Sevgilimin en yakın arkadasıyla cıktım. Ama o sıra sevgilimle ayrıydık simdi tekrar barıstık. Sizce söylemeli miyim?

Sevgilimle 1 yıllık bir gecmisimiz var ve aynı okuldayız. Sevgilimin en yakın arkadası da bizimle aynı okulda. Sevgilimle bir ara ayrıydık ve bu süre zarfında aptalca birsey yapıp en yakın arkadasıyla cıktım bunu ikimizden baska bilen yok. Sevgilim bu tür seylere cok önem verir bu yüzden söylemeye korkuyorum ama söylemezsem arkadasından öğrenebilir. Bu daha kötü olur. Sevgilimi gercekten seviyorum ne yapmalıyım?
Sevgilimin en yakın arkadasıyla cıktım. Ama o sıra sevgilimle ayrıydık simdi tekrar barıstık. Sizce söylemeli miyim?
Cevapla