Erkekler neden birine aşık olmaya başladığını anlayınca bırakıp gider?

Bide üstüne üstlük hemeeen başkasıyla nikah masasına otururlar?

“Aşk kavuşamayanlara denir.. kavuşursa zaten adı aşk değil ilişki olur..”

Herhalde böyle gerçekten aşık olan etrafımda belki yüzde 1dir gerisi öylesine yuva kurmak için evleniyor aklında başkaları varken üstelik
Erkekler neden birine aşık olmaya başladığını anlayınca bırakıp gider?
Cevapla