6 aylik iliskim var henuz sadece opustuk eve cagirdi oturmaya gitsem kotu dusunur mu?

Çok ileri gitmeyecegini biliyorum ben de gitmem ama eve geldim diye yargilarsa

6 aylik iliskim var henuz sadece opustuk eve cagirdi oturmaya gitsem kotu dusunur mu?
Cevapla