Kızım neden babasına o çok düşkün bana neden değil sizce?

Kıskanmaya başladım Kızım 3 yaşında Babası işten geldiği gibi hemen Kızımla ilgileniyor doyuruyor oynuyor her dediğini yapıyor ufak bir şey olsa aşırı tepki veriyor Kızına ekmek gitmeye kalksa ağlar onunla gider eşim artık ilgilenmiyor benimle çocuk doğdu artık beni unuttu ilgisi sevgilisi azaldı ne varsa yoksa Kızı bende Karısı değil miyim nerde o düşkünlüğü bitti gitti Kızım olsaydı beni severdi koklardı okşardı bazen diyorum keşke çocuk olsaydı bu ne böyle
Güncellemeler
+1 yıl
KS sansür etmiş Kızım olmasaydı beni severdi koklardı okşardı bazen diyorum keşke çocuk olmasaydı
Kızım neden babasına o çok düşkün bana neden değil sizce?
Cevapla