• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Erkek arkadaşımla sürekli Alman usulü yapıyoruz. Biraz centilmen olmasını bekliyorum. Ne yapmalıyım? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
116
Yapay Zekaya Sor
Erkek arkadaşımla sürekli Alman usulü yapıyoruz. Biraz centilmen olmasını bekliyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla
İlişki Soruları Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
17 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

93

Cevap

94

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • albatrosibo
    albatrosibo Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    Valla size ne yapsak yaranamayız biz. İllaki bir karşıt durum mu çıkarmak istiyorsunuz yoksa öyle bir geniniz mi var?

    0
    0 Yorumla
  • Estelaa
    Estelaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27
    +1 yıl

    Cüzdanını almaya gönderiyorsa diyebilecek hiçbir şeyim yok zaten. İnsan bu kadar cimri olmaz. Öyle insanla da ömür geçmez zaten.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim, düşüneceğim

      Yorumla
  • ByGüLüşüKünefe
    ByGüLüşüKünefe Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kral a bak sen geri gönderiyor cüzdan için iyi yere kapak atmış :D :D sen Alman usulünü bırak direk ona bir ayrılık ısmarla senden olsun :D

    3
    0 Yorumla
  • dansmütisbise
    dansmütisbise Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Eve cüzdan almaya yuhhh yani şaka mı

    3
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bozulmadım diyemem...

      Yorumla
  • isparos
    isparos Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 60%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı.

    Belki bir defa ona hesap ödetmez yolu sen gösterirsin. Söylemekle olmaz bazen öğretmek gerekir.

    1
    0 Yorumla
  • eLifhüma
    eLifhüma Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Şöyle yap sen ona ısmarla ilk yemeği bakalım tepkisi ne olacak ama ne olursa olsun bu kadar cimri bir insanla geçinmek zordur

    0
    0 Yorumla
  • sbusras99
    sbusras99 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence ayrıl cimri birine benziyor ilerde cok sorun yaşaesin

    1
    0 Yorumla
  • gizli19292
    gizli19292 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25
    +1 yıl

    Abi sesli güldüm sen buna gerçekten çözüm arıyorsun ha AYRIL AYRIL SALAK KÖR MÜSÜN KARŞIDAKİNİN NE BOK OLDUĞUNU GÖRMÜYOR MUSUN?

    1
    0 Yorumla
  • PilotBeyy_
    PilotBeyy_ Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    En doğrusunu yapıyor. Beyler, biraz daha zorlasak, yemeği onlara bile ödetiriz😏😏😂😂

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahahaha siz ne fenasınız siz, hepiniz mi uyanık olur be :D bir de kadınlara derler

      Yorumla
  • afr0dit
    afr0dit Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 31%
    +1 yıl

    İyi böyle devam edin işte kendin istemişsin hatta şey yapın bence bundan sonra hep sen öde..

    1
    0 Yorumla
  • Mithatsoner
    Mithatsoner Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46
    +1 yıl

    En iyisi Alman usulü kimse kimsenin hesabını ödemek zorunda değil

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Pek öyle olmuyor çifler olarak bir kaç grup oturuyoruz tüm kadınlar geride dururken ben kasada erkeklerle hesap ödüyorum, her kasaya geldiğimizde sen ne içtin ben ne içtim oluyor ve insanlara çok ayıp oluyor

      Yorumla
  • narinbirbey
    narinbirbey Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    O seni eve yollayacak kadar odun sen de onun parasını yemeyi isteyecek kadar görmemişsin minnak

    1
    0 Yorumla
  • everkeğii
    everkeğii Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı.

    Sen hiç onu yemeğe çıkarttın mi?

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hadi yemeğe çıkalım demedim ama elbette bir şeyleri ödediğim oluyor spontane şekilde, o cüzdanını arabada bile unutsa göndermem ben hallederim

      Yorumla
    • everkeğii
      everkeğii
      +1 yıl

      O kadar seviyorsun , insan bir yemeğe çıkartmaz mi güzel hoş bir mekanda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Olur çıkarayım, belki değişir düşünceleri

      Yorumla
  • uyuyançirkin
    uyuyançirkin Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 40%
    +1 yıl

    Ben o cuzdani almaya gidip daha da donmezdim.

