Zamanında herkes bana okulunu oku sonra evlenirsin dedi, şimdi ben 30 oldum, okumadan erken evlenen arkadaşlarım neden mutlu?

Kızlar inanmayın valla oku oku çalış diyenlere😀 bana hep öyle dediler. Evlenme erken, bak üniyi bitir kariyer yap dediler yaptım. Yapayalnızım. Erkenden evlenen kız arkadaşlarım kocalarıyla çocuklarıyla tatildeyken ben böyle yapayalnız kaldım.. güzelde birkızım ama okurken herkesi reddettim kariyerime odaklandım. şu an mutlu mesud kocasıyla gezen kız arkadaşlarım lise mezunu😀 bu elalem aklıma girip beni yaktı, bari siz yanmayın kızlar.. erkenden iyi bir koca bulun aile kurun.. benden size tavsiye✋🏻
Zamanında herkes bana okulunu oku sonra evlenirsin dedi, şimdi ben 30 oldum, okumadan erken evlenen arkadaşlarım neden mutlu?
Cevapla