Adil Beyciğim evli olup eski sevgilisinin sosyal medyasını stolk yapanlar hakkında düşünceleriniz nedir?
Bir de bir şey merak ediyorum. Eski sevgilim evli. İki yıllık bir evliliği var. Ben bu kişiyle geçmişte 4 sene boyu birliktelik yaşadım. Kötü bitti. İki sene sonra benden helallik istemeye geldi. Arkadaş kalmak istediğini dedi. Ben de ağzıma geleni söyledim. Hakkımı helal de etmedim. Sonra beni engelledi bir yerden sonra. Engellerse engellesin. Hiç umruma değil. Çünkü gerçekten unutamayacağım bir hata etti bana. Bin beter olsun istiyorum üstünden 6 sene geçse de. Ben normale ilişkileri bittiğinde öyle beddualara sığınan birisi de değilim ama ona karşı ciddi bir öfkem var. Her eski sevgilime hakkımı helal etsem de ona etmiyorum. Yani ilişkiler biter. Normaldir. İnsanlar yıllardır sürdürdüğü evliliğini bitirebiliyor neticede. Ayrılıklar da beraberlikler kadar doğal ama onu bir tek onu ömrümün sonuna dek hatta iki dünyada affetmem!! Neyse konumuza dönelim. Çok uzattım, farkındayım. 🙃Beni engelledi demiştim. Bunun samimi olduğu bir arkadaşı var. Ben de bu arkadaşı ile ayrıldığımızdan beri hiç konuşmadım ta ki bir bir buçuk sene öncesine kadar. Arkadaşı da sanırım şu an evli. İnstagram profilinden yanlış anlamadıysam öyle anlıyorum. Arkadaşı bana karşı da hep arkadaş gibi oldu. Bana karşı duygusal bir şeyler hissetmedi hiçbir an. Bir bir buçuk yıl önce ben arkadaşı ile de konuşmayı tekrar kesmiştim. Çünkü onunla konuştukça bir süre sonrasında aklıma eski sevgilim geliyor oldu. Hatta eski sevgilimin arkadaşı bizi bir araya da getirmeye çalıştı. Fakat ben istemedim. Bitmiş, gitmiş şeyler dedim. Üstelemeyi istemedim. Aranızda hiç muhabbeti geçti mi diye sordum. O da sadece bir kez benimle konulup konuşmamış olduğunu sorduğunu dedi. Demesine göre hakkımda başka bir şey sormamış. Bir müddet sonra aramızda böyle sohbet olduğu için ben kesmek istedim arkadaşı ile sohbetimi. Çünkü ona dair hiçbir şeyi hatırlamak istemedim. Bunu da arkadaşına güzel bir biçimde dedim. Arkadaşı beni bir bir buçuk ay öncesinde sosyal medyamda yine eklemiş. Ben de arkadaşlık isteğini kabul ettim. Aradan birkaç gün geçti. Eski sevgilim yıllar sonra engelimi açtı ve bana ilginç gelen yanı niye yıllar sonra arkadaşı ile tekrar konuştuğumda engelimi geri açma ihtiyacı duyduğu oldu. Bu arada benim instagram profilim şu an herkese açık. Engelimi kaldırdığında da herkese açıktı. Anlamadığım bir başka husus da eski sevgilim mi bana istek artırmış olabilir yoksa geçmişe dayanan bir arkadaşlığımız var diye kendisi mi atmak istemiştir instagramda takip isteğini?18 Yorumla- +1 yıl
@assuudee Belki de okumuştur. Adamın işi dinlemek neticede. Bu işi yaparken her türlü anlatıma maruz kalacağını bilerek bu işi seçmiş olduğuna eminim. Ki zaten videolarının birinde kendisi de söylemişti. Arkadaşlarım bana sorar bunca şeyi dinlemeyi nasıl kaldırabiliyorsun diye ve ben de sevdiğimi söylerim demişti. Bunu söyleyen birisi yüzde yüz o an bir meşguliyeti yoksa okur. Herkesi kendin gibi sanmamanı tavsiye ederim.
- +1 yıl
@mutluğum merak edip okudum bana kalırsa önüne bak. Çünkü tercihlerini bir şekilde kullanmışlar ve şu an senin yanında değil. Her şey de bir hayır vardır. Aynı durumu bende yaşadım eski sevgilim benden 1 ay sonra yeni birini bulup bana inat evlendi :) ailesinin bulduğu kız ile ama bana yapmadı sonuç olarak kendine yaptı ve bir tercih meselesi :) hayat çok kısa kimse için ne gözyaşı dökmeye değer ne de hayatını mahvetmeye :) kendini geliştirmeye bak kariyerine odaklan karşına senin gibi biri illaki çıkacaktır. Hep ileriye bak yoksa üzülürsün yapma bu kötülüğü kendine hoşçakal🌺
En İyi Cevaplar
+1 yılMerhabalar, sevgilimle aynı üniversitedeyiz aynı yılda okuduğumuzu biliyordum fakat bana yalan söylemek zorunda kaldığını ve sınıfta kaldığını benim onu küçük göreceğimi düşünürek bana yalan söylemiş ve kıskanç olduğum için samimi kız arkadaşlarıyla konuştuğunu bana söylememiş benim yanimda iken görüldü yapılan kıza benim yanımdan gidince yazmış arkadaşına ve üzüleceğimi tepki göstereceğimi düşünürek 2 ay boyunca hiçbirşeyden haberim olmadan bana yalan söylemiş ve hepsini öğrendim. öğrendiğimde ise verceğin her türlü karara saygı duyarım çünkü ben hata yaptım diyerek özür diledi ayrılık düşüncesi olup olmadığını sordum ve öyle birşey düşünemem ben dedi ama kafama takılıyor sizce ne yapmam gerekiyor? Ayrica iki gün sonra görüşmeyi planlamıştık görmekte istiyorum ama tepki göstererek görüşmeyi reddetmek mi gerkiyor? Arkadaşlarıyla arasına mesafe koymasını istedim ve ben yapamam onlar üzülür diyerek cevap verdi. Şu an kafam çok karışık ne yapmam gerektiğini nasıl tepki vermem gerektiğini düşünüyorum ama bir şekilde bulamıyorum lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim🙏🏻🙏🏻
05 Yorumla- +1 yıl
Ama en yakın arkadaşı 3 senelik yani bide sadece bu kız değil iki üç tane daha böyle kız arkadaşları var.
- +1 yıl
@selena234 bir erkekle bir kadın arkadaş olabilir bu sığ düşünceyi atın üzerinizden kızın ne söylediğini bile anlamadan ayrıl diyorsun ayrıca ben mi arkadaşların mı demesi onu itici yapar herkesin yeri farklı sevip sevmediği de böyle şeylerden anlaşılmaz belliki çocuk sevgilisini kaybetmekten korkuyor ve onu üzmek istemiyor en mantıklısı çocuğa hemen rest çekmek yerine oturup mantıklı bir şekilde konuşması ona güvenmesi
Merhabalar adil beyyciğimm 🤗🤗🤗 ya çok güzel giden bir flört dönemim oldu 2-3 hafta kadar. 1 kere görüştükte hatta. Sonrasında konu öpmeye gelince biraz zamana bırakalım dedim uygun bir dille. Oda hemen sen istemiyorsun gibi tavırlara girdi. Onun üstüne 1 hafta kadar yazmadı hattaa🙄 bayramda bayramını kutladımda o şekilde konuşmaya başladık güzel gidiyordu derken yine aynı konulara girdi. Konuştuk falan kendimi geri çektiğim zamanlar hep sen istemiyorsun oldu. Bende istemediğimden değil dedim zaman dedim her ne kadar anlatmaya çalışsamda konuyu değiştirsemde tavır aldığını hissettim. Normal bir konu konuşurken bile böyle isteksiz konuşur gibi hissedince bir an sinirlenip fevri davrandım kendine iyi bak yazdım 🤷🏻♀️ Oda kendine iyi bak yazıp numaramı falan silmiş instagramdan takipten çıkmalar falan. Ne yapmalıyım sizce bu durumda. Anlamadım oda bana karşı bir şeyler hissediyor mu yoksa bana karşı boş mu? Gönlünü almalıyı mıyım yazmalı mıyım? Yazsam bile gönlünü nasıl almalıyım sizce?
Teşekkür ediyorum şimdiden adil bey 🤗🙏🏻04 Yorumla- +1 yıl
bence doğru yoldasın 2 3 haftada niyetini belli etmiş hiç oyalanma remen yağ gibi üste çıkmış sevmek öpüşmek değildir seni istemediğin bi şey için 1 hafta yazmıyor hiç düşünmeden bağlantını kes beni dinle
- +1 yıl
Adil Hocanın tabiri ile sırtlan işte
Gizli Üye(30-35)+1 yılHerkesin görüşüne katılmasam bile saygım sonsuz konuya biraz edebiyat biraz felsefe birazda hayattan girecem ilişki denilen şey nedir tam olarak ilişki denilince akla ne geliyor bir çok ilişki türü vardır diye biliniyor canlı varlıklarla cansız varlıklarla yani her şeyle ilişki kurmak mümkündür burda olay aslında tam olarak ilişki türü ortaya çıkartmak degil flört de bir ilişki aşkta bir ilişki her şey ilişkidir aslında asıl olan şey neyi nasıl yapacagın mıdır yoksa neyi nasıl isteyeceginmidir ya da ilişkiyi nasıl sandıgınlamı alakalı ilişki nedir sizce aşkımıdır sevmekmidir böyle yazdıgım bakmayın ben de bilmiyorum tam olarak ilişkideki problemlerin Bir çogunun temelinde anlamak için dinlemiyoruz sadece cevap vermek için dinliyoruz güzel bir ilişki için anlamak gerek bunları biliyorsunuz zaten ama bunu biri söylediğinde biliyorum demek bir işe yaramaz bunu uygulamaktır önemli olan ben bu yazımı harbi ve ciddi ilişki kurmak isyenler için yazdım anlatmak istediklerimi onların anlayacaklarını biliyorum herşeyin başında öncelikle kendini bilmek ve ne istediğini bilmekten geçer güzel bir ilişkim olsun diyorsanız dinleyin sadece dinleyin hani olur ya ilişkim kötü gidiyor neden nasıl diye sorarsınız sorun ama anlamaya çalışın anlamazsan bilemezsin bilmezsen zaten bilmezmiş olursun ve neyi nasıl yapacagın da bilemezsin bilemedigin şeyi yapmaya kalkarsan ne olacagını tahmin edersiniz he şunuda söyleyeyim sadece anlamak yetmez empati empati çok önemli bir unsur dinle anla empati kur bunları yaparsan zaten otomatik olarak cevabın oluşacaktır herkese iyi geceler diliyorum inşallah mutlu güzel ilişkiler yaşarsınız
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılAdil beyciğim size olan hayranlığımı söylemeden geçemeyeceğim 🤭 Alfa erkeklerin nesli hızla tükeniyor, sırtlanlarla çevrili dört bir yanımız her an pusuda bekliyor malum şahıslar. 🤣
Soruma geçiyorum hocam;
Flört döneminde cinsellik olmalı mı?143 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle cevaplanması gereken bir soru
- +1 yıl
Teşekkür ederim sorumu cevapladığınız için @Adil Yıldırım beyciğim ❤️
- +1 yıl
ne yazdı Adil hoca?
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 64,7b cevap paylaştı. İlişkilerde artık neden güven kalmamış Hocam
40 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 456 cevap paylaştı.
+1 yılEvvel zaman içinde, kalbur saman içinde; pireler berber, develer tellal iken zamanların birinde bir tane kral ile bir tane Keloğlan varmış. Bir gün Keloğlan her zaman olduğu gibi pazarda tarlalarından topladığı ürünleri satıyormuş. Kralın zabıtaları da pazarda denetleme yapıyormuş. Keloğlan’ın tezgahının yanında Keloğlan’ı çok kıskanan bir pazarcı varmış. Keloğlan ondan daha çok kazandığı için Keloğlan’ı kıskanırmış. Bu kıskançlığı onu bir plan yapmaya itmiş. Kıskanç pazarcı, Keloğlan’ın terazisini bozmaya karar vermiş. Bunun için Keloğlan’ı oyalaması gerekiyormuş. Keloğlan’a dönerek:“Keloğlan benim terazim bozuldu sanırım bir bakar mısın?” demiş.
Keloğlan da hemen yardımcı olmak istemiş ve kıskanç pazarcının tezgahına gitmiş. Tam da bu sırada kıskanç pazarcı, Keloğlan’a tezgahına bakabileceğini ve rahatlıkla terazisini tamir edebileceğini söylemiş. Kıskanç pazarcının planının ilk kısmı başarıyla işlemiş. Keloğlan’ın terazisini bu sırada bozan kıskanç pazarcı mutluluktan uçacakmış. Keloğlan da kıskanç pazarcıy“Komşu, terazin bozuk değil sadece vidası gevşemiş kullanabilirsin” demiş.
Kıskanç pazarcı hiç bozuntuya vermeden şaşırıp teşekkür etmiş ve kendi tezgahına geçmiş. Bu sırada pazarda teftiş yapan kralın zabıtaları terazileri kontrol ediyormuş ve mal çalan satıcılara ceza kesiyormuş. Zabıta önce kıskanç pazarcının tezgahına gitmiş. Terazisini, tezgahını, temizliğini kontrol etmiş ve tam not vermiş. Buradaki teftiş bittikten sonra sıra Keloğlan’a gelmiş. Keloğlan da kendinden eminmiş. Çünkü bugüne kadar pazardaki en iyi tezgah ona aitmiş. Hatta bu konuda ödüller de almış. Kralın zabıtaları, Keloğlan’ın tezgahını beğenmiş ve tam not vermiş. Fakat sıra terazinin kontrolüne geldiğinde bir bozukluk fark etmişler. Terazi olması gerekenden 75 gram eksik tartıyormuş. Zabıtalar bunu görünce hemen ceza kesmişler. Keloğlan, ne olduğunu anlamamış.
Kesilen ceza o kadar fazlaymış ki bu ceza Keloğlan’ın neredeyse bir yıllık kazancına eşitmiş. Kral böyle şeyleri de hiç affetmiyormuş. Cezayı ödemezse de hapse girecek olan Keloğlan kara kara düşünmeye başlamış. Düşüncelere dalmış yürürken ayağına bir tane bileklik takılmış. Ne olduğuna anlam verememiş, bilekliği takıp bilekliğin ne işe yaradığını anlamaya çalışırken bilekliği takmasıyla bir peri çıkmış karşısına. Keloğlan’ın bulduğu bileklik sihirliymiş. Bileklikten çıkan peri Keloğla“Çözemediğin bir derdi çözme hakkı veriyorum sana ne istersin?” demiş.
Keloğlan da durumu anlatmış. Peri bütün olayları ona göstermiş. Keloğlan, pazardaki komşusunun bunu yaptığına çok şaşırmış. Hemen gitmiş durumu önce kralın zabıtalarına anlatmış. Onlar da krala anlatmış. Kraliyet yasaları gereği Keloğlan affedilmiş ve ona bunu yapan kıskanç pazarcı da zindana atılmış. Keloğlan da bilekliği ile beraber bir ömür mutlu bir şekilde yaşamışlaaar...
00 Yorumla Adil bey iyi akşamlar. Benim yaklaşık 4 yıllık ilişkim var üniversitede tanıştım kendisiyle. Başlarda çok ilgisizdi, ben de aşırı derecede kıskançtım. Kendimden o zamanlarda itmiştim onu. Beni 1. Senenin sonunda ailesi ile de tanıştırdı. Ama çok olaylı zamanlarımız oldu. Fakültede kendi sınıflarında bir kızı sabahları araba ile okula getiriyordu. Çok rahatsız oldum çünkü kızdan açık seçik negatif enerji alıyordum fakat o bunun arkadaşça olduğunu savundu. Yolda görüp almayınca vicdan yaptığını söyledi. Ben ayrılmak istedim. Asla böyle bir şeyi kabul edemezdim. Bizi ayırmak gibi bir amacı olduğunu adım gibi biliyordum. Fakat sevgilim dedi ki böyle bir amacı varsa sen bunu onlara veriyorsun dedi ve beni ikna etti ayrılmadık. Bir süre arabaya falan almayı bıraktı ben rahatsız olduğum için. Fakat telefondan engelliyordum engeli açıyordu o zamanlar. Ve ben sürekli bu olaydan sonra ayrılmak istedim her ay mutlaka ayrılık lafını açıyordum ilişkimiz iyice yıprandı. Beni psikolojik olarak çok fazla yıprattı. Erkek arkadaşım uzak durmaya çalışsa da kız üstüne üstüne gidiyordu özellikle benim görmem için ben oralardayken bilhassa sevgilime soru sormaya gidiyordu, sevgilim otururken tek başına onun yanına gidip oturuyordu. Aşırı yüzsüz olduğunu düşünmeye başladım. Fakat böyle insanlarla uğraşmak istemediğim için defalarca ayrılmak istedim.
Çok fazla kıskançlık krizlerine girdim. Sevgilimi de kendimden ittikçe ittim aşırı bir güven sorunum oluştu. Neyse sonra ilişkimiz yıprandı ve yoruldu. Bir gün instagram hesabıma girdiğinde eski sevgilimi arattığımı gördü erkek arkadaşım, bana neden arattın dedi, ben de kendimi yanlıs ifade ettim ve daha kimler kimler var tarzında bir şey söyledim halbuki kastettiğim o değildi
Kimler var ama ben seni seviyorum anlamında söylemiştim. ve bunu bahane ederek benden ayrıldı. Ben o zamanlar depresyona girdim. Çok kötü bir vaziyetteydim. Hatalı olduğumu da biliyordum. Bi süre yapmamam gerekeni yaptım, ağladım beni bırakma vs dedim. Şunu öne sürdü, saçma sapan sebeplerle onu çok bunlattığımı fakat kendim kat kat fazlasını yaptığımı Öne sürdu. Ve artık sorumluluk kabul etmediğini söyledi. Neyse 3 4 ay böyle gitti. Aramız bozulduktan sonra o arabaya aldığı kıza yine normal davranmaya başlamış. 3 4 ay sonrasında bizim de aramız yavas Yavas düzelmeye başlamıştı. Bir gün beni terminalden alıp şehrime getirdi ve bir süre kaldı orda. Sonra 1 2 hafta dışarı çıkalım demedi. Ben de demedim. O uzak diye ben de uzaktım. Ve bir akşam kız arkadaşım ile parka gitmiştim. Orda arabadan ikisini inerken gördüm. O da beni gördü. Kan beynime sıçradı adil bey. Hayatımın en kötü anını yaşadım sanki. O günü unutamıyorum. Sonradan bana anlattığında kızın 3 defa onu aradığını söyledi. 2 kez kahve teklif etmiş aynı gün kabul etmeyince de evin önüne geleceğini söylediği için kabul etmek durumunda kaldığını öne sürdü. yine de hatalı olduğunu kabul etti aradan süre geçti ve ben affettim. Yüzük taktık. 3 4 ay sonra da söz nişan yapacağız. Ve o kızla iletişimi tamamen kesti. Ama ben çok gururlu bir kadınım ve o günü unutamıyorum adil bey. Kız ne kadar ısrarcı olursa olsun tepkisini koyması gerekmez miydi, tepkisini koymadıysa bir hissi mi var ona karşı bilemiyorum. Beni çok sevdiğinden de eminim. Çünkü ben de zor bir kadınım. Aşırı depresif aşırı kıskanç olduğum zamanlar da oldu. Fakat inanın ne yapacağım bilmiyorum. Lütfen yorumlayarak bana yardımcı olun. Ailesini çok seviyorum. Ailesi de beni çok seviyor. Erkek arkadaşım da aynı şekilde sevgisinden eminim. Fakat yine de bilemiyorum.00 YorumlaMerhaba Adil Abi. Ben 18 yaşında bir kızım. 1 yıllık ilişkim var sevgilim 20 yaşında. İnşallah mesajıma yanıt verebilirsiniz sizin bilgilerinize ve önerilerinize çok ihtiyacım var. Sevgilimle buluştuğumuzda hep benden cinsellik üzerine şeyler istiyor beni tenha yerlere götürüyor hep. Cinsellik yaşamak istediğini söylüyor. O benim ilkim ve her şeyimin ilkini onunla yaşadım. Elimi tutmasından heyecandan ölebilecek konumundan cinsellik konumuna geldim. Ben kendimin cinsellik objesi olarak gözükmesini istemiyorum. Hatalarımız oldu ama birlikteyiz hala. Bana arada soğuk davranıyor arada sıcak. Ama hep cinsellik konuşuluyor gün içinde. Ailem erkek arkadaşımı öğrendi ve onay vermedi hatta bana kısıtlama getirdiler. Ben bir şeyler yaşadım diye peşini bırakamadım, o da beni seviyor gibi gözüküyor bilmiyorum. Ailesiyle tanışmak istediğimi söyledim ailesinin öğrenirse hemen bizi evlilik yoluna sokacağını söyledi ve 2 yıl sonraya erteledi. Şuana kadar hiç kimseyle tanıştırmadı beni. Sosyal medya hesaplarında varlığıma dair bir işaret bile yok. En basitinden ilişkisi yok yazıyor bir hesabında. Telefonunu alıyorum yanındayken ve beni mi sorguluyorsun bana güvenmiyor musun diyerek kıvırmaya çalışıp bazı uygulamalarda çok değişik tavırlar sergiliyor. Gizliden bir şeyler siliyor sanki. Ben bu korku olayından sıkıldım. Ailemin sözünü dinlemeyip onunla birlikteyim ama o çabalamıyor. Cinsellik yaşamadık ama o noktaya az kaldı ve istekleri bu yönde. Bende suçluyum ona yüz verdim diye. Ayrıca bana sözler verip yeminler ediyor beni bırakmayacağına dair ve ciddi düşündüğüne dair. Ben bugün ciddi bir şekilde konuştum ama tahminimce o anlamadı unutmuş bile şu an. Ne yapacağımı ve nasıl yapacağımı bilmiyorum. Bana yardım eder misiniz sizleri çok seviyorum.
