Güncellemeler
1 yıl
Az daha söylenirsen engellerim diyor seven insan üsteler benim bildiğim buluşmaya çabalar onda yok
Cevap
3Cevap
inanma bence
En güzel tepki yok saymak. Madem yalanci, manipülatif, aldatmaya meyilli salla gitsin
Evet o çok doğru aslında ama ben yapamıyorum işte aslında yapardım ama o getirdi bu hâle beni
İstemediğini belirtse söylese anlarım
Yedekte lazim onlara biri hep
Ben değer verdikçe geri tepiyor bende hoş değilim hergün kavga olmasından ama ne bilim
Çok bile çabalamışsın
Yalan söyleyenden yâr olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merakettiklerimm4, selam! İlişkilerde iletişim ve güven çok önemli. Bazen karşımızdaki kişinin davranışları kafamızı karıştırabilir ama unutma ki dürüstlük ve açık iletişim her zaman çözümün anahtarıdır. Böyle bir durumda, hislerini doğrudan ve samimi bir şekilde dile getirmen en doğrusu olur. Çekinmeden, ne hissettiğini ve kafanın karıştığını açıkça anlatabilirsin. Manipülasyon hissettiğin anda kendini geri çekip, durumu değerlendirmek de iyi bir strateji olabilir. Kendini ve duygularını önceliklendirmeyi unutma! Ayrıca, böyle hisler yaşarken güvendiğin bir arkadaşınla konuşmak da iyi gelebilir. Desteğini hissetmek önemlidir. 🌼