2 gün önce eski sevgilim yazdi hal hatir sordu vs
Dün wp durumuna vazgeçtim yazmış, vazgeçen vazgeçtim yazar mi?
2 gün önce eski sevgilim yazdi hal hatir sordu vs
Dün wp durumuna vazgeçtim yazmış, vazgeçen vazgeçtim yazar mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
vazgeçen vazgeçtim yazmaz bir kere genelde gerçek duygu ve kararlar sessizdir
Amaç ne peki
vazgeçtiğini düşün de peşinde koş diye herhalde bilemiyorum her kadın farklı mesela ben böyle şeyler asla yapmam ima gönderme vs gibi
Mesaj attım durumdan sonra, cevap vermedi:) 1 gün önce mesaj atan kız :)))
görüldü mü attı belki görmemiştir
Dün akşam attım görmemesi imkansız formustur ama donmedi
off gerçekten gel gitli insanlardan nefret ederim yahu
Büyük ihtimal peşinden kosturmak icin
Vazgeçmemiştir umursuyor ki yazmış öyle umursamasaydı takmazdı
Bende onu soruyorum, gerçekten vazgeçen bunu yazmaz diyorum
Ama neden yani amaç ne, durumu koydu 5dk sonra mesaj attım dönmedi dünden beri
dikkat çekmek için yapmıştır istediği de bu zaten amaç o senin yazman dikkatini üstüne çekiyor
Dün yazdım vazgeçtim durumundan sonra. Cevap vermedi dünden beri, amacı pesinden koşturmak sanırım
Aynen Kesinlikle öyle
Cevap vermemiş. Üzerine mesaj atıp atayamam birde. crvap vermeyen kendisi..
Aranızda ne geçti bilmiyorum o yüzden bir şey diyemiyorum seviyor isen çözülebilecek ise aranızda ki sorun konuşun
Böyle davranırsa bişey cozemeyiz. Mesajıma cevap vermeyen kadının peşinden mi kosacagim
Seni sevdiğinden emin isen yaz benim de sevdiğim biri var keşke sorunumuz çözülebilecek bir şey olabilseydi de yazabilseydim birbirinizin kıymetini bilin
Emin değilim hicbieseyden
Zamana bırak o zaman seven konuşmadan yapamaz seni gerçekten seviyor ise yazar
Bu seferde ben cevap vermeyeceğim arasın bir kaç defa
Kaçan kovalanır taktiğini uygula
O delirsin
Aynenn
Her vazgeçtim diyen vazgeçmiş olsaydı ohooo
Neden yapmış olabilir sence? Bir gun öncesi konuştuk naber nasılsın vs
Dikkat çekmek için..
Nasıl yani, acar misin biraz.
Durumu koydu 5dk sonra mesaj attım.. dönmedi dünden beri
Üstüne düşme yani vazgeçmiş olsaydı oraya gidip "vazgeçtim" yazmazdı. Vazgeçen insan sessiz sedasız vazgeçer. Mesaj olayına da bir şey diyemiyorum. Aranızda neler yaşandığını en iyi siz biliyorsunuz.
Vazgeçtiğini sanıp surunup deli divane yazdırıp aratmaya mi calisiyor anlamiyorum
Bende şunu düşünüyorum senin onun üstüne düşmeni istiyor bence
Vazgeçtim imajı verip koşturmak yani..
Aynen öyle
Cevap vermemiş nasıl bunu düşünüyor kadınlar bilmiyorum. Mesaj atmışim cevap vermemiş. Üzerine nasıl arayıp mesaj atayım sacma
Ay zaten niye mesaj atıp arayacaksın boş ver arama vazgeçtiyse sende vazgeç önüne bak kaçan kovalanır
İşte amacı o ama mesaj attirmak aramam pesinde kosmam
Cevap verirse de cevap verme görüldü at geç
Kesinlikle. En az 2 kez mesaj atıp 2 kez araması lazim
😂 😂