ekleme yapmak istiyorum hocam. Şuana kadar yaşadığımız onca şeyi nasıl yok sayabilirim benim vicdanım kaldırmıyor bunu, yok sayıp unutamıyorum. O nasıl bu kadar rahat. Ben onunla olan bir gelecek istiyorum ama o sadece sözde söylüyor bunu. Bir şekilde ilişkimizi ciddileştirmemiz gerek deyince ben bunu yapıyorum şunu yapıyorum ciddi olamasam yapar mıyım deyip tavır alıyor soğuyor soğuyor. Sırtlan erkek ismini ona yakıştırmak istemiyorum ama uzaklaşamamamın tek nedeni yaşadığım şeyler. Tek taraflı yaşamadım ama onun vicdanına da hayran olmak gerek. Zaten benden sakladığı şeyler var gibi. Belki onun açısından da bu ilişki anlatılsa belki de o haklı çıkar. Ama ben tüm gerçekliğiyle anlattım olayımızı. Objektif bir biçimde. bitirmeli miyim bitireceksem nasıl bitirmeliyim. bana tüm detayları verir misiniz. mesajınızı bekliyor olacağım08 Yorumla- +1 yıl
şuanki durumunuz ne?
- +1 yıl
ş*rrefsiz pisliğin tekiymiş defolması senin için daha iyi senin hayatından uzak olsun. Allah bu yaptklarını zerresine kadar sorar merak etme sen düşünme hiç. Ahirette hesaplar çetin olacak. Hepimiz malesef tecrube etmeden anlayamıyoruz doğruyu eğriyi
- +1 yıl
amin.. ben yazdklarmdan çok daha fazlasnını çektim.. bu sene yok olsun silinsin istyorum.. o kadar zordu ki kalp krizi geciryodum malesef inanamazsn
- +1 yıl
konuşalım ben istem :)
Erkek arkadaşımın cok üstüne gidip defalarca yaptığım gibi trip kıskanclık yapıp kırdım bana düzelmezsin sen verdigim son şansıda böyle bitirdin dedi beni terk etti engelledi kaç gündür yemeden içmeden kesildim , hiç bi şekilde ulaşamyrm ulaşmıyor da , ben sahte hesap açıp bakıyorum kaç gündür gizlice ne yapıyor diye akşam baktım iş yerinde ki arkadaşlarıyla erkek erkeğe yemekte selfie çekip mutlu gülmüş foto paylaşmış onu öyle gülerken görünce dayanamayıp aldım babamdan aradım sesimi alo dedi ben de alo diyince sesimden tanıyıp kapattı engelledi babamı. vatsap dan alıp uzunca bi mesaj yazdım dil döktüm yalvardım mesajı görüp babamı hemen vatsapdan da engelledi ne yapmalıyım döner mi sizce engeli açar mı cok kötüyüm ölüden farksızım üç senelik ilişkim bu cok seviyordu beni ben de onu karı kız ayağı hiç bi zaman olmadı aldatmadı asla gözü dışarıda bir adam hiç olmadı ben hep cok üstüne gittim cok pişmanım lütfen akıl verin ne zaman döner o engel açılır mı pişman Olur mu ben bi daha asla kırmayacm yeter ki bi dönsün
11 Yorumla- +1 yıl
Ayni sorun bendede var 😪
Adil bey merhaba, benim yaklaşık bir buçuk yıldır ayrıl barış bir ilişkim vardı aslında adını hiç koymadık ama birbirimizden etkileniyorduk cinsellikte dahildi ama ben çok fevri ve kıskanç bir kızım erkek arkadaşımı çok bogdum ve her kavgamızda sayfalarca mesaj atıp o kadar kabalaştım ki onu çok yordum aslında bir çok kez bana şans verdi buraya kadar ben hatalıyım ama sonrasında babamın kanser olduğunu öğrendik ve oda bunu bilmesine ragmen asla yanımda olmadı hatta ona mesaj attım barışır gibi olduk ama konuştuğu biri varmış bana aniden ortaya çıkıyorsun gibi laflar edip onu tercih etti şimdi her yerden engelliyim. şu an babam iyi atlattık sayılır ama benim bir insan olarak bu içimde kaldı çünkü ben onun hep yanındaydım ama o böyle bi dönemde başkasının yanında oldu eski sevgili olarak değil bir insan olarak pişmanlıklarını görmek istiyorum bunun için neler yapabilirim içim içimi yiyor lütfen yardım edin whatsapp ve instagramdan engellemek doğru mudur o kendisine ulaşabilceğim bütün kanalları yok etti. Şimdiden teşekkürler
00 YorumlaMerhabalar Adil Bey. Sizi YouTube dan takip ediyorum. Bütün videolarınızı eksiksiz takip ediyorum 🙂 Bizim erkek arkadaşımla 6 senelik bir tanışmışlığımız var. İki senedir de sevgiliyiz. Sevgilim bir yılın sonunda bu kapanma konusunu açtı. Ailesinin bu konuda kesin olduğunu söyledi. İlişki ciddiye binmeye başlayınca bu konular açıldı ve ben hem şaşırdım hem de çok üzüldüm. Sevgilimle çok iyi anlaşıyoruz ve birbirimizi gerçekten çok seviyoruz. ( İkimizde akrep burcuyuz 🙂 ) sevgilim askere gittikten sonra ablalariyla tanıştım bu görüşleri dışında cidden çok samimi sıcak kanlı insanlar. En ufak bir yapmacıklık sezmedim. Ancak bu konu açıldı tabi onlarda aynı şeyi söyledi. Sevgilim halen daha askerde olduğu için bir türlü ayrılmak içime sinmedi. Zaten bizzat onunla ilgili ilişki adına da bir sıkıntım yok. Ancak sevgilim çok ana kuzusu bir erkek olmasa da annesinin düşüncelerini oldukça önemseyen biri. Bu da onu bu konuda arada kalmasına yol açıyor. Askere gitmeden bir gün önce annesiyle konuşmuş beni övmüş, kendi kararı demiş. Kısaca ikna etmeye çalışmış ama yine de faydalı olmamış. Ben bir seçim yapmasını istemiyorum elbette ama ailesine karşı bir dik duruş sergilemesini bekliyorum açıkçası çünkü bu tamamen şahsi bir şey ayrıca bu, ilişki için ne bir fedakarlık ne de bir sevgi göstergesi bence. Evlilik için ön şart gibi sunulması ve beni bir şekilde kendi istedikleri yönde bir kalıba sokmaları çok can sıkıcı. Sizce ben , o askerden döndükten sonra nasıl bir yol izlemeliyim?
00 YorumlaMerhaba Adil bey. Sizin kadar sempatik ve tatlı dilli birini görmedim. Bu kadar kadın sizi boşa sevmiyor.:) bayılıyorum sizi dinlemeye.
