Nikahimiz oldu, iliskiye girdik, dügüne 1 ay var, bosanmak istiyorum?

Merhaba arkadaslar, benim nikahim oldu, imam nikahimda oldu, esimle ister istemez yalniz kaldigimizda iliskiye girdik, dügünümüze 1 ay var. Esimle, esimin ailesi yüzünden hep aram bozuk son siralar.. yani söyle anlatiyim, esim ailesinin evi var, ve ordaki bos dairede oturmak istiyor, bende istemiyorum, o sekilde mutsuz olcagimi söyledim. Ailesi aklina giriyor, annesi yaninda agliyor durmadan evden gitcek diye. Piskolojisi bozuldu, onu hic böyld görmedim, cok agliyor. Ailemede kiyamiyorum, sanada kiyamiyorum diyo. Bana benim hayatimda ilk sen geliyosun diyo ama Onlarin mutlugu icin benim mutsuzlugumu göze alabiliyor.. birde söyle bir durum var arkadaslar, ben ailemden cok eziyet gördüm, kardeslerimde ayni sekilde, annem babam cok cimri, cok geri kafalilar, calistigimiz halde bütün paramizi elimizden aliyolar biriktiriyolar, gezmemize izin vermiyolar.. cok Eziyetli bir hayatim oldugunu biliyor.. bugüne kadar mutlu olamadim evlendikten sonra olmak istiyorum, kafam rahat, serbest yasamak istiyorum.. bunlari bile bile böyle yapmasi beni üzüyor, onuda anliyom annesini ailesini cok seviyor.. ama benim sucum
ne? Haksizlik bu.. benim 40000€ birikmis param var yani 316000 türk lirasi, annem evlenicem diye verdi parami, bende kardesimide alip o parayla kacmayi düsünüyorum.. esim 1 gün aglar iki gün aglar, ama elbet yine gönlü bizaman baskasina kayar.. bunu yazmak bile ne zor geliyo bana, ama onun mutsuzlugunada katlanamiyorum, kendisi cok kötü durumda.. cok iyi biri Allah karsina iyi birini cikarir inaniyorum buna! Bende evlenmem zaten artik, unutamam onu, cok seviyorum cok, herseyimi ona verdim ömrümü kalbimi, ilk iliskimi bile onla yasadim.. Sizce yeni bir hayat, temiz bir sayfa acmaliyim? Dayanamiyorum cok kötü durumdayim😔
Nikahimiz oldu, iliskiye girdik, dügüne 1 ay var, bosanmak istiyorum?
Cevapla