Herkes evleniyor mutlu ben neden hayat kuramadım ya? Belli bir yaştan sonra Böyle mi oluyor?

Ne arkadaşım kaldı ne bir şey. B*k gibi yaşıyorum. İşte bulamıyorum sevgilimde yok. Koca hafta geçti bir tane wpden yazan olmadı zaten çoğu arkadaşımı hayat kuramadım takıntılarım yüzünden kaybettim. 33 yaşında yapayalnızım öylesine yazacağım kimse bile kalmadı. Zaten wpden kimse sık sık konuşmuyor artık. Yalnızlıktan ölcem. Kimseyle küs değilim 2 arkadaşım hariç diğeri 1 kişi benimle küstü sadece diğerleri ile de yakın değilim çok yalnızım. Belli bir yaştan sonra Böyle mi oluyor?
Herkes evleniyor mutlu ben neden hayat kuramadım ya? Belli bir yaştan sonra Böyle mi oluyor?
Cevapla