Erkekler kaybettikten sonra mı aşık olduklarını anlarlar?

Erkekler kaybettikten sonra mı aşık olduklarını anlarlar?
GÜNAYDINNNN güneşi gülüşüne sığdıran ponçikler😅

Bu sabah aşk hayatınızı ele alıyorum. Nasıl aşkla aranız. Kalbiniz boş mu dolu mu? Var mı kaybettiğinizine üzüldüğünüz insanlar🥳 Varsa da boşverin üzülmeyin o sizi kaybettiğine üzülsün kimse sizden değerli değil.

Soru başlığı ne alaka diye soracak olursunız biraz önce instagramda böyle bir söz gördüm de merak ettim size de soram dedim. Sizce doğru mu bu söz? Erkekler kaybettikten sonra mı aşık olduklarını anlıyorlar.

#kedimbenveyatağım
Erkekler kaybettikten sonra mı aşık olduklarını anlarlar?
Cevapla