgi oyle hemen oldu bittiye getirilecek bir sey degil. Ayni zamanda karsindaki kişinin hayatinda baska biri olup olmadığını ve ona gerçekten guvenip guvenmedigini ve en onemlisi sonuc ne olirsa olsun kendini buna hazir hissedip hissetmedigini bence bir kendine sor. Iyice düşün düşün ki Kalbinin kırıklarını toplamak zor olmasin...
00 Yorumla
+1 yılBir kız için kendinide parçalasan boş kardeşim olmayınca olmuyor akışına bırak alnındaki kişiyse oluyor zaten o yüzden kimseye bağlanma zamana bırak evlilik falan öyle hayalindeki gibi olmuyor gelecek kurmaya heves etme hayatını yaşa şimdiki kizlar hep sanal zorluğa gelemiyor
00 YorumlaAma dogru bir şey söylemiş sana
Ben de sevdigim adama evliligin lafını bile açmadım. Belki ileride evlenemeyiz diye
Kendisinin açmasını bekliyorum00 YorumlaSeni sevmeseydi vakit geçirmezdi veya senle ilgilenmezdi. Sana hissettiriyor mu? Illa sana seni seviyorum femesine gerek yok hareketlerini ve bakışlarına bak. Gelceğe net bakamıyor olabilir geçmiş tecrübelerinden dolayı. Ciddi olmaması sevmediği anlamına gelmez. Sende akışına bırak.
00 YorumlaEvlilik düşünmüyor olabilir şimdilik. Ağırdan alıyordur. Sağlam adım atmayı seviyordur.
30 Yorumlageçici bir ilişki yaşıyorsun, allah yardımcın olsun.
11 Yorumla
Soran+1 yıl:D yapmayın etmeyin
- Aşk İlişkileri konusunda 939 cevap paylaştı.
+1 yılYeni tanıştıysan bunu demesi normal ya da dediği gibi anlık yaşamak hoşuna gidiyordur bu doğruysa ilişkiniz geçici
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Bence sen onu elinin altında görme diye böyle şeyler söylüyor bunlar hep Adil Yıldırım taktikleri 😂 cümle bile aynı
13 Yorumla- +1 yıl
Sırtlanın teki o ya
+1 yılGeçicisin gibi duruyor seven insan söyler uzatmaz bence açıkca konus söyle hani benle zaman mı geçiriyorsun filan gibisinden
00 YorumlaYok bence cidden ilerisini düşünmüyor
Anlık yaşamayı bende çok seviyorum
sana bağlanırsa ayrılamaz zaten00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 747 cevap paylaştı.
+1 yılOlması gereken de bu zaten. Bazen çok istenilse bile gerçeği olmuyor o yüzden anı yasaak gerek
010 Yorumla- +1 yıl
Kosunca olmaz zaten
Soran+1 yılBunu her zaman biliyordum ama sadece bir kişiye tüm duygularımla hareket etmek istedim
- +1 yıl
Olmuyor cidden aynı anda bu duygular yaşanmıyor. Peşimde kosana ben bakmıyorum koştuğum insan da bana bakmıyor.
Soran+1 yılHaklısın bizi sevenede biz bakmıyoruz o yüzden beni sevemediği için onu suçlamamalıyım sanırım
- +1 yıl
Öyle tabi ki
Soran+1 yılNeyse teşekkür ederim yorumun için iyi geceler
- +1 yıl
İyi mi geceler felan diyip efkara bağlıyormuşum😅
- +1 yıl
İyi geceler 🌛
Soran+1 yılBen bağladım bile
- +1 yıl
:((.
- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılTemkinli ol sende fazla kaptırma kendini ve bağlanma bence , kız açıkça söylemiş sana herşeyi o yüzden sende acele etmemelisin bence.
00 Yorumla
+1 yılAnlık yaşıyor yani çok tehlikeli biri seni rezilde edebilir vezirde sen bu riski alma ayrıl ondan. Çok ciddi bir durum kendini riske atma.
