AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
94Cevap
Valla size ne yapsak yaranamayız biz. İllaki bir karşıt durum mu çıkarmak istiyorsunuz yoksa öyle bir geniniz mi var?
Cüzdanını almaya gönderiyorsa diyebilecek hiçbir şeyim yok zaten. İnsan bu kadar cimri olmaz. Öyle insanla da ömür geçmez zaten.
Teşekkür ederim, düşüneceğim
Kral a bak sen geri gönderiyor cüzdan için iyi yere kapak atmış :D :D sen Alman usulünü bırak direk ona bir ayrılık ısmarla senden olsun :D
Eve cüzdan almaya yuhhh yani şaka mı
Bozulmadım diyemem...
Belki bir defa ona hesap ödetmez yolu sen gösterirsin. Söylemekle olmaz bazen öğretmek gerekir.
Şöyle yap sen ona ısmarla ilk yemeği bakalım tepkisi ne olacak ama ne olursa olsun bu kadar cimri bir insanla geçinmek zordur
Bence ayrıl cimri birine benziyor ilerde cok sorun yaşaesin
Abi sesli güldüm sen buna gerçekten çözüm arıyorsun ha AYRIL AYRIL SALAK KÖR MÜSÜN KARŞIDAKİNİN NE BOK OLDUĞUNU GÖRMÜYOR MUSUN?
En doğrusunu yapıyor. Beyler, biraz daha zorlasak, yemeği onlara bile ödetiriz😏😏😂😂
Ahahaha siz ne fenasınız siz, hepiniz mi uyanık olur be :D bir de kadınlara derler
İyi böyle devam edin işte kendin istemişsin hatta şey yapın bence bundan sonra hep sen öde..
En iyisi Alman usulü kimse kimsenin hesabını ödemek zorunda değil
Pek öyle olmuyor çifler olarak bir kaç grup oturuyoruz tüm kadınlar geride dururken ben kasada erkeklerle hesap ödüyorum, her kasaya geldiğimizde sen ne içtin ben ne içtim oluyor ve insanlara çok ayıp oluyor
O seni eve yollayacak kadar odun sen de onun parasını yemeyi isteyecek kadar görmemişsin minnak
Sen hiç onu yemeğe çıkarttın mi?
Hadi yemeğe çıkalım demedim ama elbette bir şeyleri ödediğim oluyor spontane şekilde, o cüzdanını arabada bile unutsa göndermem ben hallederim
O kadar seviyorsun , insan bir yemeğe çıkartmaz mi güzel hoş bir mekanda
Olur çıkarayım, belki değişir düşünceleri
Ben o cuzdani almaya gidip daha da donmezdim.
Çok haklı bir tepki olurdu biraz geç idrak bendeki :D
Ben de ortak oderim, bu dogal tabii ama eve gondermek de nedir Allah askina? Yol yakinken "Yedim ictim paramla" deyip bu arkadasliginizi noktalayin. Akli sira kadina para yedirmedim diyordur arkadaslarina ve Allah bilir, 3 yil idare etmekle ovunuyordur. Size tavsiyem, ayrilirken basinizdan 5 kurus cevirip onune atmanizdir 😂
Yanlis algilamayin, soru o kadar dikkatimi cekti ki 80 yasindaki halama sordum. Tepkisini yazmayayim ama onun da genel fikri ayrilmaniz yonunde. Iyi ki rahmetli anneannem buna sahit olmamis, o olsa evliligi bitirirdi.
Basta kendin istemissin
Evet ama bir noktadan sonra bu çok fazla olmaya başladı ilk kez uzun yola çıktığımızda bana direkt benzin parasını nasıl yapalım dedi mesela
Cuus pinti
Benim çalışmıyor olmam ve onun şu an çalışıyor olması da cabası sırala dersen bende baya bol var böyle anı bu nedenle onu biraz değiştirmek istiyorum yoksa gerçekten çok da hesap ödetmem kimseye yani
Yemek tamamda benzin odetmek nedir arkadas
Bilmiyorum bende şaşkınım son günlerde kafama çok şey dank etti bu maddiyat konusunda
Sen bir daha dusun kanka
Düşüneceğim, teşekkür ederim vaktini ayırdığın için
Rica
oha pes ya hani alman usulü bile saçma sevgili arasında mesela ne olur o yemek ısmarlar sen tatlı birgün o birgün sen böyle hesap yapan adamdan hayır gelmez ben diyim hele benzin parası ödetmek insan utanır..
@_Kirikkalplerduragi Maalese bende baya şaşkınım @adilyildirim
Dürüst, temiz ve güvenilir bir adamla, güvenilmez bir kadın. Umarım çocuk erken farkına varır gerçeklerin.
Nasil yani aciklayabilrmisinz benim dikkatimi çekti anlayamadim
@Shineaa Çocuk, dürüstçe maddi olanaklara göre hareket etmenin ne kadar önemli olduğunu belirtmiş. Ayağını yorganına göre uzatan bir tip. Bence güvenilir. Abartı yok. Günümüzün genç kadınlarının asla tatmin olmayan sürekli tüketen ve isteyen tavırlarınada örnek olan bir açıklama olmuş. bence çocuk kızın bu tavırlarından ders çıkartmalı. uzak durmalı.
Anladim haklisiniz kendi acınızdan. Açıklama icim t3sekurler. Ama. sadecr söylemek istediğim şu ki çocuk ayağını yorganına göre uzatmakla alakalı bişy yapmams. Cüzdan almaya göndermek kız da olsa erkekte olsa hoş bisey degl bnce
@Shineaa sen hesabı çocuğa kitlemeye çalışırken ayıp olmuyorda, cüzdanını göndermesi mi ayıp oluyor. delikanlı çocukmuş.
Tam bir öküzmüş yakında senden tektaş parası ister bu ahahaha
Hayatım, aşkım işin bknu çıkartmıyor musun artık de. Nazikçe 😊😊
Ben Alman usulü bile yapamam o kadar açım ki işsizim kimse bana bakmaz
Hoş değil ilerde büyük sorun olur.. evlenince felan erkek biraz eli açık olmalı
Aşırı cimri. Bence ayrıl ondan değişmez artık 3 yıl böyleyse
geçmiş olsun
baştan öyle olmadıysa 3 yıl sonra hiç olmaz gibi geliyor bana :D
3 yıldır paso sağda solda para harcayacağınıza sevişsenize
Adam doğru olanı yapiyor sevgilide olsa kimse kimsenin birseyini ödemek zorunda değil. Bu sebebden ayrılan birisi maddiyata yani zengin kocaya bakiyor demektir. Yoksa niye bu durumu önemsesin ki
3 yıldır ilk kez böyle hissettim üst üste olan bazı şeylerden kaynaklı ve sana da şöyle anlatayım hemen rahatsız olduğum durumu erkek arkadaşımın durumu kötü değil, arkadaşları da kendi gibi, bir ortamda çiftler olarak oturduğumuzda hesap öderken kadınlar hep geride duruyor ve erkekler hesabı hallediyor ben o ortamda erkeklerle beraber hesap ödemeye gidiyorum kasaya ve çok çirkin oluyor o gün o ödese ben zaten altta kalmamaya çalışırım. masraflı birisi olduğumu da asla düşünmüyorum. ama bu görgü kuralıdır. bence bilmiyorsan sende mutlaka öğrenmiş ol bunu. yakışık durmuyor. bir gün evde cüzdan unuttum diye tekrar eve çıkmam da pek yakışık olmaz mesela değil mi? sonuçta o gün o ödese yarın ben ödesem kimse ölmez hani her şeyi geçtim adap açısından bak bence bu olaya
Arkadas ortamında hemcinslerin yerinde oturup sen hemen atlayıp onlarla birlikte kasaya koşarsan bu erkek arkadaşinin hatası değil senin hatan. Sen niye hemen atlıyosun birak onlar kendi aralarında halletsin. Seni arkadaslarının yanindan kaldirip kasaya cağiracak hali yok ya. Sen kendin hemen cengaver gibi atliyosun. Bir kadını hesaba ortak ediyosun diye görgüsüzlük yapmıs olmuyosun. Kadına hesab ödetmiyosun diyede görgülüde olmuyosun. Herkes esit kimsenin diger kimseden üstünlüğü yok. Sevgilinde sende biyerlere gittiğinizde hesabı alman usulu yapmaniz birbirinize destek oldugunuzu gösterir. Centilmenlik para üzerinden değerlendirilmez
Allah katında huyların en kötüsü aşırı bir cimrilik ve şiddetli bir korkaklıktır
@-2020- Güzel bir bakış açısıydı teşekkürler...
Erkek arkadaşın baya kıl biri anlaşılan evlendiğinizde evdede alman usulü yaparsınız artık
ayrılarak çünkü daha beter olacak ileride
Aslında çok emek verdiğim için ilişkime ayrılmak istemiyorum eksisi olsa da benim için bir çok artısı da var şimdiden kendime aldığım kıyafetlerin fiyatına da karışıyor evet
sizin ilişkiniz para üzerine kurulu. devamlı maddiyat konuşuyoruz dedin..
yanımda para olmasın hemen geri gönderiyor dedin..
daha da artacağına göre ileriyi hayal bile edemiyorum neler saçmalar
Teşekkür ederim düşüncen için bende evlendiğimizde çok zorlanacağımı düşünüyorum ama emeklerimi ve iyi olan her şeyi de çöpe atmak istemedim
kabullenmişsin demekki.. tercihini yapmışsın.
Kadın erkek eşit hani. İlk centilmenliği sen göster. O da belki eşlik eder.
Cuzdanimi unuttum de😂
:D dedim eve gönderdi
Aslında gerçekten unutmuştum ama sonuç bu
Kız senin ne işin var öyle adamla delirdin mi ayrıl gitsin. Erkek dediğin kadına para mi hardadır ohhh ne ala gitsin erkek arkadaşlarıyla bulussun
Yani sende ısmarlayabilirsin arasa falan diyicektim vazgeçtim yahu evde cüzdanı unuttuğun zaman gönderip cüzdanı aldırmak nedir oha yani
vay ben ne erkekler var size az bile amkkk hesabı ödeyen erkeğin sanki kıymetini biliyosunuz
Adam harbi öküzmüş ondan sevgilide kocada olmaz
Geleceğimiz için endişeliyim zaten ileride düğün konusunda aileler karşı karşıya gelecek en özel günlerimde para konuşmak istemiyorum üstelik durumları da gayet varken
Kadın erkek arasında maddiyat olmamalı özellikle erkek maddi durumu imkan verdiği imkanlar dogrultusunda sevdiğine jestler yapmalı imkanı varsada sevdiği kadına hesap ödetmemeli bugun sevgili oldugu kadına 3 kurus harcayamayan erkek yarın evlendiği zaman dahada pinti lik yapar.
Evet galiba evlendikten sonra daha farklı boyuta gelecek o nedenle geç olmadan bu konuşmayı yapmalıyım
Oğlak burcu mu cjkdlssl tıpkı ben
Oğlaklar yordunuz oğlaklar!!! :D
Şaka bir yana hoş değil böyle yapması
maalesef çok şık hareketlerden değil
İstersen bir sonraki buluşmada sen öde ve hal tavır hareketlerini gözle bakalım ondan sonraki buluşmada ne yapacak bir göz at
Sanırım böyle bir şey deneyeceğim evet...
Bekleme. Değişmez böyleleri.
Herkes aynı şeyi diyor
Yol yakından dönerdim ben olsam. Yaptığı çok itici çünkü. Böyle biriyle ömür zor geçer.
Teşekkür ederim düşüncen için, düşüneceğim
Rica ederim, hakkında hayırlısı olsun.
Vallah bacim adam bu ister al ister alma.
Hiç mi değişmez bu adamlar ya
Sonra neden kizlar ezik gosteriliyo ulan sen ona centilmenlik yap o zaman
Evlendiğinde olacak problemler şimdiden açığa çıkıyor bilmiş ol...
Alman usulü iyidir ama cüzdan almadın diye eve göndermek nedir?
Buraya yazmak yerine ona söylerek yapabilirsin sana güveniyorum. 😅
Nasıl böyle bir erkekle birlikte oldun? Bencil ve cimri bir erkek iyi bir eş olur mu sence? Neyse kendin böyle birisini tercih etmişsin, Kendin konuşmalısın.
Adam için para her şeyden önemli anladığım kadarıyla, senden bile...
Yani, aslında iyi bir durum. Bu sefer sen öde dersen, belki ödeyebilir.
Lafa gelince eşitlik adalet diye ağlayan dişiler şimdi çocuğa cimri diye laf atıyorlar, ilginç yaratıklarsınız
O şekilde devam edin ne minnet ediyon yarın öbür gün sana lafını eder boşver yediğini kendin öde.
Beni almaya gönderiyor Hahahaha sesli güldüm hiç öyle bir erkek çıkmadı karşıma seninki baya cimri
her kadının yaptığını yap yemeği ye çantanı alıp direk dışarı cıkıp bekle
E siz sevgili değil arkadaşsiniz sadece.
En yakın arkadaşlarım bile benim elimi pek cebime sokturmuyordu ki
Nasil oluyor da karşınızdaki insana muhtaç olabiliyorsunuz hiç mi utanmıyorsunuz anlam veremiyorum. Hani kadın erkek eşitti hani kadınlar erkeklere muhtaç değildi kendinizle çelişiyorsunuz.
Bir kere de sen ısmarla sen ısmarlamaya başladıktan sonra o da sana birşeyler ısmarlıyor ise yürür gider. Hala daha alman usülünde devam ediyorsa yaptığı gerçekten sığırdır.
Ben sevgilime alesveris bile yaptriyorum😂 10 bin tl ye bazen 😂😂😂
Bir günde mi
Hayir ama arada
Mutlu musunuz yani nasıl desem istediğiniz gibi gidiyo mu kısacası sevmek sevilmek anlaşılmak ve muhabbet etme çerçevesinde mutlu musunuz?
@kepçük1993 yani söyle simdi bunaltio beni sevgisiyle bazen baska sevgilim de war onun parasini da yiyorum ama iy yani mutluym
Ahhahqhqhqh😂😂😂😂😂 çok iyisin yaaa.
Allah ta seni güldürsün 😂😂😂😂👏👏👏
hayal gücün deliğin kadar geniş 👍
Vooovv
alman usulü olmasını istedim nedemek yaa , hesabı erkek öder, görgü kuralı gibi bişey bu , rezil etmişsin kendini , tabiki olur arada kadında ısmarlar ama hesap erkek işi
Ahahaha 😂 kızı cüzdan almaya eve yollamak mı 😁 nasıl bir kral bu 😂😂
Bu kadılarin ac ac dolaşıp erkeklere hesap odetme istekleri çıldırtıyor hayır severler aşı evimi erkekler ac doyursun
8 tane kadın beğenmemis cevabi
Centilmen olmasından kastın nedir
Şöyle diyeyim cüzdanımı unuttuğum için eve gönderdi okudunuz mu bilmiyorum ama en azından ne cüzdan alması saçmalama diyebilirdi ben zaten o gün o hesabı halletse bile ertesi gün ben ödemek isterdim bunu düşünmesi bile bir centilmenliktir benim için
Püff ne boş mevzu
Ya bu nedir ya
Parası olduğu halde yapıyosa siz sevgili falan değilsiniz bırak sevgiliyi selam verilmez ama o an hiç parasıda olmayabilir
Erkekler kadınlara göre daha maddiyatçı
Sanmıyorum kadınlar daha paragöz.
Hiçte bile
Sen öyle değilsin ama öyle olanlar çok. Ev araba düşkünlerinden bahsediyorum
Hı hı ben genel söylüyorum kız cüzdanı unutmuş adam eve göndermiş
O ayılık artık. Ben asla öyle bir şey yapmam ama bana da biri denk gelmiyor.
onu sen kötü alistirmissin
Yuhh yaa oyle erkekle sevgilimi olunur. Evlendiginiz zamanda dugune ortak eder o seni
Ortak olmalı zaten
Çok düşüncesiz erkek centilmen olmalı sen istediğin kadar onu yönlendirmeye çalış insan 7 sinde neyse 70 inde odur
kusura bakma ama kimse senin hesabını ödemek zorunda değil çocuğun belki durumu yoktur ozaman bikerde sen öde hesabı
Cüzdanını almaya gönderecel kadar da öküz olmasın ama alman usülü ödemeniz iyi sürekli karşı taraf ödediğinde mahçup olurdun ama yol ver gitsin
Kardeş boşver o adamı senin için zaman kaybı valla. Bir maddiyat için senden ayrılabilir zamanına yazık.
Ama belki de maddi durumunda bir sıkıntı olabilir. Bunla ilgili ilk önce bir konuş istersen.