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok haklı bir tepki olurdu biraz geç idrak bendeki :D

      Yorumla
    • uyuyançirkin
      uyuyançirkin
      +1 yıl

      Ben de ortak oderim, bu dogal tabii ama eve gondermek de nedir Allah askina? Yol yakinken "Yedim ictim paramla" deyip bu arkadasliginizi noktalayin. Akli sira kadina para yedirmedim diyordur arkadaslarina ve Allah bilir, 3 yil idare etmekle ovunuyordur. Size tavsiyem, ayrilirken basinizdan 5 kurus cevirip onune atmanizdir 😂

      Yorumla
    • uyuyançirkin
      uyuyançirkin
      +1 yıl

      Yanlis algilamayin, soru o kadar dikkatimi cekti ki 80 yasindaki halama sordum. Tepkisini yazmayayim ama onun da genel fikri ayrilmaniz yonunde. Iyi ki rahmetli anneannem buna sahit olmamis, o olsa evliligi bitirirdi.

      Yorumla
  • kmavdfp2
    kmavdfp2 Takip Et
    Guru Yaş: 126 , eic 96%
    +1 yıl

    Basta kendin istemissin

    2
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet ama bir noktadan sonra bu çok fazla olmaya başladı ilk kez uzun yola çıktığımızda bana direkt benzin parasını nasıl yapalım dedi mesela

      Yorumla
    • kmavdfp2
      kmavdfp2
      +1 yıl

      Cuus pinti

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benim çalışmıyor olmam ve onun şu an çalışıyor olması da cabası sırala dersen bende baya bol var böyle anı bu nedenle onu biraz değiştirmek istiyorum yoksa gerçekten çok da hesap ödetmem kimseye yani

      Yorumla
    • kmavdfp2
      kmavdfp2
      +1 yıl

      Yemek tamamda benzin odetmek nedir arkadas

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilmiyorum bende şaşkınım son günlerde kafama çok şey dank etti bu maddiyat konusunda

      Yorumla
    • kmavdfp2
      kmavdfp2
      +1 yıl

      Sen bir daha dusun kanka

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Düşüneceğim, teşekkür ederim vaktini ayırdığın için

      Yorumla
    • kmavdfp2
      kmavdfp2
      +1 yıl

      Rica

      Yorumla
    • _Kirikkalplerduragi
      _Kirikkalplerduragi
      +1 yıl

      oha pes ya hani alman usulü bile saçma sevgili arasında mesela ne olur o yemek ısmarlar sen tatlı birgün o birgün sen böyle hesap yapan adamdan hayır gelmez ben diyim hele benzin parası ödetmek insan utanır..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @_Kirikkalplerduragi Maalese bende baya şaşkınım @adilyildirim

      Yorumla
  • SikinoskiSama
    SikinoskiSama Takip Et
    Bilge Yaş: 50
    +1 yıl

    Dürüst, temiz ve güvenilir bir adamla, güvenilmez bir kadın. Umarım çocuk erken farkına varır gerçeklerin.

    0
    4 Yorumla
    • Shineaa
      Shineaa
      +1 yıl

      Nasil yani aciklayabilrmisinz benim dikkatimi çekti anlayamadim

      Yorumla
    • SikinoskiSama
      SikinoskiSama
      +1 yıl

      @Shineaa Çocuk, dürüstçe maddi olanaklara göre hareket etmenin ne kadar önemli olduğunu belirtmiş. Ayağını yorganına göre uzatan bir tip. Bence güvenilir. Abartı yok. Günümüzün genç kadınlarının asla tatmin olmayan sürekli tüketen ve isteyen tavırlarınada örnek olan bir açıklama olmuş. bence çocuk kızın bu tavırlarından ders çıkartmalı. uzak durmalı.

      Yorumla
    • Shineaa
      Shineaa
      +1 yıl

      Anladim haklisiniz kendi acınızdan. Açıklama icim t3sekurler. Ama. sadecr söylemek istediğim şu ki çocuk ayağını yorganına göre uzatmakla alakalı bişy yapmams. Cüzdan almaya göndermek kız da olsa erkekte olsa hoş bisey degl bnce

      Yorumla
    • SikinoskiSama
      SikinoskiSama
      +1 yıl

      @Shineaa sen hesabı çocuğa kitlemeye çalışırken ayıp olmuyorda, cüzdanını göndermesi mi ayıp oluyor. delikanlı çocukmuş.

      Yorumla
  • GeriDöndümBebek
    GeriDöndümBebek Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 32%
    +1 yıl

    Tam bir öküzmüş yakında senden tektaş parası ister bu ahahaha

    0
    0 Yorumla
  • sadistÜye
    sadistÜye Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 88%
    +1 yıl

    Hayatım, aşkım işin bknu çıkartmıyor musun artık de. Nazikçe 😊😊

    0
    0 Yorumla
  • selman_kingof
    selman_kingof Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 36%
    +1 yıl

    Ben Alman usulü bile yapamam o kadar açım ki işsizim kimse bana bakmaz

    0
    0 Yorumla
  • yeşillllll
    yeşillllll Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 89%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Hoş değil ilerde büyük sorun olur.. evlenince felan erkek biraz eli açık olmalı

    0
    0 Yorumla
  • Alright99
    Alright99 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 49%
    +1 yıl

    Aşırı cimri. Bence ayrıl ondan değişmez artık 3 yıl böyleyse

    0
    0 Yorumla
  • ykstyt2020
    ykstyt2020 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 91%
    +1 yıl

    geçmiş olsun
    baştan öyle olmadıysa 3 yıl sonra hiç olmaz gibi geliyor bana :D

    0
    0 Yorumla
  • Realgar
    Realgar Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 63%
    +1 yıl

    3 yıldır paso sağda solda para harcayacağınıza sevişsenize

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Adam doğru olanı yapiyor sevgilide olsa kimse kimsenin birseyini ödemek zorunda değil. Bu sebebden ayrılan birisi maddiyata yani zengin kocaya bakiyor demektir. Yoksa niye bu durumu önemsesin ki

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      3 yıldır ilk kez böyle hissettim üst üste olan bazı şeylerden kaynaklı ve sana da şöyle anlatayım hemen rahatsız olduğum durumu erkek arkadaşımın durumu kötü değil, arkadaşları da kendi gibi, bir ortamda çiftler olarak oturduğumuzda hesap öderken kadınlar hep geride duruyor ve erkekler hesabı hallediyor ben o ortamda erkeklerle beraber hesap ödemeye gidiyorum kasaya ve çok çirkin oluyor o gün o ödese ben zaten altta kalmamaya çalışırım. masraflı birisi olduğumu da asla düşünmüyorum. ama bu görgü kuralıdır. bence bilmiyorsan sende mutlaka öğrenmiş ol bunu. yakışık durmuyor. bir gün evde cüzdan unuttum diye tekrar eve çıkmam da pek yakışık olmaz mesela değil mi? sonuçta o gün o ödese yarın ben ödesem kimse ölmez hani her şeyi geçtim adap açısından bak bence bu olaya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Arkadas ortamında hemcinslerin yerinde oturup sen hemen atlayıp onlarla birlikte kasaya koşarsan bu erkek arkadaşinin hatası değil senin hatan. Sen niye hemen atlıyosun birak onlar kendi aralarında halletsin. Seni arkadaslarının yanindan kaldirip kasaya cağiracak hali yok ya. Sen kendin hemen cengaver gibi atliyosun. Bir kadını hesaba ortak ediyosun diye görgüsüzlük yapmıs olmuyosun. Kadına hesab ödetmiyosun diyede görgülüde olmuyosun. Herkes esit kimsenin diger kimseden üstünlüğü yok. Sevgilinde sende biyerlere gittiğinizde hesabı alman usulu yapmaniz birbirinize destek oldugunuzu gösterir. Centilmenlik para üzerinden değerlendirilmez

      Yorumla
    • -2020-
      -2020-
      +1 yıl

      Allah katında huyların en kötüsü aşırı bir cimrilik ve şiddetli bir korkaklıktır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @-2020- Güzel bir bakış açısıydı teşekkürler...

      Yorumla
  • faysalogmen
    faysalogmen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 50
    +1 yıl

    Erkek arkadaşın baya kıl biri anlaşılan evlendiğinizde evdede alman usulü yaparsınız artık

    3
    0 Yorumla
  • emeritus
    emeritus Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    ayrılarak çünkü daha beter olacak ileride

    2
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aslında çok emek verdiğim için ilişkime ayrılmak istemiyorum eksisi olsa da benim için bir çok artısı da var şimdiden kendime aldığım kıyafetlerin fiyatına da karışıyor evet

      Yorumla
    • emeritus
      emeritus
      +1 yıl

      sizin ilişkiniz para üzerine kurulu. devamlı maddiyat konuşuyoruz dedin..
      yanımda para olmasın hemen geri gönderiyor dedin..
      daha da artacağına göre ileriyi hayal bile edemiyorum neler saçmalar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim düşüncen için bende evlendiğimizde çok zorlanacağımı düşünüyorum ama emeklerimi ve iyi olan her şeyi de çöpe atmak istemedim

      Yorumla
    • emeritus
      emeritus
      +1 yıl

      kabullenmişsin demekki.. tercihini yapmışsın.

      Yorumla
  • SinirliBiber
    SinirliBiber Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 11,6b cevap paylaştı.

    Kadın erkek eşit hani. İlk centilmenliği sen göster. O da belki eşlik eder.

    0
    0 Yorumla
  • Muge78
    Muge78 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 47 , eic 100%
    +1 yıl

    Cuzdanimi unuttum de😂

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :D dedim eve gönderdi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aslında gerçekten unutmuştum ama sonuç bu

      Yorumla
    • Muge78
      Muge78
      +1 yıl

      Kız senin ne işin var öyle adamla delirdin mi ayrıl gitsin. Erkek dediğin kadına para mi hardadır ohhh ne ala gitsin erkek arkadaşlarıyla bulussun

      Yorumla
  • KafamKarışkarış
    KafamKarışkarış Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Yani sende ısmarlayabilirsin arasa falan diyicektim vazgeçtim yahu evde cüzdanı unuttuğun zaman gönderip cüzdanı aldırmak nedir oha yani

    1
    0 Yorumla
  • prozax
    prozax Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 91%
    +1 yıl

    vay ben ne erkekler var size az bile amkkk hesabı ödeyen erkeğin sanki kıymetini biliyosunuz

    1
    0 Yorumla
  • baristepeli
    baristepeli Takip Et
    Xper 6 Yaş: 49 , eic 41%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 334 cevap paylaştı.

    Adam harbi öküzmüş ondan sevgilide kocada olmaz

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Geleceğimiz için endişeliyim zaten ileride düğün konusunda aileler karşı karşıya gelecek en özel günlerimde para konuşmak istemiyorum üstelik durumları da gayet varken

      Yorumla
    • baristepeli
      baristepeli
      +1 yıl

      Kadın erkek arasında maddiyat olmamalı özellikle erkek maddi durumu imkan verdiği imkanlar dogrultusunda sevdiğine jestler yapmalı imkanı varsada sevdiği kadına hesap ödetmemeli bugun sevgili oldugu kadına 3 kurus harcayamayan erkek yarın evlendiği zaman dahada pinti lik yapar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet galiba evlendikten sonra daha farklı boyuta gelecek o nedenle geç olmadan bu konuşmayı yapmalıyım

      Yorumla
  • Üğpoıu07
    Üğpoıu07 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 94%
    +1 yıl

    Oğlak burcu mu cjkdlssl tıpkı ben

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Oğlaklar yordunuz oğlaklar!!! :D

      Yorumla
    • Üğpoıu07
      Üğpoıu07
      +1 yıl

      Şaka bir yana hoş değil böyle yapması

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      maalesef çok şık hareketlerden değil

      Yorumla
    • Üğpoıu07
      Üğpoıu07
      +1 yıl

      İstersen bir sonraki buluşmada sen öde ve hal tavır hareketlerini gözle bakalım ondan sonraki buluşmada ne yapacak bir göz at

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sanırım böyle bir şey deneyeceğim evet...

      Yorumla
  • _maybe_one_day_
    _maybe_one_day_ Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 37%
    +1 yıl

    Bekleme. Değişmez böyleleri.

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Herkes aynı şeyi diyor

      Yorumla
    • _maybe_one_day_
      _maybe_one_day_
      +1 yıl

      Yol yakından dönerdim ben olsam. Yaptığı çok itici çünkü. Böyle biriyle ömür zor geçer.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim düşüncen için, düşüneceğim

      Yorumla
    • _maybe_one_day_
      _maybe_one_day_
      +1 yıl

      Rica ederim, hakkında hayırlısı olsun.

      Yorumla
  • KasiyerBüşüü_
    KasiyerBüşüü_ Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Vallah bacim adam bu ister al ister alma.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hiç mi değişmez bu adamlar ya

      Yorumla
  • Skdnks
    Skdnks Takip Et
    Xper 4 Yaş: 43
    +1 yıl

    Sonra neden kizlar ezik gosteriliyo ulan sen ona centilmenlik yap o zaman

    0
    0 Yorumla
  • BankerB
    BankerB Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı.

    Evlendiğinde olacak problemler şimdiden açığa çıkıyor bilmiş ol...

    1
    0 Yorumla
  • SeyitAlikerem
    SeyitAlikerem Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    Alman usulü iyidir ama cüzdan almadın diye eve göndermek nedir?

    1
    0 Yorumla
  • Komikyazarx
    Komikyazarx Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 510 cevap paylaştı.

    Buraya yazmak yerine ona söylerek yapabilirsin sana güveniyorum. 😅

    0
    0 Yorumla
  • alondor
    alondor Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Nasıl böyle bir erkekle birlikte oldun? Bencil ve cimri bir erkek iyi bir eş olur mu sence? Neyse kendin böyle birisini tercih etmişsin, Kendin konuşmalısın.

    1
    0 Yorumla
  • ruyaguclu
    ruyaguclu Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    +1 yıl

    Adam için para her şeyden önemli anladığım kadarıyla, senden bile...

    1
    0 Yorumla
  • Mrs_Medusa
    Mrs_Medusa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Yani, aslında iyi bir durum. Bu sefer sen öde dersen, belki ödeyebilir.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Lafa gelince eşitlik adalet diye ağlayan dişiler şimdi çocuğa cimri diye laf atıyorlar, ilginç yaratıklarsınız

    1
    0 Yorumla
  • dnzmygmr
    dnzmygmr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    O şekilde devam edin ne minnet ediyon yarın öbür gün sana lafını eder boşver yediğini kendin öde.

    1
    0 Yorumla
  • Lilyserver
    Lilyserver Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Beni almaya gönderiyor Hahahaha sesli güldüm hiç öyle bir erkek çıkmadı karşıma seninki baya cimri

    1
    0 Yorumla
  • adanus001
    adanus001 Takip Et
    Master Yaş: 46
    +1 yıl

    her kadının yaptığını yap yemeği ye çantanı alıp direk dışarı cıkıp bekle

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    E siz sevgili değil arkadaşsiniz sadece.

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      En yakın arkadaşlarım bile benim elimi pek cebime sokturmuyordu ki

      Yorumla
  • qwe00
    qwe00 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    Nasil oluyor da karşınızdaki insana muhtaç olabiliyorsunuz hiç mi utanmıyorsunuz anlam veremiyorum. Hani kadın erkek eşitti hani kadınlar erkeklere muhtaç değildi kendinizle çelişiyorsunuz.

    0
    0 Yorumla
  • Dolmabiber3
    Dolmabiber3 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Bir kere de sen ısmarla sen ısmarlamaya başladıktan sonra o da sana birşeyler ısmarlıyor ise yürür gider. Hala daha alman usülünde devam ediyorsa yaptığı gerçekten sığırdır.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben sevgilime alesveris bile yaptriyorum😂 10 bin tl ye bazen 😂😂😂

    0
    7 Yorumla
    • kepçük1993
      kepçük1993
      +1 yıl

      Bir günde mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayir ama arada

      Yorumla
    • kepçük1993
      kepçük1993
      +1 yıl

      Mutlu musunuz yani nasıl desem istediğiniz gibi gidiyo mu kısacası sevmek sevilmek anlaşılmak ve muhabbet etme çerçevesinde mutlu musunuz?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @kepçük1993 yani söyle simdi bunaltio beni sevgisiyle bazen baska sevgilim de war onun parasini da yiyorum ama iy yani mutluym

      Yorumla
    • kepçük1993
      kepçük1993
      +1 yıl

      Ahhahqhqhqh😂😂😂😂😂 çok iyisin yaaa.

      Allah ta seni güldürsün 😂😂😂😂👏👏👏

      Yorumla
    • BuseDesuu
      BuseDesuu
      +1 yıl

      hayal gücün deliğin kadar geniş 👍

      Yorumla
    • kepçük1993
      kepçük1993
      +1 yıl

      Vooovv

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    alman usulü olmasını istedim nedemek yaa , hesabı erkek öder, görgü kuralı gibi bişey bu , rezil etmişsin kendini , tabiki olur arada kadında ısmarlar ama hesap erkek işi

    1
    0 Yorumla
  • Rokiee11
    Rokiee11 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ahahaha 😂 kızı cüzdan almaya eve yollamak mı 😁 nasıl bir kral bu 😂😂

    1
    0 Yorumla
  • 34Samet1
    34Samet1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bu kadılarin ac ac dolaşıp erkeklere hesap odetme istekleri çıldırtıyor hayır severler aşı evimi erkekler ac doyursun

    1
    1 Yorumla
    • 34Samet1
      34Samet1
      +1 yıl

      8 tane kadın beğenmemis cevabi

      Yorumla
  • xyzabc1234
    xyzabc1234 Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Centilmen olmasından kastın nedir

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şöyle diyeyim cüzdanımı unuttuğum için eve gönderdi okudunuz mu bilmiyorum ama en azından ne cüzdan alması saçmalama diyebilirdi ben zaten o gün o hesabı halletse bile ertesi gün ben ödemek isterdim bunu düşünmesi bile bir centilmenliktir benim için

      Yorumla
    • xyzabc1234
      xyzabc1234
      +1 yıl

      Püff ne boş mevzu

      Yorumla
    • -2020-
      -2020-
      +1 yıl

      Ya bu nedir ya

      Yorumla
    • -2020-
      -2020-
      +1 yıl

      Parası olduğu halde yapıyosa siz sevgili falan değilsiniz bırak sevgiliyi selam verilmez ama o an hiç parasıda olmayabilir

      Yorumla
  • zodyaklısamara_
    zodyaklısamara_ Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 78%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Erkekler kadınlara göre daha maddiyatçı

    2
    5 Yorumla
    • RRRaskoInikov
      RRRaskoInikov
      +1 yıl

      Sanmıyorum kadınlar daha paragöz.

      Yorumla
    • zodyaklısamara_
      zodyaklısamara_
      +1 yıl

      Hiçte bile

      Yorumla
    • RRRaskoInikov
      RRRaskoInikov
      +1 yıl

      Sen öyle değilsin ama öyle olanlar çok. Ev araba düşkünlerinden bahsediyorum

      Yorumla
    • zodyaklısamara_
      zodyaklısamara_
      +1 yıl

      Hı hı ben genel söylüyorum kız cüzdanı unutmuş adam eve göndermiş

      Yorumla
    • RRRaskoInikov
      RRRaskoInikov
      +1 yıl

      O ayılık artık. Ben asla öyle bir şey yapmam ama bana da biri denk gelmiyor.

      Yorumla
  • hulkaşıkadın
    hulkaşıkadın Takip Et
    Bilge Yaş: 37 , eic 96%
    +1 yıl

    onu sen kötü alistirmissin

    2
    0 Yorumla
  • Ahmsenn
    Ahmsenn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    Yuhh yaa oyle erkekle sevgilimi olunur. Evlendiginiz zamanda dugune ortak eder o seni

    2
    1 Yorumla
    • Boşververyaa
      Boşververyaa
      +1 yıl

      Ortak olmalı zaten

      Yorumla
  • Kadelii
    Kadelii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Çok düşüncesiz erkek centilmen olmalı sen istediğin kadar onu yönlendirmeye çalış insan 7 sinde neyse 70 inde odur

    0
    0 Yorumla
  • Evegeymtaksim
    Evegeymtaksim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl

    kusura bakma ama kimse senin hesabını ödemek zorunda değil çocuğun belki durumu yoktur ozaman bikerde sen öde hesabı

    0
    0 Yorumla
  • Eyvaaa
    Eyvaaa Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    +1 yıl

    Cüzdanını almaya gönderecel kadar da öküz olmasın ama alman usülü ödemeniz iyi sürekli karşı taraf ödediğinde mahçup olurdun ama yol ver gitsin

    0
    0 Yorumla
  • Army32
    Army32 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Kardeş boşver o adamı senin için zaman kaybı valla. Bir maddiyat için senden ayrılabilir zamanına yazık.

    0
    1 Yorumla
    • Army32
      Army32
      +1 yıl

      Ama belki de maddi durumunda bir sıkıntı olabilir. Bunla ilgili ilk önce bir konuş istersen.

      Yorumla
  • Devamını Gör (67)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkek arkadaşımla sürekli Alman usulü yapıyoruz. Biraz centilmen olmasını bekliyorum. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkek arkadaşım Alman ve evlenmek istiyor, ne yapmalıyım? 8 cevap verildi
Alman erkek arkadaşım 2 senede sonra benimle evlenmek istiyor ne demeliyim zor olur mu? 8 cevap verildi
Erkek arkadaşım dinsizmiş napmalıyım? 22 cevap verildi
Erkek arkadaşım türk milliyetçisi ben hdpli kız problem olur mu? 7 cevap verildi
Erkek arkadaşım dindar ben değilim? 14 cevap verildi
Erkek arkadaşım çok sivilceli, cildiyeye gitmesini nasıl sağlayabilirim? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