Bakire değilim diye terk etmişti, şimdi tekrar yazdı. Şansı hak ediyor mu?

Ben 23 yaşında bekaretimi kaybettim ve 1 yıl sonra da başka biriyle internetten tanışıp buluştum ona daha önce bakire olmadığımı söylemedim çünkü hiç konuşmamıştık neyse buluştuk konuşurken sevgili konusu açıldı ve bende saklamanın anlamı yok diye söyledim ve hmm üzüldüm falan dedi akşamda seni tanıdığıma sevindim ama maalesef bakire bir eş adayı istiyorum dedi bende fazla kafama takmadım zaten güzel genç ve işi olan biriyim başka bir erkek çok rahatlıkla bulurum ama bu çocuk 8 ay sonra şimdi yazmış selam sana haksızlık yaptığımı düşünüyorum buluşalım mı diye ne diyim sizce buna ne denir? şansı hak ediyor mu?
Bakire değilim diye terk etmişti, şimdi tekrar yazdı. Şansı hak ediyor mu?
Cevapla