Neyseki alttan almadım bakın iyi cevap vermiş miyim?
http://i.hizliresim.com/0VObyR.png
Ve bu mesajdan sonra engelledi
http://i.hizliresim.com/b8NL4Z.png
Cocuga yavsadigini soyleme sebebin kiskanip kiskanmadigini olcmekse ne kadar dogru olmus emin degilim.
Daha sonra ettigin laflar gereksiz agir olmus. Sinirlenebilirsin dogal ama sana sevgilim var derken kiskan diye yalan soylemiste olabilir. Bosa sinirlendirdikten sonra ustune fazla gitmissin. E haliylede ters tepmis.
Bence o ettiğim laflara çok alındı bozuldu ondan böyle sert tepki verdi. Ama bir bakıma doğru söyledim çünkü kime ikimizin fotoğrafını göstersem sen taş gibisin ama o gorile benziyor diyorlae
Haklisin belki oyledir ama her dogru her yerde soylenmez biliyosun. Dedigin laflar biraz fazla olmus
Aylardan beri tanışıyoruz yüzlerce kez üstüne gittiğimi hatırlıyorum ama hiç böyle küfür etmezdi. Sadece sus artık yazma falan derdi
Bence dün dediğim laflara alınmış baya
Bende oyle dusunuyorum. Eger engeli acarsa ozur dile.
Açmaz daha önce hiç açmamıştı. Ayrıca özür dilesem de biz barışmayız zaten ben onu istemiyorum artık sevmiyorum. Sadece bana böyle davranmasını kaldıramıyorum o kadar erkek benim için çıldırırken bunun da beni istemesini istiyorum sadece.
O biraz egoistlige veya takintiya kayar bosver cocugu gitsin
Evet baya takıntı yaptım zaten. Onu sevmiyorum sadece sürünmesini istiyorum. Ama arada onunla geçirdiğimiz zamanları hatırlamıyor değilim, tüm ilklerimi onunla yaşamıştım çünkü
Seni unutamasin istemen cok dogal, sana yazmadikca adim atma salla gitsin
Engelledi zaten artık hayatta yazmaz
Onemi yok o zaman
Mesaja bir baksana canım
Sen haksızsin canım ne diye ona buna yavsiyosun bide bunu eski sevdiğin insana anlatiyosun senin için ne düşündü kim bilir arti kıskandırmak için diyelim siz bidaha başladıniz bu sözlerinin bedelini nasıl öderdin ona buna yavsamani affedemez takdir ettim çocuğu.
Iyi de biz sevgili değiliz ki zaten öylesine arkadaşça konuşuyorduk
Fark etmez canım bir geçmiş var sonuçta o sana güzel yaklaşmış başta sen bozmuşsun işi arti küfür falan yakışmamis bence hata üstüne hata sevmiyorsan takma kafana artık koşmaz peşinden bu saatten sonra mükemmel insanların peşinden koşulur güzel olabilirsin saygı duyarım ama mükemmel böyle olunmuyo canım doğru insan olmalısın önce.
He sen başkalarına yaptin şeyi anlatirsan oda sevgilim var der buna senin sinirlenme hakkin yok arkadaşca konusuyoruz dedin dimi o zaman olay bitmiştir kimsinde sinirleniyosun ona yenilmişsin canım sen Üzgünum.
Bencede kanka güzel açıkladim :)
Sen egolarini tatmin etmek istiyorsun ama cocuk en guzelini yaparak seni engellemis.
Senin gibu engelini kaldiracagini sanmam. Ayrica sirf guzelsin diye senin pesinde
Kosacak diye bir kural varda bizmi bilmiyoruz?
Ama çirkin kezban kızlarla takılıyo burada ben varken
Ama ondan önce de ben onu g*t ettim farkındaysan. Ve benim laflarım daha ağırdı
Nasıl. g. t edebilirim peki
İyi saydırmışsın :D aynısı benimde başıma geldi tek pişmanlığım ben bu kadar tersleyemedim ona yanarım ah ah ağzının payını veremedim diye yanıyorum şimdi karşıma çıksa da ağzıma geleni söylesem :D bir rahatlasam
Cevap
16Cevap
''Fakat ben salı günü kurstaki tüm yakışıklı çocuklara yavşadığımı falan anlatınca sinirlendi.'' Bu ne ya?
Kızım sen nasıl iğrenç bir kaşarsın, ne sanıyorsun kendini? ağla ağla gözünde yaş kalmasın, çocuk haklı en iyisini yapmış. rezil karı.
ağır olmuş ama haklısın :)
Iyi de biz sevgili değiliz ki zaten öylesine arkadaşça konuşuyorduk
bence hak etmişsin adama etmediğini bırakmamışsın
üstüne üstlük hep git diyosun hem peşinden koşuyorsun
hayatta önce tutarlı olmayı öğrenmek lazım gerisi zaten gelir
Peşinden koşmadım ki sadece o gizli numara yalanını söyledim. O da * git diyince ben de zaten "Hemen havalara girme * sadece sormak için yazdım" dedim yani alttan almadım asla. O da "Lan yazma yazma" dedi. ve engelledi
ergenmisiniz kızım? bu ney lan ! iğrendim ya la. ilişkinize zıçayım. iyi olmuş bir daha konuşmayın zaten. hatta ikinizde yalnız kalın. bu nasıl ego böyle?
sen başka erkeğe yavşadığını söyleyerek hata yapmışsın başta
sonrasında oda kendini haklı görerek devam etmiş
Ama biz öylesine arkadaşça konuşuyorduk sadece
çocuk sonuna kadar haklı. burada kendine güvenip götü kalkık olan da sensin. erkeklere yavşadığını anlatırsan yalan da olsa sevgilim var der tabi gurur yapmış.
Bence de gurur yaptı çünkü o lafı ettikten sonra bir daha yazmadı bana, yazdığımda da sevgilisi olduğunu söyledi. Sonradan saydırdığım o yukardaki laflara da baya alındı ki dün küfür etti bana, normalde benimle hiç öyle konuşmazdı
kızım çocuğu istemiyorsan konuşmayı kesersin olur biter. Yok sen onu istiyorsan açıp sövmek küfretmek işine yaramaz
Onu istemiyorum sadece onun beni istemesini istiyorum
Olabilir o da çok pçlik yaptı zamanında
Ya herşeyi yapmışsınız yan yana gelmemek için tebrikler ikinizde suçlusunuz ve ayrıca hiç yakışmıyan sözler söylemişsiniz bir birinize yazık.
valla bence suc senin. ne diye anlatiyosunki baska erkeklere YAVSADIGINI? onun da bir gururu var demi ama?
Seviyen ve kaliten süper. Anasında sövseydin keşke!
Çocuk ayrılmakla doğru karar vermiş!
Zaten çıkmıyorduk ki arkadaşça konuşuyorduk. Soruyu dikkatli oku
Okumaya gerek yok.
Whatsapp'inda yazdıkların yeteri kadar ucuz.
Sen dünya güzeli olsan neyr yarar?
Bu söylediklerime alınmış bozulmuş olabilir mi peki? Çünkü normalde hiç küfür etmezdi bana ama bu dediklerimden sonra öyle davrandı
Sen karaktersiz misin kızım?
o kdar yazmıssın whatsapp tan ama cocuk senı siklememiş bile :D bidde cok güzelim diyorsun
Fotoğrafımı görsen böyle demezdin emin ol
Sana güzelliğimi kanıtlamak zorunda değilim anlamazsın sen
burada götü kalkan biri varsa sensin oda :) hadi güle güle
Asıl. onun götü kalkık
Ben onu sevmiyorum ki sadece onun sürünmesini istiyorum o kadar
dahada pesinden gitme zaten gurursuz kiz imaji yaratma daha fazla
yavşamak... ınsan kendını bukadar basitleştırebılır.
bu ne egodur arkadaş küfür etmesi doğru değilde çocuk haklıymış yazık
Seni daha çok engellerler.
Ne yaptım. ben ya
:D ya gel benle ol diyecemde tipim değilsin :D
Sen kasinmissin çocuk hakli bence
Nasıl kaşındım ya
Nasil başka çocuklara yavsiyorum lafi yaparsin bir kufrediyorsun yani Birak allah askina kaliteni ayaklar altına almissn resmen
Ama biz arkadaşça konuşuyorduk sadece. Başka çocuklara yavşamamın ne gibi bir sakıncası olabilir ki
Arkadasin olabilir ama ben şahsen kizlara yasayan birde bunu anlatan bor çocukla arkdslik etmem. Heleki bunu bir kiz yapiyorsa çocuk doğrusunu yapmis kacmis
Sen bu egoyla huri olsan ne yazar
Asıl onun egosu tavan ki bana böyle cevap verebildi
Seni bu egoyla kabul etmesi hata olurdu be
Asıl onda ego tavan yapmış ki benimle bu şekilde konuşabildi
Kızım s**tiret onu ya sıkma canını sen ağlama
Ben haklıyım di mi :)
Sen haklısın tabi diğer yorumlara bakma hem şu saçma düşünceleri kafandan ne zaman atarsan o zmaan mutlu olursun kimseye de aldırma güzelim
çocuk kurtulmuş wallahaya az bile demiş sana :S
Ne yaptım ki ben ya
Mesajı okurken ağladım :( duygulandım
Neden?
Çok duygusal kişiliğe sahibim ben. Şaka bir yana salla gitsin bebeyi ya. Arkasından koşma küfür'de edip kötü karılar gibi kendini düşürme.
Zaten koşmadım ama kendisi havalara girip s. tir git dedi engelled
la tamam bir sus ya
Ay sana kıyamam ben :((
Çok duygulu
sen biraz salaksın.
Neden açıkla
Pardon yas kac?
Ben 18 o 22
Ama ben ondan çok daha olgunum tabi :)
Eger cocuga yavsadigin erkekleri anlattiysan ki zaten boyle birsey yaptiysan yeterince olgunluga ulasamamissin demektir daha fazla da usteleme bence yeterince basit kiz havasi yaratmissin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar