AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
127Cevap
Efendi, centilmen ve maço bir erkek olarak gereken değeri gördüğümü düşünüyorum.
Efendi olmayan kişiyle iletişime bile geçmemeye çalışıyorum 😒
Yoo biliniyor ama onlarca serseri erkek tarafından üzüldükten sonra.
Çünkü kızların hepsi zengin züppe erkeklerin peşinden koşuyor
efendi olmadığım için mutluyum daha çok ilgi görüyorum
Erkek değilde , efendi insanlar gerektiği değeri görmüyor musun
Efendi oldukları için. Eğer maço kavgacı umursamaz olsa kadınlar onun peşimden koşardı
Bu devirde değer karşılığı yok ondan yalan hile hurda aşağılama vs daha rağbet görüyor. Ben bakıyorum hem sosyal medyada hem de gerçek hayatta kadınların çoğu erkeklerden yakınıyor, feodal, odun vs diyor ama yanında gezdirdikleri erkekler eleştirdikleri tipler. Bunu söyleyincede hemen ben öyle seviyorum. O zaman şikayet etmeyeceksin.
Neden bilinmiyor Güzel soru kan cekmiyordur aldatmiyor kandirmiyordur
Görüyor abi görmüyor diyen varsa emin olsun efendi olduğu için değil
acaba kadınların yaptıkları şeylerden olabilir mi!!
İyilik insana yaramıyor. Sevene sayarlar, sayanı severler gibi
Kızlar p u ş t erkek severler. Kendilerine acı çektiren çile çektiren erkekleri severler
Değeri biliniyor ama efendi kadın ve erkek az olduğu için göremiyoruz. Bulan kişi anında kapıyor
İnsanlar kötü olanı severler, efendi olanı.
Ondandır değer görmememiz 👍
Efendi olanı değil*
Bızı fark etmıolar. Deveye dıken ınsana seven yararmıs
Çünkü kadınlar kötü erkeklerle çıkar, iyi erkeklerle kanka olurlar.
Siz kadınlar hep düzgün olmayanları kovalıyonuzda ondan
Çünkü kızların çoğunluğu aklı fikri dış görüntüsünde serseri tipleri seçtikleri için tabiki
Efendi olsaydı sevdiğim adam etrafında pervane olurdum
Dışa kapalı diye ama tüm dışa kapalı insanlar mutlu olabiliyor.
Deveyi diken , insanı s... sevildigi icin. Yaramiyo bazi bunyelerde Sevgi tutmuyo, adami da kadinida kaldiramiyo.😑 Kısırdöngü
Çünkü insanlar pek bilinçsizce yaşarlar
Kimse asfalt yolda yürürken bastığı yeri düşünmez
Ancak taşlı yolda yürürken pek dikkatlidir insnalar
İşte efendi erkeğin de üstüne basılır geçilir her ne kadar hayatını kolayşaştırsada
çok nadir bulunuyorlar bulduğumda da değerini biliyorum o yüzden
kadınlara sormak lazım
mikrofon sizde kadınlar :)
utangaçtırlar bazıları ezik gibi görünür kızlarda böyle erkekleri ne yapsın serseri hayatı eğlenceli eden kendisine değer vermeyen erkeklere değer verirler sonra şiddet cinsel istismar tecavüz gibi olaylar olunca evlenince efendi erkek ararlar
Benim karşıma efendi bir erkek çıksa değerini bileceğim de çıkmıyor.
Gayet de gereken değeri görüyor. Ha bazı kızlar cıvık sever bilemem
Ben biliyorum ama diğerleri vuran kıran kişilerin daha çok testeron salgıladıkları için erkek oldukları düşünülüyor. Bence tam tersi. Erkeklik bu değil
Efendi oldukları için.
Efendilik falan eskide kaldı. Bu dünyada iyi olanı zayıf sanıyorlar.
Çünkü heyecan yok... sonra buldukları serseri tipten nasil kurtulurum derdi ile uğraşıyor
Efendi erkekler ön plana çıkmayı sevmezler, kızlar daha popüler erkekler peşinde koşar, ilgilerini onlara verirler. Kızlar bunu daha iyi bilir
Aksine onlara değer veriyorum. Efendi ama aşırı pasif olursa ve kendisini yeterince sevmiyorsa sıkıntı
Kızlar serseri erkek sevdiği için sonra serseri erkek onları dövünce tüm erkekleri aynı kefeye koyarlar bide
kadınları hayvan gibi değil insan gibi gördükleri için. kadınlara değer verdikleri için. kadınları döven söven psikopat mafyavari kavgacı sabıkalı alkol kulmar karı kız düşkünü olmadıkları için.
Kader kıymet bilmiyorlar.
Kiclar biraz tuzsuz emrivaki ve salça olan erkekleri sever. Efendilerde bunlar bulunmaz o yuzden
Duruşunu bozmayıp, karşısındakini kırmadığı için görmüyor.
Kadınlar arkadaşım erkeklerden hoşlanıyor ya da onlar daha kolay ilgi odağı olabiliyor ondan olabilir.
Pısırık ezik tipleri mi sevelim? erkek dediğin biraz it kılıklı olacak tuttuğunu koparacak maço ve asi olacak...
O maço asilerden kurtulmaya calisan kadinlarla dolu bu ülke... bugunku kayıp da oyle bir tip yüzünden..
çok saçma bir yorum. Onun için ülke olarak gelişemiyoruz..
Kadınlar yanlış erkeğe aşık oluyor çünkü 🌺
Bizem kızlarımıza efendi yaramıyor illa p. ç olacak gözü dişarda olaçak o zaman değerlı oluyor sadık olan birini kemse sevmiyor
Tipe baktıkları için bir paraya bakıyorlar bazı kızlar bir ben farklıyım herkesden
Hepsi farklıyım diyo zaten
Eğer gerçekten efendiyse değerini görür aksi taktirde neden görmesin?
Hah tam ben de bunu sorcaktım. Neden yalnızım diye 😂
Hayatım boyunca anlamadım gitti seveni öpüyorlar harbiden sevsen de sevmiyorum diyeceksin
Millet ırıs bı olmuş efendi erkeğe hanımefendi zor bulunuyor işte
Haddinden fazla değer gösterip sıktıklaeı için karşı cinste bu kadar sıkıya gelemiyor malesef
Himm öyle mi dersin
Ben sözlerimin arkasındayım
Bir gelir misin
Özele
O efendi erkekleri tek tek mezara koydunuz, tiktokcu kızlar
Bence bu sorunun cevabını siz bayanlar vermelisiniz
Ş. siz seviyoruz biz :)
5 dk s. sz olayım mı 😂
@benimadim_CEMİL Başka bir ş. siz tercih edeceğim :) Teşekkürler
Hiii cemiller pes etmez , benim adım Cemil o kadar 😂
Sonra aldatsın seni
@benimadim_CEMİL :) illa ki kabul ettireceksin yani
Tabii ki benm adım Cemil ne de olsa
Efendi erkekler başımızın tacıdırrrrr
Ben efendi erkekleri daha çok severim.
Karşıma çıksa görecek jsnwnsnd
Keşke 😂
Çünkü onlar yara olmuyor
Ben değer gördüklerini düşünüyorum
değerleri bilinmiyor sanırım
İyiler Hep Kaybeder Çünkü
Kadının doğası işte kendini üzen erkeği çekiyor