Soruma gelecek olursak;
Eski sevgilimle bir tartışma sonrası ayrılan bendim, takmadı. tam 2 ay sonra evlendi ve bana 1 aylık evliyken iletişime geçti tersledim. Pişman olduğunu, mutsuz olduğunu, anlaşamadığını, evlilikten bir şey yaşamadığını söyledi. O Kızın ise benle birlikteyken olmadığına yeminler ediyor. Bizim İlişkimiz ise konuşma sürecimiz ile 4 ay sürmüştü. Kesinlikle boşanacağını, kurtulmak istediğini, aşık olduğu ve sevdiği kadının ben olduğumu söylüyor. Çok ağır konuştum ama sonra dayanamadım halen sevdiğimi itiraf ettim. Kimseyi kimse için boşamam, bataklık içine düştüm, onu işe sokmam lazım ömür boyu nafaka ödemek istemiyorum, kurtulmam lazım bilmediğin olaylar var vs. Dedi. Kesinlikle boşanacağım şartların oluşmasını bekliyorum bu kişiye mahkum kalmak istemiyorum, psikoloğa gidiyorum dedi. Samimiyetine inandırdı beni. Ben ancak boşandıktan sonra seninle düşünebilirim önümde sınav sürecim var zaten dedim. Bana dediği şu; boşandıktan sonra hemen bir evliliğe yanaşmıyorum, aynı meşakati çekecek gücüm yok en az 2-3 sene. “Birimden çıkıp diğerine başyalamam, maddi ve manevi olarak yoruldum bunaldım. Seni seviyorum ama evliliğe bir süre mesafeliyim lütfen anla Beni bu konuda netim “dedi. Ne yazık ki seviyorum, şu an 1 sene sınav sürecim var onunda boşanma süreci. Boşandıktan sonra evlenmeyeceksek neden bekleyeyim ki, bir cevap veremedim ona bu konuda? Bir yandan seviyor bir yandan ona 2-3 sene verecek değilim diyor zaman ne gösterir bilemeyiz tabi belki vakti zamanı gelince ben istemeyeceğim onu. Takılmak mı istiyor yoksa bilmiyorum. lütfen yardım edin ne cevap vermeyelim?00 Yorumla2 yıllık ilişkide 2. ayrılığımız ve ilkinde güzel bir mesaj atarak bitirdi daha sonra her yerden engelledi birkaç gün içinde de kızları takip etmeye başladı daha sonra whatsapp durumuna göndermeli şeyler yazıyordu "belki bir gün anlarsın"gibi bir şey yazmıştı ilk. Ayrıldıktan 2 buçuk ay sonra barıştık ve 1 yıldan uzun bir süre daha tekrar birlikte olduk. İlk ayrılığımız 6. aydan sonraydı 2. ayrılığımızda 3 gün önce 2. yılımıza 15 gün kala oldu. Bu sefer ayrılmadan 1 gün önceki görüşmede baya soğuk davrandı ben de kırıldım o gün pek konuşmadık gönlümü de almak istemedi anladığım kadarıyla ve ertesi gün uzun bir mesaj atıp ayrıldı. Mesajda ne yapmak istedigini bilmedigi bu ara ona ne oldugunu anlamadıgını iliskinin basından beri ilk kez kalbinde bana karsı sevgi yerine bosluk oldugunu yaptıgım en ufak seylere bile büyük tepki verdigini nedense bütün yaptıklarımın yanlıs geldigini iliski yürütecek bir dönemde olmadıgını düsündügünü bu sefer dönüsü olmayacagını da cok iyi bildigini bana karsı sevgisini sorguladıgını vs yazmıs. Daha sonra da 2 gün geçmeden 2 kız takip etti instagramdan. Bu ayrılık hakkında mesaj dısında konusma fırsatı vermedi önceki ayrılışı gibi. Kafamda bir sürü soru işareti var neden olabilir vs diye rabii ki ne desek kesin olmayacak ama sizin bu ayrılıs hakkında ve karsımdaki kisi hakkında ne düsündügünüzü merak ediyorum. Gerçekten sevdigim değer verdigim biriydi iliski icin de cogu zaman emek verdi, sevgisini cok güzel hissettirdi ama soguk oldugu zaman da soguklugunu gayet iyi anlayabiliyordum. Görüşlerinizi çok merak ediyorum. Bu sürecte nasıl davranmalıyım?
01 YorumlaAdil bey merhaba,
2 aylık bir flört-sevgili arası bir ilişki çeşidi yaşadım. Böyle dememin sebebi de birbirimize sevgili gibi davranıp sevgili olmamamız. Bu konu açıldığında da ilişki yürütmeye hazır değiliz bekleyelim vb bahaneler uydurmasıydı. Birbirimize kitap-Film önerip, yürüyüş yapar kahve içmeye çıkar, online oyun oynardık. Aramızda elektrikte vardı. Sürekli iltifat eder ve yakınlarşırdı. Çok iyi giderken bir buluşmamızda bir kızdan mesaj geldi. Kim olduğunu sorduğumda da arkadaşım dedi. Kızın adını gördüğüm için çevremde soruşturdum. Kızın arkadaş oluncak tipte bir insan olmadığı ve erkeklerle sürekli takıldığını öğrendim. Üstünden 2-3 hafta geçti olayın ben kendimi geri çekmiştim. O daha çok yazıyor ben daha az cevap veriyordum. Ve bir gün bir arkadaşım bu kızın ve benim konuştuğum çocuğun fotoğrafını instagram da bu kızın arkadaşlarından birinin paylaştığını görüp bana iletti. Fotoğrafta çocuğun eli kızın kolumda ve kalp emojisi vb şeyler vardı. Çocuğa “ne yaptığını biliyorsun bence sen. Umarım seçimlerinden pişman olmazsın. sonuçta kişinin seviyesini seçimleri belirler” şeklinde bir mesaj atıp engelledim. Bana sms olarak “yaptığın çok sma iyi geceler yazdı” sosyal medyadan onu ve arkadaşları takibi bırakmama rağmen o beni ve arkadaşlarımı takibe devam ediyor. Ayrıca bu olayın üzerinden 15-20 gün geçti. Görüşlerinizi merak ediyorum. Herhangi bir iletişim kurmadı.01 Yorumla
+1 yılAdil bey merhaba. Konuştuğum bi cocuk vardı bundan 2 yıl öncesinde de konusmusuz ama ben onu hayatımda başka biri olduğu için reddetmisim onu bir pazar sabahi sildiğimsildiğime kadar hatırlıyo mesajları silmiş sordum 😂 her neyse tekrar yazdı konuştuk ikimizde hayattan dersler almışız gayet güzel konuştuk anlaştık ben rahatsız olduğum için 2 hafta sonra buluştuk çok anlayışlı tam benim istediğim karakterde, kültürlü hoş biriydi. bana telefonda içimde tutamıyorum ben seni seviyorum dedi ben de her zaman bak daha görüşmedik ne sen umutlan nede ben diyordum bunlara da anlayış gösteriyordu. O İsteyken fırsatını buldukça yazıyordu ben de niye yazmiyosun falan diye trip atan biri değilim zaten ortada bi şey yok falan diye akşam bi an once eve gidip seninle konuşmak istemiyorum diyodu geliyodu ve saatlerce telefonda konusuyoduk dışarı cikmaktan bile daha keyifli geliyo seninle konuşmak demişti. Her şey güzeldi yani anlayacağınız. Sonra ilk buluşma geldi çatti aldı beni güzel sakin bi yere gittik her şey güzel baya heycanliyiz falan sonra başka bi yere gittik bi şeyler yedik sohbet ettik bana seni seviyorum dedi yanımdayken de ben de bu yolda onunla yureyecegimi istediğimi söyledim. arkadaslarimla tanistircam seni dedi olur dedim eve geldik beni bıraktı. sonra bi mesaj ben anlasabilecegimizi düşünmüyorum... sen ciddi misin dedim evet dedi zamanla yapamayiz bi şeyler sezdim ve böyle düşünüyorum sormadım ne düşündün ne oldu diye kendi haline bıraktım 25 gün falan oldu yazmadım hiç sizce ne yapmam gerek ne oldu da böyle yaptı anlam veremiyorum? Lütfen yardımcı olun papatyaniza 😇🌼🌼
00 Yorumla
+1 yılHocam kocam sevgili yapmama izin vermiyor kıskançlıktan pencereden insanları bile izletmiyor yemimi suyumu verip seviyor kimseye göstertmiyor napmalıyım?
Şaka şaka hehe. Sorayım madem ciddili ciddili.- Neden hep yanlış seçimler yapıyoruz en olmayacak insanları ruh ikizimiz sanıyor sonra değişmeleri karşısında hayal kırıklığına uğruyoruz?
- Ayrıca sürekli herkesten sıkılma hali flörtöz ve ciddi ilişkilere göre olamamaktan mıdır yoksa kendimizi tanımayıp yanlış denizlere mi yelken açıyoruz?
- Aşka inanmayan romantizmden yoksun bizim tam zıttımız birinden hoşlanmamız bizim de öyle biri olma hayalimiz hayranlığımızdan mıdır yoksa içimizdeki ona benzeyen parçalardan mıdır?
- İnsan hayatında kaç kere aşık olur sever sınırı var mı?
- Umursamazlık gizem ilgi mi çeker yoksa bizi itici mi kılar?
- İyi bir izlenim bırakmak nasıl bir iletişimden geçer? Kişilik mi dişilik mi erkeklerin aklında kalmamızda etkilidir?
Falan fiştan teşekkürler.
22 Yorumla- +1 yıl
Bu soruların cevabını bende merak ediyorum Adil Bey teşekkürler
- +1 yıl
@GamerEngineer buna söylemeyin adil bey sizi seviyorum en çok ben teşekkürler
Bana Adil Yıldırım videoları izleten hayat başkalarına ne yapmaz..
Merhaba Adil Bey, videolarınızı 2-3 kez izleme şansı buldum pozitif enerjinizi ve 'papatyalaaar' demenizi çok seviyorum Videolarınızdan anladığım şey kısaca :
1) Sabırlı ol
2) Gizemli ol
3) Umursamaz ol
4) Asla flörtü kesme
5) Beklentide olduğunu asla gösterme
Kesinlikle yapılmaması gereken her şeyi yaptıktan sonra videolarınızı izlediğim için kendimle gurur duyuyorum ❤
Size soracak bir sorum yok maalesef, her şey gönlünüzce olsun23 Yorumla
+1 yılEvleneceğimiz insanın bizim için doğru insan olduğunu nasıl anlayabiliriz, nelere dikkat etmemiz gerekir?
190 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 2,3b cevap paylaştı. Merhaba. İnternet üzeri ilişkilere dair bişeyler söylerseniz sevinirim. bir de bir erkeğin evlilik adıyla oyalamasını nasıl anlarız yani nedenleri ne olabilir? Genel olarak 40+erkeklerin bekar kalmasının sebepleri ne olabilir? Evlenmek istmeyen erkeğin sürekli kadınlara evlilik teklif edip çocuk istediğini söylemesinin nedeni ne ola bilir? Erkeklerin sürekli arayışta olmasının nedenleri nedir? Sırtlan erkeği diyeceksiniz ama kimseye uzun süre bağlanamaması nedir? Özel hayatınızda mutlu musunuz aşk koçu olarak? Konuşmalarınızı çok dinledim ve çok ilişkiniz olmuş anlatmıştınız acaba endiniz gerçek aşkı mutluluğu yakaladınız mı? Teşekkürler
11 YorumlaGenç bir papatya olarak öncelikle Merhabalar 🌼 sorum şu eski sevgilim benimle birlikteyken başkalarıyla konuşmuş ayrıldık 1.5 yıl önce ama sürekli git geller oldu kendisi hep haklı asla süründürmez kendisini arada sırada yazıyor instagram hesabımda ekli şu an fotoğraflarımı beğeniyor hep bir aklımda olma çabalarında ama benimle bir ilişki istemediğini söylüyor sonra tekrar geliyor bana sıcak davranıyor ve tekrar istemiyorum triplerine giriyor ben bu sırtlanı anlayamadım başkalarıyla konuşuyor ama beni de bırakmıyor neden? Ve ben bu sırtlana nasıl davranmalıyım? Şimdiden teşekkür ederim sevgiler 🌼
111 Yorumla- +1 yıl
En son o bana yazmıştı canımlı cicimli konuşurken ben ona eski sevgilimle böyle konuşacak birisi olmadığımı aklındakileri toplamasını eğer hala orada olursam konuşabileceğimizi söyledim birnevi rest çektim biraz bozulmuştu ama fotoğraflarımı beğenmeye devam ediyordu 1 ay hiç yazmadım o da yazmadı sonra benim olduğum şehre geldi (ailesi burada yaşıyor) hoş geldin yazdım arkadaşımın gazıyla yapmamam gerekirdi ama sıcak konuşmadım hatta konuşmayı bitirdiğim halde '' naptın'' diye sorarak o uzatmaya çalıştı en son onu çizdiğim çizimleri vermek istedim bir yer ayarla oraya bırakıyım sende al ordan dedim o da dalga geçer gibi sende kalsın bakarsın arada diyip güldü bende gerek yok çöpe atacaktım yazık olmasın dedim sonra bir şeyler dedi beni güldürmeye çalışıyordu direkt '' neyse bu konuşmanın sonu yok hadi bakalım iyi geceler '' dedim bitirdim konuşmayı kendisi yine beğeniyor fotoğraflarımı ben hiç bakmıyorum profiline bu aralar biraz işim olduğu için instagram hesabımı dondurdum bu arada değişmeyi düşündüm ama ona karşı ne yapabilirim tam olarak kendi içimde doğru davranış biçimi bulamadım :/ söylediklerin için çok teşekkür ederim 🌼
- +1 yıl
Benzer hikayem vardı ordan cvp yazma ihtiyacı duydum dayanamıyorum bu tiplere çok acı çektiriyorlar çok sevdim birini böyle adını koymayan ne giden ne kalan birini sonunda evlendi nişanında dostça kalmamız gerektiğine ikna etti ama kendisi kalamadı evliyken benden yüz bulmaya çalışıyordu o beni süründüren adam peşimde pervane olmaya başladı hatta şu an aşkımdan deli divane ama benim işim olmaz kahrından pişmanlıktan sürünüp duracak beni mutsuz ettiği her anın cezasını çekiyor
- +1 yıl
Ne dedi biliyormusun beni yeryüzünde meğerse en çok sen severmişsin oysaki bunu ben defalarca hissettirmiştim 12 saat ağlayıp bir telefonda hadi üzülme deyişine tav olurdum gençtim cahildim tam 8 yılımı yedi be kolaymı sonra hayatıma çok düzgün bir insan girdi bu hikayemide bilen bana kadın olduğumu hissettirdi nasıl sevilebiliyormuşum meğer dünya güzeliymişim içimde dışımda ama en güzel yıllarımı yemiş
Adil bey öncelikle merhabalar, hatta hocam demek istiyorum, çok kıymetli, kızlar tarafından çok sevilen degerli hocamiz..
Erkek arkadaşımla çok kötü bir ayrılık yaşadık, 2 aydır yazmıyorum, her yerden engelledi beni, ulasmak istesemde ulasamam o kadar kopuğuz. Dün bir aptallik yapip, fake hesapla ekledim onu ama sifremi unuttum diyerek mail hesabimi gormesini gozden kacirdim, yüksek ihtimal anladi benim oldugumu.. ben rezil oldugumu düşündüm, hatta ekledim madem, bir de yazayim dedim. Ama arkadasim hosuna bile gitmiştir dedi, sizce ne yapmaliyim? Cok kotu bir konuma soktum kendimi. Ailesine rezil eden birini, hala düşünüyor olmama cok kızıyorum.00 YorumlaMerhaba Adil Bey. Öncelikle youtube kanalınızdaki videoları keyifle izliyorum ve hepsi için emeğinize sağlık.
Benim sorum şu olacaktı. Erkek arkadaşım ve ben, birbirimizi kırıp ayrıldık ama sonra tabi konuşarak güzel bitirmiştik. Sonra aynı anda birbirimizi düşündük (farkına varmadan yine telapati yolu ile aynı anda birbirimizi düşündüğümüzü düşünüyorum). Sonra erkek arkadaşıma yazdım. O da beni düşündüğünü söyledi. Beni ve eskileri özlediğini, beni beğendiğini söyledi ama ona sorduğumda beni sevmediğini söyledi. Yani eskisi gibi bir bağ aramızda yok. Bana dediği şey şu oldu "gurur yapmıyorum ama çok şey yaşadik, gelecekte nasıl oluruz bilmiyorum" dedi. Bende, aynı şeyleri bende sana karşı hissediyorum dedikten sonra sadece ne olacağını görmek için konuşma karari aldik ve arkadaşiz şu an.
Eski sevgilimle aramın eskisi gibi iyi olması için ne yapmam gerekiyor?
Şimdiden teşekkür ederim adil bey :)
Not: Biz kızlar tarafından seviliyorsunuz ❤❤❤01 YorumlaMerhaba Adil Bey,
Bir erkek arkadaşım var, ona oldukça değer veriyorum. Hatta bir erkekten öte düşünceleri, duruşu ve insan oluşuyla onu beğeniyorum.
Fakat kısa zaman önce kendisi bana;"ilişki yaşayalım ama sevgili olmayalım, zira olursak kırılabilirsin" gibi bir argümanda bulundu ve an itibariye dumura uğradım.
İnanıyorum ki sevginin, farklı şekillerde tezahür edebilen boyutları var.
Mesela annenin çocuğuna duyduğu, merhamet gibi
Ya da sadece, temel içgüdülerle oluşan beynin kişiyi arka planda dürttüğü ve kişinin ise bunu "Aşk" olarak yorumladığı
Durumlar söz konusu.
Sorum, bahsettiğim karşıtlığın neden gerçekleşebildiği..00 Yorumla
+1 yılMerhabalar adil bey 😇 sizde künefesiniz papatyasınız, cansınız sizi cok beğenerek, severek takip etmeye çalışıyorum ve başarılarınızın devamını diliyorum.
Benim size birkaç sorum var umarım cevaplarsınız 😀- Bir kadın duygularının esiri olmaması için ne yapmalıdır?
- Güçlü bir kadının size göre 3 özelliği nedir?
- Hem evlenmek isteyen hemde evlilikden kaçan erkeğin derdi nedir (cinsellik ve sorumluluk dışında) ?
- Ilişkilerde (her yönden) kullanılmamak icin karşı tarafa sınırlarımızı nasıl belli etmeliyiz?
Teşekkürler 😊😇
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl4 yıllık yıpratıcı bir ilişki geçirdim. Ne olduğumuz hiç bir zaman belli değildi. Ben hep aşıktım ona ama o beni hep yedekte tutardı. Arkadaştan fazlası flörtten aşağısı gibi. Hep bahsi geçen bir sevgi vardı ama hep ağlatırdı beni. Sürekli kullanıldım, terkedildim.. her geldiğinde kabul ettim onu. Sonra çok pişman oldum. Bana aşık oldu son zaman. Yani o öyle söyledi pek inanmadım. Bıraktım tamamen kapı duvar oldum ona. Sonra uğraşmaya devam etti benimle. Adresimi sordurdu oraya buraya. Çok korktum. Sevmiyorum artık onu. Buna eminim. Sadece kalbimden çıktığı gibi aklımdan da çıksın istiyorum. Gelmesin istiyorum aklıma. Bazen yalnız kaldığımda içimden göklere bakıp hep “neden?” diye sormak, arayıp dökülmek istiyorum.
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl1. Beni arkadas olarak goruyor yeni tanistigim karsi cins. Mesela hoslandigim biri de boyle gorurse diye nasil sevgili olunabilecek kisiymisim gibi gozukurum?
2. Nasıl vazgecilmez olurum?
3. Nasil cekici biri olurum?
4. Eski sevgilim her yerden engelli veya iletisimimiz yoksa nasil onu geri dondurebilirim?
5. Eski sevgiliyle hic iletisim yokken nasil birdenbire aklina gelebilirim? Ona nasil kendimi hatirlatabilirim?
6. Nasil ciddi birini bulabilirim ve ciddi oldugunu nasil anlarim?
Tesekkurler Adil Abi :))12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl7. Iliskinin sureclerinde nasil dacranmaliyiz? Lutfen bu da cok onemli sizden bilgileri bekliyoruz :D
Cevap sahibi+1 yılDavranmaliyiz*
+1 yılMerhaba Adil hocam niye benim ilişkim olmuyor bir türlü 28 yasındayım bu zamana kadar ilişkim olmadı artık hayatımda birini istiyorum kısmetim cıkıyor ama etkilenmeyince ya da begenmeyince sans veremiyorum. Birini cok sevdim aslında beraber calısmıstım bir süre o kişylehala da unutamadım ona acıldım ama o istemedi cok kırıldım basta umut verdi bnce yakınlastı ama 1 saat sonra olmuyor kimseyi sevemiyorum bn dedi uzaklastı bidaha da dogru düzgün sohbet etmedi bnle sanki ona kötü bişey yaptım gibi davranması cok üzüyor beni
10 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 4b cevap paylaştı. Merhaba Adil Bey , Sosyal Medya üzerinden kadın -erkek ilişkileri üzerine verdiğiniz yararlı bilgiler. için teşekkür ederim.. Tüm paylaşımlarınızı ilgi ile takip edip izlemiş birisi olarak... Başarılarınızın devamını dilerim...
Benim size sorum;... Kadın ile erkek arkadaşlık yapabilir mi? Çoğu insana göre; fizyolojik farklılıkları ve cinsel çekim. nedeniyle bir erkek veya kadının arkadaş kalması neden imkansızdır?20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHoşlanılan Kız Neden Bir Sıcak Bir Soğuk Davranır?
Yaklaşık 3aydır internetten tanıştık ve mesajlaşmaya başladık. O başka şehirde ben başka bir şehirde, sonrasında watsaptan devam ediyoruz; telefonla konuşma veya ses kaydı falan yok sadece yazı ile mesajlaşma işte uzatmim, bana göre mesafeli ve az konuşan birisi gibi geliyor bazende 2,3satır yazı yazıyor işte; evet, aynen, hayır, olabilir, gibi bazı zamanlarda konuşmaya konu bulamıyorum. Bazen ben konuşmayı kesiyorum3gün o yazıyo naber diye veya2hafta geçiyor birhikaye attığım zaman cevap yorum yazıyor öyle. Onu kaybetme korkusudavar bende
Bir soğuk bir sıcak davranıyor gibi hissediyorum ne gibi yol alalım?
Sizler daha iyi bilirsiniz yorum fikir ve önerilerinizi bekliyorum bu gibi ilişkilerde yeniyim..
dahaca yeni tanıştığımız için flört sayılırız yani00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl22 yaşımdayım daha önce hiç flörtüm olmadı diyecek kadar az flört ettim, ve hiç kimseyle sevgili olmadım. Biriyle görüşüp sevilmek istememe rağmen, erkekler bana teklif ettiğinde hemen asık suratla onları tersliyor ve kendimden soğutmaya çalışıyorum. Bir duvar örüyorum nasıl yıkabilirim tabularımı? Bir de şu anda biriyle konuşuyorum ancak sürekli ben soru soruyorum ondan bahsetmiş oluyoruz devamlı olarak ama bana aynısı sormayıp muhabbet duruyor o zaman da aynı konudan devam eden bir mesaj atıyor, muhabbeti sürdürmekte zorlanıyorum. O sormayınca ‘ben de...’ diye devam ediyorum. Ama mesajlaşırken istekli olduğunu düşünüyorum. Konu açamasa da suskunluk olduğunda aynı konudan bir şey diyor ya da alakasız bir şeyle açıyor konu. Ben, bana soru sorarak beni tanımasını istiyorum. Bunu nasıl sağlayabilirim? Bu arada ilişkiye çok soğuk ve yalnızlığı seven biri olduğunu hissettim.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHocam ben 7 yıl önce aşık olduğum adamı hala unutamıyorum aklımdan çıkaramıyorum o hissettirdiklerini verdiği heyecanı o kalp atışlarını hizlandirmasini unutamıyorum evet bana çok hatası oldu ama bunlar da çıkmıyor aklımdan çok özlüyorum onunla olmuyor onsuz da olmuyor gibi bisey yani 😂 böyle dediğime bakmayın kaç kere ekledi beni kabul etmedim pek çaktırmıyorum, şu an başka biriyle görüşüyorum bana değer veriyor mantık olarak bakıyorum artık şuankine odaklanmaya çalışıyorum aşık olmaya zorluyorum kendimi ama olmuyor gibi aklım yine 7 yıl önceki olan adama gidiyor ne yapicam nasıl unutucam 😔
00 YorumlaAdil bey sizi yaklaşık 1,5 yıldır takip ediyorum. Sırtlanlara artık çok hakimim. Ama bu beylerden hala etkileniyorum. Sırtlanlar çekici geliyor. Sırtlan olduğunu bile bile düşüyorum 😂
- Etkilenmemek için ne yapmalıyım?
- Bir sırtlandan hoşlandıysak nasıl vazgeçebiliriz?
Teşekkürler şimdiden 😚❤️
33 Yorumla- +1 yıl
Başımızın etini yiyor Adil beyle konuşmak için :D
+1 yılVoleybol oynarken tanıştık ilgisini farkettim ilgisini kesmek istedim arkadaşıma sadece uygun bir dille belli et dedim oda gitmiş senden rahatsız oluyor gibi bişeyler söylemiş çok üzüldügünü farkettim 2kez konuşmak istedim aramızı düzettik gibi geldi ama beni yok saydı aslında ondan sonra arkasından bir erkeğin yanına oturduğumda ben ordan kalkana kadar bakışlarını farketmişler sonrasında voleybol topunu karşılamayacağımı bildiğini halde bana karşı bilerek yüzüme top atmaya çalıştı bundan önce insanları uyaran bir insandı neden şu an canımı yakmaya çalıştı bişey yaşamadığımız halde?
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 728 cevap paylaştı.
+1 yılAdil Hocam eski sevgilim annesiyle babası boşandı diye çocukken travmalar yaşadı diye ailevi sorunları olduğundan ciddilik istemiyor sevgililiğide bitiriyor sizce onun bu psikolojisi nasıl düzelir ve ciddi uzun ilişkileri sürdürebilir? Eski sevgilim geri nasıl döner?
10 Yorumla
Adil bey 😍💌
1kimse vazgeçilmez değildir 😊
2gidene yol yakışır 😒
3kimse anlattığı gibi çıkmıyor 😣
4erkeği flörte götürmek basit mesele flörte bırakmakta 😂
5unutmak için 2. Seçeneğe ihtiyaç varsa 1. seçenek zaten sevilmemiştim.😎10 Yorumla4 aylık ilişki sırtlan ayrılırken (ben ) bende seni sevdim diyerek ağlıyor ama gidiyor beni doğum günümde aldattığını (eski sevgilisiyle mesajlaşma ) öğrenmeme rağmen affettim 2 hafta geçtikten sonra istiyorsan ayrılalım dedim olur dedi ağladım ağlıyor şaka gibi ama gitti yani numaramı sildi arkadaşlıktan çıkardı durumlarıma bakıyor (sırtlan ) seviyorum evet hatta sonra ben vazgeçtim ayrılmayalım dedim yalvardım ama hiç bir şey eskisi gibi olmaz dedi sosyal medya hesabını girdim erkek arkadaşı ile konuşmaları ilk zamanlar kız düşürdüm işte zaman geçiyor kız çok iyi ilgili bilemedim gelecek düşünüyor zamanını almak istemiyorum gibi mesajlar atmış arkadaşı (sırtlan ) takıl yapa bildiğin yap kız gider sen ayrılma boş ver gibi mesajlarına da tanık oldum kafayı yiyeceğim ne yapmalıyım
00 YorumlaAdil hocam erkek arkadaşımla aramızda ki hersey çok iyiydi. İyi anlaşıyorduk. Ama kendisi gerçekten çok sinirli birisi ani tepkiler veren biri. Sürekli tartışan biri değildik ama en son tartışmamız biraz büyük oldu. Ben hep sakin bir şekilde konuştum onunla. Daha sonra siniri geçtiğinde olayı çözdüğümüzü düşünmüştüm. Ve çok üzerini gitmemek onu bunaltmamak için mesaj atmamaya aramamaya başladım. 4 günlük iletişimsizlik oldu aramızda. Ve 4. Günün akşamı beni her yerden engellemiş. Bunu fark edince ulaşmak istedim tekrar konuşmak için. Ve ulaşımda bana aklında yıllardır biri olduğunu benim yaptığım şeylerin hoş olmadığını söyledi. Ve telefon suratıma kapandı. Bu duyduğum şeylere rağmen onun bana geri dönmesini ve döndüğünde aramızdaki ilişkiyi evliliğe döndürmek istiyorum. Sizce ne yapmalıyım?
00 YorumlaOncelikle doğru yere mi yazdım bilmiyorum. kafam çok karışık Adil bey, umarım yardımcı olursunuz. Sürekli gittigim kafede garson olarak çalışan bir çocuk var. Çocuk bana bakıyor o bakınca benim de dikkatimi çekti hoşlanmaya başladım ben de bakiyorum. Konu şu ki sürekli bakıyor ama yanımıza geldiğinde yüzüme bile bakmıyor soğuk davranıyor, yani bir oyle bir böyle davranıyor. Bana baktigini surekli hissediyorum ama goz goze gelmiyor, uzaktan kaçamak kacamak bakıyor, yakaladığımda gözünü kaçırıyor başka taraflara bakıyor. Kafenin hangi tarafında oturuyorsam ağırlıklı olarak o taraflarda geziyor. Birde hicbir gülüşümü kaçırmıyor. Birde ben ona istek attım şu an takiplesiyoruz storylerimi izliyor gönderileri beğenmiyor. Arkadaşlar bu çocuğun amacını anlayan var mi acaba neden her işte yarim gösteriyor her şeyi pili bitmiş cihaz gibi 😂
00 Yorumla
+1 yılAdil bey merhabalar,
Benim merak ettiğim eski sevgilimle alakalı bana karşı yaptığı bazı hareketler var. Bunların ne anlama geldiğini daha doğrusu bir anlam taşıyıp taşımadığını merak ediyorum. Ben sizin ayrılık sonrası tüm kurallarınızı uyguladım. Ki zaten bunu kural görerek ve geri döndürmek için taktik yapmak içinde yapmadım. Zaten bunu kendi karakterimde olan bir davranış olarak yaptım. Eğer bariz hatam yok ise gidene dur demediğim gibi, sonrasında da yazmam tepkisiz kalırım ve bensizliği yaşatırım.
Sorum şu 9 aylık ilişkiydi ve iki kez küçük ayrılmalar sonrası (ben tarafından olmuştu onlar) bu sefer o bitirdi. Sürekli tartışıyoruz vs diyerek. Sonrasında bir aya yakın bir sürede hikayeme yanıt verdi. Bundan bir süre Sonra sinirlenip takipten çıkardı beni. Daha sonrada wp üzerinden yeni numarasını attı. Bunlar geri dönmek isteyen ama cesaret edemeyen erkek sinyalleri mi?00 Yorumlamerhaba eski erkek arkadaşım 6 senedir sevgilimdi, bana hakaret etti, ilgi alaka gösterirdi, sürekli pahalı hediyeler zorla kendisine aldım, hat istedi hattın parasını ben ödüyorum, sevdiklerimle tehdit ediyordu, bissürü para verdim, görüşmek isteyince bilet parasını burda kalcağı gerek para iletmeyince gelmiyodu, bana benim verdiğim paralarla hediye alıyodu, beni sevdiğini söylüyodu, habire cinsellik konuşuyordu, bir sene evvel ayrıldım, hakaret ettiği için, telefon yeni numarasını vermedi, hiçbi yerden ulaşamadım, geçen zamn arkadaşının instagram adresinde beyendiğinde gördüm, ekledim kabul etmedi beni ekledi ısrar edince ekledi beni bahanelerle cinsel fotoğraflar istedi ben hayır dedim ısrarla benimle arkadaşsın cinsellik konuşmazsan konuşuruz dedim beni takipten çıkardı hesabını sonra açtı engellemiş ısrarla ben cinsellik konuşcam dedi hayır dedim konuşmuyorum bu kişi beni hiç sevmemiş mi? tekrar sevgili teklif edebilirmi?
00 Yorumla
+1 yılAdil bey merhaba ben sizden bir konuda yardım almak istiyorum.2 ay önce başlayıp bu süreçte iletişimimizin ve diyaloğumuzun iyi olduğu bi ilişki başladı hayatımda. Fakat son zamanlarda karşı taraftan bir soğukluk hıssedıyorum ne zaman görüşelim desem soledıklerı bana bahane gıbı geliyor bu kişi üstelik bir yay burcu sordugumda ise bı sorun olmadıgını sıkıntılarının oldugunu sölüyor acıkcası pek ınanmıyorum. Nasıl davranmam lazım ailemın bildiği bir ilişki oda bunu bılıyor hatta bu konular konusuldugunda guvenıp anlatmana cok sevındım dedı suankı durum karsısında nasıl bır yol ızlemelıyım yardımcı olursanız sevınırım
00 Yorumla
+1 yılFlört ettiğim kişiyle başta herşey güzeldi. Sonra yavaş yavaş iletisimiz azaldı 3 4 günü geçmezdi ilk defa araya iki hafta girdi iş kuruyor evet ama bisey oldu gayet iyiydik neyse yine guzel konuştuk bayramda falan sonra denize gitmiş kızlarla alkol almış bana icmedigini söylemişti kibar dille sordum rahatsız oldugumu söyledim bozuldu galiba görüldü attı bana sonra bisey olmamış gibi kahvesine afiyet olsun yazdım ona da görüldü attı şok geçirdim bende beachta müzikle story attım tatilden kendimi de en güzel halimle paylaşıp aksan instagrami dondurdum ilk defa böyle görüldü attı 2 kere şu an 10 gündür konuşmuyoruz onu kaybetmek istemiyorum whatsapp tan yazar mi? Ne yapacağımı bilmiyorum iletisimizin düzelmesi için?
00 Yorumla
+1 yılMerhabalar, sevgilimle aynı üniversitedeyiz aynı yılda okuduğumuzu biliyordum fakat bana yalan söylemek zorunda kaldığını ve sınıfta kaldığını benim onu küçük göreceğimi düşünürek bana yalan söylemiş ve kıskanç olduğum için samimi kız arkadaşlarıyla konuştuğunu bana söylememiş benim yanimda iken görüldü yapılan kıza benim yanımdan gidince yazmış arkadaşına ve üzüleceğimi tepki göstereceğimi düşünürek 2 ay boyunca hiçbirşeyden haberim olmadan bana yalan söylemiş ve hepsini öğrendim. Arkadaşlarıyla arasına mesafe koymasını istedim ve ben yapamam onlar üzülür diyerek cevap verdi. Şu an kafam çok karışık ne yapmam gerektiğini nasıl tepki vermem gerektiğini düşünüyorum ama bir şekilde bulamıyorum lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim🙏🏻🙏🏻
00 Yorumla
+1 yılFake hesaptan stalk yapan sevgiliye tepkim ne olmalı herşeyiyle o bunu biliyorum tuttuğu takımdan ve siyasi görüşü dinlediği müzikler paylaşımları herşeyi ile onu anımsatıyor sadece doğum tarihi ve şehiri farklı ve eminim o olduğuna böyle bir duruda ne yapmalıyım şu an mesajda yazmadı bana acaba engellesem mi yoksa farketmemiş gibi mi davransam tavsiyeniz nedir bana. @Adil Yıldırım bey?
01 Yorumla- +1 yıl
Benim soruma cevap vermediniz Adil bey ama.:(
+1 yıl10 aylık ilişkim oldu herşey çok güzelken bir anda ayrılmak istediğini söyledi ve bir anda sanki beni hiç sevmemiş gibi davrandı. Oysa ki 1 ay sonra söz yapacaktık ve şimdi aradığımda konuşmak istemiyor seni seviyormuyum diye çelişkiye düştüm demekki sevmiyormuşum dedi. Anlayacağınız hiç bir şekilde oluru kalmadı. Ama içimden hırsımı öfkemi atamıyorum kendimi berbat hissediyorum beni seven adam değil de yabancı bir adam var karşımda. İkimizde birbirimizi istemiyoruz onu nasıl unuturum bu öfkem nasıl diner? Her aklıma geldiğinde gözlerim doluyor ama o çoktan unutmuş kaldıramıyorum bunu. Yardım edin hayatım mahvoluyor onu nasıl unutacağım
03 Yorumla- +1 yıl
Cinsellik icin kullanıp atmış seni anlamiycak bisey yok
- +1 yıl
Cinsellik üzerine hiç bir şey yaşanmadı. Evlenmeden oyuncağı olacak kız değilim.
- +1 yıl
Anladım o zaman tek ihtimal kalıyor mal oğlu mal iyi olmuş kurtulduğun
8,9 aydır evliyim ama eşimi hala çözemedim. Seviyorum onu bunalıyorum diyor. Sevmiyorum uzak duruyorum hiç farkına varmıyor. Erkeklerle muhabbeti seviyor. Evlenmeden önce bana karşı bir tik romantikti. Onu da kaybetti. Seviyorum kaybetmek istemiyorum ama çok sıkıldım. Özünde çok iyi, nazik biri. Anlayışlı ama bana karşı ilgisi yok. Gittikçe aramızdaki sevgi azalıyor. Sadece sevismek istediği zaman beni öpüyor. Diğer zamanlarda çok çok nadir. hani toplum içinde ona karşı bir iyiliğim olmuştur öyle filan. Bunaldım iyice.
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılAdil Bey merhaba,
Beni dengesiz tavırlarıyla çok kıran bir bey vardı birkaç ay sonra bana yazdı ancak tersledim ama hala seviyorum bida hiç konuşmadık. Yazmalımıyım yoksa artık unutsam dahamı iyi?
Ben işin içinden çıkamıyorum şimdiden teşekkürler ❤️02 Yorumla- +1 yıl
Haklısın ama gönül işte laf dinlemiyorki sevdi bir kere bir senedir yüzünü görmüyorum ama hep onu düşünüyorum
+1 yıl1. Sorum şu:
Erkek kişisi kadın kişisinin yüzüne sevdiğini söylerken, aynı erkek kişisi erkek arkadaşları arasında sevdiği hatta aşık olduğu kişi hakkında konuşur, atıp tutar, yerden yere vurur?
2. Sorum da bu:
Her erkek kişisi yukarıdaki örnekteki gibi midir?
Cevabını bilen herkes cevaplayabilir.01 Yorumla- +1 yıl
Bence ona değer veren onu hayatının kadını yapacak bir erkek eşini arkadaşları arasında muhabbet malzemesi yapmaz. şahsen benim sevgilim olursa ismini dâhi hemcinslerimin yanında söylemem mahremim olur o kadın benim kim olursa olsun anlatmam. anlatan kişilerinde yanlış bir şey yaptığını düşünüyorum.
+1 yılhocam benim sorum şu; 1- sevilip sevilmediğimi bilmiyorum. sevgili olmadık. ama bilimum akrabaları bana takip atıyır. kendi falerden takip atıyor. Bölümden bir arkadaşla ders not konuları açısından ekleşmiştik. Sonra bu anneler gunumu vs kutlamalar bu şekil davranışlara falan devam etti. Fake hesaptan özürler , takipler atmaya başladı. 2 Aydır da bu beyefendının soyadını + memleketini taşıyan birçok kişiden takip istekleri alıyorum. Ya antep ya urfadan ne hikmetse bunu hiç tanımayan kişiler takip atıyor.( soyadları aynı, anne tarafı da dahil). Sizce bir erkek akrabalarına niye takip attırır? 24 yasında çocuk da değil. Onu cok iyi tanıyan biri o çok sever fake hesapları dedi. paylaşımlar ; mesaj atmıyorum ama aklımdasın vs vs seyler. Ama bağlı olduğu diğer hesapta adımın baş harfi ve kalp var. arkadaş listesi hep antep-urfa vs civarı. Annem kesin o diyor. sizce o mu?
yor.00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılAdil hocam, selamlar, sevgiler ve merhabalar, uzun zamandır zaten takipçinizim. Bir erkek olarak, çıtanın kontrolsüzce yükselmesine sebep olduğunuz için şahsım adına sonsuz teşekkür ederim. 😂😂😂😂 Sizi, üslubunuzu ve paylaşımlarınızı çok seviyroum ama BİZE BUNU NİYE YAPIYORSUN, gün olacak, devran dönenecek yine o PS4 & fifa'da yüzyüze bakacağız. . söyleyeceklerim bu kadardı 😂😂😂😂
00 Yorumla
+1 yılMerhaba papatyasının herşeyi 😄 Adil bey benim merak ettiğim bir erkek neden sık sık yanında farklı kadınlar bulundurur ve bununla neden hava atmaya çalışır? Mesela gizli de buluşabilir zira sevgili yapacak bir tip değil. Bununla erkek hangi mesajı verir ve diğer kadınları elinden kaçırmaktan hiç mi korkmaz? 😄 Umarım cevaplama gibi bir fırsatınız olur yani o kadar şanslı olmak isterdim😇 Sizi yıldızlar kadar seviyorum. Görüşmek üzere ☺️
01 Yorumla- +1 yıl
Harika bir yayındı Adil bey. Editörümüze de size de teşekkür ediyorum ☺️
Ya ben bisey sorcam da yardim ederseniz çok sevinirim.
Şimdi benim arkadaşım var bana gulum canım. balim falan diyo yani seviyo sanırım ama rahatsız olmaya başladım ve konuşmak istemedigimi söyledim bunları dediği için değil başka sebeplerden dolayı çünkü sanırım bende hoşlanmaya başladım şu an sevgili istemedigim için mesafe koymaya karar verdim konuşmak için ısrar etti falan tm dedim ama konuşmak için konu acmiyo ve bana hep arkadaşları ile buluşunca mesaj atiyo neden?00 Yorumla
+1 yılÖncelikle sizi yakından takip ediyor videolarınızı ilk zamanlardan beri izliyorum çok harika bir adamsınız bana düşünce açısından bir çok faydanız oldu çok teşekkür ederim az videolarınızı izleyip haykırasım bunun için de teşekkür ederim şu an bir sorun yok erkekler öküz belli nesini sorayım 😅😂 Ama siz harikasınız istisnasınız tabi sadece teşekkür ederim yaptığınız iş çok değerli
00 YorumlaÂdil bey şu an erkek arkadaşımla aramız gayet güzel ama bir sorun var annesi istemiyor gibi galiba kapalı birini istiyor oğluna, sırf biz buluşmayalım diye engel çıkarıyor her seferinde bağırıp çağırıyor oğluna söyleniyor, ilişkinizi istemiyorum demiyor ama çok belli ediyor onu demek yerine farklı bahaneler farklı engeller çıkararak engellemeye çalisiyor böyle bağırıp çağırarak çoğu istediğini yaptırıyor kadın, erkek arkadaşım da daha fazla söylenmesin diye kabul ediyor daha ilişkimizle ilgili bisey olmadi ama korkuyorum ilerde ne olur acaba diye, bizim ilişkimizle ilgili bana karşı gelirse beni kaybeder ben seni seviyorum sırf seninle yuva kurmak için yurtdışına gitme imkanım varken bile gitmiyorum dedi ama bilmiyorum güvenmeli miyim sizce ya yine annesi böyle bagirarak istediğini yaptirirsa ilerde? Ne yapmalıyım
00 YorumlaAdil bey 3 yillik sevgilim tarafindan terk edildim 2 ay önce. Dun gece ogrendim artik beni sevmiyormuş, bana umit vermek istemiyormuş. yani beni sevmiyor ben ise cok seviyorum ama bizden olmaz dedi. Onu nasıl unuturum ustelik ayni okuldayiz. Ne yapmam lazim nasil unutabilirim?
02 Yorumla- +1 yıl
Ustelik oyle gezip tozup kafa dagitma gibi bir imkanim yok. Yani ne yapmam lazim nasil unuturum ben bu sırtlani. Bana yalan soylemiş sevgiliyken seviyorum diye. Artik donsede ben kabul etmem yalan soyleyenden acik acik sevmiyorum diyenden ne beklersin ki. Asla sevgili yapmam emin ol dedi. Yapmazda ama beni sevmiyor onu nasil unutabilirim bana bu konuda yardimci olirmusunuz?
Selam papatyaaam. :D Herkes aşk arıyor. Doğru kişiyle karşılaşıp mutlu olmak istiyor. Ama doğru kişiler bir türlü denk gelmiyor. Ya yanlış zamanda yanlış kişiler ya da olmaması gereken kişiler. Nerde bu naif, ince ruhlu ve kadına / erkeğe değer verildiğini hissettirenler? Nerde bu zamane Erosları? :D
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMerhaba Adil bey evliyim eşimin karı kız ayağı yok evine bağlı vaktinde gelip. giden insan ve gözleri fıldır fıldır çapkın biri değildir ama ben çok kıskancım ve aşırı şüpheciyim kısķandığım zaman karsı tarafa takıyorum ve senaryolar kuruyorum ya olsaydı diye endişe kurgular eşimde bundan çok rahatsız. Gecenlerde 2.5 sene beraber çalıştığı ve şubesinin ayrıldığı bayandan eşimin izinli gününde mesaj atmış merhaba Şeref nasilsin iui misin diye kusura bakma halini hatrini sormak icin yazdim yazmis ve bu durum karsisinda aylardir. uyuyamiyorum acaba ilgisimi var ya da arkadasca mi yazmistir cidden tek basima psikologa gitsem terapi alsam fayda saglar mi lutfen yorumunuzu bekliyor olacagim sizi seviyorum. Esimin yaptigi mi anormal benim mi cidden cok caresizim hep aldatilma korkum var kimseyle iletisim kurmasini istemiyorum.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMERHABA adil beycigim sorum şu:
erkege iyi davransam bir süre devam ediyor ilişki
kötü davransam peşimde duruyor ama sonra ( pas verince) oda kısa sürüyor
ilişkilerimde çabuk baglanıyorum 2-3 ay geçtikten sonra direk baglanıyorum ve merkezime koyuyorum her denilene inanıyorum gerçekte olsa acıyıp her istedigini yapıcak duruma geliyorum ama karşı taraf bunu kullanıyor bir süre sonra basıp gidebiliyor ne yapmam lazım?22 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılİyi oku 2-4 ay icerisi de direkbaglaniyorum iliskimde
Gizli Üye(25-29)+1 yılAdil bey, sizin yardımınıza çok ihtiyacım var. Sizce çabalamayan bir erkeği nasıl çabalatabiliriz. Sevdiğine eminim lakin bir çaba göremiyorum. İlişki içinde 1 hafta 2 hafta ilişkiye ara verdiğim zamanlarda oldu fakat dediğim gibi bir çaba göremedim. Ne yapmam gerekiyor lütfen yardım eder misiniz? 🙏
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEvlenmiş boşanmış ve 1 çocuğu olan bir bayanim. 33 yaşındayım erkek arkadaşım 31 yaşında. Birbirimizi seviyoruz birbirimize iyi geliyoruz bu yüzden beraberiz. Etrafımızda sürekli dedikodumuzu yapan benim ona uygun olmadığımı çocukluk dul biri olduğunu söyleyen insanlar dolu. O bunlara kulak asmıyor. Ama toplum ve önyargıları beni çok korkutuyor. Bu konuyu ona söylediğimde sürekli ben ne istediğimi biliyorum kulak asma sen aksine diğer kadınlardan daha güçlüsün ne istediğini biliyorsun tek başına hayat mücadele'ni 4 yıl boyunca kimseye minnet etmeden vermişsin. Onlar bilmiyorlar ama ben en doğrusunu seçtim. Bana göre en güzeli ve en güçlüsü sensin. Hayat müşterek Benim gözüm hiçbir zaman arkada kalmayacak. Bir gün başıma bir şey geldiğinde ben Emin olacağım ki evimin başında dimdik kimseye minnet etmeden beni temsil edeceksin. Bana her zaman bu şekilde güç verdi. Ama korkularım beni bir türlü bırakmıyor
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMerhaba. Benim kendisine ulaşıp ondan hoşlandığımı söyleğim beyle flört etmeye başladık. ilk zamanlar arıyor, ilgileniyordu ama son bir aydır ben yapamayınca yazmayan, aramayan birine dönüştü. Onu bunaltmamak adına ben de çok fazla arayıp mesaj atmadım. Bir haftanın sonunda benden sıkılıp sınırladığını sordum bir anda ilgi göstermeye başladı görüşelim falan dedi tabii görüşmedik görüşme ayarladigimiz gün aramadi mesaj atmadi. Birbirimizi ihmal ediyoruz diyor ben yazdığımda.. Neyse ben artık bir durumdan çok sıkıldım uzun bir mesajla noktaladım. Basta onun benim için mükemmel olduğunu belirten cümlelerle ilerlettim mesaji bana olan ilgisizliğini benim boş yere cabalayip bekleyecek biri olmadigimi soyledim. Mesajimi gördü hiçbir sekilde tepki vermedi. Sanırım numarami sildi.. Mesajin ertesi sabahi yolda karsilastik ve yanindan geçtim hiçbir şekilde bakmadi ama öfkesini hissettim.. Çok acı çekiyorum! Bana bir yol gösterir misiniz? Bundan sonra ne yapmam lazim
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok acil 6,7 yıllık sevgilim beni terketti uzerine gidip bunaltmamdan dolayi kendisi jandarma bende bişeyleri duzeltmek için gorev yaptigi şehre gittim fakat 2 saatlik başka ile gorevlendirilmiş bende o sehirde tek kalinca ona ulasamayip komutanligi aradim akrabam bilgi verin gibisinden daha sonra dönüş yaptı bana bağırdı çok sinirliydi ben senin yuzunden komutanlara hesap vericem sen nasil burayi ararsin ben gorev icin baska ildeyim nasil tek basina kiz basina gelirsin diye esti gurledi 2 saatlik yoldan beni almaya gelip gorev yerinden izin alip beni otogara birakti konusturmadi bilee sonra ayrildi iletisimi kesti hala telefon rehberindeyim zaten instagram felan kullanmam ne yapacagim ben? Acil yardım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖncelikle merhabalar benim ufak bir sorunum var
Kısa bir şekilde özet geçeceğim şu an 1.5 yıllım bir ilişkim var çok şükür mutluyuz ancak 1. Senemiz de benim ailem öğrendi 4 abinin tek kız kardeşiyim ailem onaylamadı abilerim onaylamadı çok karşı çıktılar ancak biz yine vazgeçmedik
Hala güzel bir şekilde devam ediyoruz ilerliyoruz ama sonuç olarak bu evre hep sevgililik olarak geçmicek zaman geçtikçe biraz daha ciddileşiyor ilişkimiz Benim bu süreçte ne yapmam lazım hem bir yanda ailem diğer yanda sevdiğim adam.
Şimdiden yapacağınız görüş be yorumlarınız için teşekkür ederim00 Yorumla- Devamını Gör (190)
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer