Kendimi çok değersiz ve yetersiz hissediyorum ne yapmam gerekiyor?

Merhaba arkadaşlar ben 1 yıllık evliyim eşim uzm cvş. Eşimin ailesinin yanına gittik Kurban da gittiğimiz günden beri hiç oturmadan iş yaptım eve baktım eltimin görümcemin cocuklarıyla ilgilendim hem eltimin kayınvalidemin evinin işine baktım. Gitmemize bir gün kala eşimle yemeğe cıktık. Ona ailesinin benden memnun olup olmadığımı sorduğumda annesinin oma anlattıklarını anlattı yetersiz oldugumu bişey bilmediğimi beceriksiz ve hiç bir işten anlamadığımı söyledi o öyle diyinve benim yaptığım hiç bişeyi görmediklerini söyledim ve kavga büyüdü daha yemeğe başlamadan masayı dağıtıp kolumdan sürükleyerek arabaya bindirdi ve annesini alıp eve doğru gitmeye başladık ve olanşarı anlattı anneside aynı şeyleri söyleyip daha ağır hakaretler etti ve kadınlığıma laf söyledi oğlunun benim için yaptıklarını ve benim onları haketmediğimi eve gidene kadar o söyledi ben sadece ağladım eve gittiğimizde eşimle birlikte bahceye indik orda düzgün bir şekilde konuştuk biz komuşurken annesi gelip yine bağıra bağıra konuştu peşine görümcem geldi oda aynı şekilde saatlerce bana bağırıp gururumu mahvettiler sonra eve cıktık biraz oturup kayınvalidem gitti o gidince eşimde gitti sonra görümcem tekrar bana nutuk gecti en zoruma gidende eşimin hepsine sessiz kalıp beni orda tek bırakıp gitmesiydi ne yapmalıyım evimi temizlemediğimi söylüyorlar oysaki her görebe gittiğinde heryer silinir temizlerim ki gelince kızmasın diye ne yapmam lazım benim kendimi çok yalnız hissediyorum bu durum bana vok ağır bir travma oldu.
Kendimi çok değersiz ve yetersiz hissediyorum ne yapmam gerekiyor?
Cevapla