00 Yorumla
+1 yılsen o kızı boş ver yok garanti veremem yok şöyle böyle senle oyalanmak istemiyorum derken bile yalan söylediği belli zaten gününü gün ediyor senle madem mutlu olduğunu söylüyor neyi garanti edemem diyor bırak sen bu kızı koy tekmeyi gitsin
00 YorumlaVay anasını hiç şöyle düşünenimiz olmadı be.. sen açsana geleceğe dair planları
13 Yorumla
Soran+1 yılAçtım
Soran+1 yılBunları dedi işte
+1 yılBelki yaşından dolayı geleceği o kadar düşünmüyordur ya da yaptığı planları gerçekleştiremediği için hayal kırıklığı yaşıyor olabilir. Onun yerine birlikte yapabileceğiniz etkinlikler planlayabilir ve güvenini sağlayabilirsin.
20 Yorumla
+1 yılBilmiyorum ben tipsizim valla hiçbir kızla konuşamam.
00 YorumlaZaten cevabı vermiş sana. Sorunun cevabını almışsın
00 Yorumla
+1 yılÇok kasıyorsun, böyle çok üzerler seni. Anın tadını çıkar. Hayat bugünden ibaret, yarından değil.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 664 cevap paylaştı. kız haklı, zamana bırakın sevmeye devam edin, her şeyin sırası var
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 861 cevap paylaştı. Bizde hemen gelecek planı yaptıkları için rahatsısız 😁
00 YorumlaKısasa kısas git en doğrusu sende ciddiye alma herşeye hazırlıklı davran rahat ol
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Ne zamandir birliktesiniz ki? Kiz durustce soylemis.
Sen de cok bel baglama ama yine de.00 YorumlaKendisi bile bilmiyorsa biz nasıl bilebirliz bunun cevabini
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılGelecekle konuşmanın daha vakti olmadığını düşünüyordur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMutlu edememişin. Gelecek için bişileri yaşatıp tattırman gerek
02 Yorumla
Soran+1 yılSorun yine bizde oldu yani
Cevap sahibi+1 yılİkinize de olmuş. Tattırsan ya
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenim de hoşlandığım biri var ama benim evlenip yuva kurmak gibi bir niyetim yok. Maddi sorunlar ilk sırada maalesef.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGenelde tam tersi olur. Ne mutlu o kıza. Erkekler gibi gönül eğlendiren biri olmuş. Biz de anca acı çekelim.
00 Yorumla
+1 yılkız senden hoşlanıyor ama sen çok acelecisin bence. geleceğe dair plan yapmak için zaman geçmesi gerekiyor. kızın dediği gibi nasip bu işler
30 YorumlaYani -20 ise boyle düşünmesi biraz normal ama gerçekten seven insan heleki bu bir kızssa sevdiği adamla bir gelecek kurar ilişkiniz yeniye birşey diyemem ama her kız hayal kurar gerçekten seviyorsa
10 YorumlaTanışalı çok olmadıysa normal. Aşık olmamıştır ama olmayacağı anlamına da gelmiyordur. Yani bilemeyiz sen çok tutulma ama bence
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılPlansız kız olmaz hacı en iyi ihtimal yedek listesindesindir.
00 YorumlaBelki geleceğe dair korkusu vardır ya da ciddi düşünmüyodur evlilik falan istemiyodur acıkca konuş bence
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim zamanla unutacam yapacak bişi yok
Bunun cevabını biz veremeyiz bence. Belki yaşadıkları onu gelecek hayali kurmama durumuna getirmiştir. Belki de yeterince aşık değildir ya da senden emin değildir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılZamanla ciddi olur, hisleri derin değilse o konuları açmaz ama severse evlenmeyi falanda düşünür
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılRahatlığa bak bir erkek gerçekten seviyorsa kızla ilgili gelecekle hayaller kurar kızda seviyorsa hayaller kurar ne bu anlık yaşıyorum yani kısaca eğleniyorum diyor ben sevdiğim çocukla hayaller kurarım
10 YorumlaGuvenme bu nasil bir kız
10 YorumlaEvliliği düşünmeyebilir reis
10 Yorumla- Devamını Gör (53)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer