AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
En büyük isteklerimden biri . Daha geniş görüşlü biri ile evlenmek.. Türkiye'de çok azlar malum
geniş biriyle? daha rahat aldatmak ya da öncekiilişkilerini kabulş etmesi için mi
İstediğim kıyafeti giyebilmek , düşüncelerimi tereddütsüz söyleyebilmek için
Bana geçmişiyle gelmesinde yamyam ırkından da olur
Evlenirim seve seve..
tam anlamadim :)
Bana yabancı erkekler daha dürüst ve düşünceli geliyor yani ben evlenirim.
taniyip sohbet ettigin biri oldumu
aşık olursam belki ama mümkünse benim güzel ülkemin çocuğu olsun
her açıdan uyumlu isek niye yabancı biri diyeyim ki o kisiye
soruyu bayanlara sormuşsun ama ben üzerime alıp cevaplicam evet evlenirim
Birbirimize aşıksak aramızda hiçbi engel olamaz :) Evlenirim :)
Kimse burada dini yönden bakmıyor sazanlamasına atlıyor kuranda açık ve net bir şekilde müslüman bir kızın müslüman olmayan bir erkekle evlenmesi yasaklanmıştır.
Haklı olabilirsin din bazı konularda akıl gerektirir bana göre din eşitlik dinidir evet müslümanım erkekler 4 bayanı nikahına geçirirken kadınlar bir bayanı geçirebiliyor erkekler yabancılarla evlenebiliyorken kadınlar sadece dininden biriyle evlenmek zorunda oluyo müslümanım ama bazen sorguluyorum neden kadın da yapamasın din zaten sorgulanarak bulunur çocuğum benim kuran okumamı namaz kılmamı dua etmemi görünce büyük ihtimal Zaten araştırıcak hiç olmazsa direk müslüman olup kendi yapmadıgı doğuştan gelen diniyle gurur duymayacak allahı araştırıcak ve bu sefer gerçekten müslüman olmaktan gurur duyuyorum diycek he son olarak her yabancı hristiyan ya da dinsiz değildir @khepare
Pardon bayan yazmışım erkeği olucaktı :)
@Ecem9390 Onu ben değil Allah bilir erkeklere ve kadınlara neden öyle bir hak verdiğini ben sadece hadisler ve ayetlerde geçenleri söyledim.
Bende sana körü körüne bağlanma ve araştır diyorum hadislerde din sorgulama dinidir diyo neden Allah bilir diyorsun sen araştırsan sende bilirsin hadisleri ayetleri sadece okuma araştır mesela şarap haram yazıyor kuranda hemde şarap yazar içki yazmaz imamlara sorarsan zerresi haramdır içkinin ama yediğimiz her meyvede çok az miktarda içki yani alkol vardır ben önceden ateisttim ve müslüman oldum ama kendi doğrularımla ben bu içki olayınıda baya bir araştırdım yasak olmasının sebeplerini en ince ayrıntısına kadar ve imamlara fazla inanmıyorum açıkcası bence kuranda kastettigi şey içkinin fazlasının haram ve günah oldugudur bence olur mu diyceksin din sorgulama dini bunu ilk yorumlayan tamamen günahtır demiş ona da allahtan vahiy gelmemiş o da kendisi yorumlamıs ona göre doğru buymus bana göre ise her meyvede varsa demekki günah değil allah istemeseydi koymazdı o alkolu meyveye ama koymus @khepare
@Ecem9390 14 senedir çok şükür kuranı okuyorum ve araştırıyorum Allah bilir dediğimde demek istediğim neden öyle yarattığını
Din Sorgulanmaya açık değildir. Felsefe yapmıyoruz burada. Bazı şeyleri merak edebilirsiniz lakin sorgulayamazsınız"neden böyle şöyle olsa falan gibi şeyler sakıncalıdır"
Sorgulamak neden böyle şöyle olsaydı demek değildir sorgulamak bu niçin böyle olmuş Allah neden bunu böyle yaratmış demektir dinini bilmiyorsan müslüman olma dinde Allah beni bulun diyor sorgulayarak bulun diyor @extremlife
Bence onlar çok rahatlar ya. Dışarıdan öyle gözüküyor. Hiç gerçekten sevip kıskanıp sahiplenmezlermiş gibi. Hoş, burada da öyle birini bulmak zor da neyse :D
Bence burada evlenirim diyenlere birde şunu eklemek lazım afrikadan biriyle evlenirmisiniz (beyaz tenli bir erkek hemde) bak ne diyecekler hayır. Çünkü topu para düşkünü yabancı ülke falan hikaye amaç sadece gösteriş
bu da iyi bir gorus. dediyin dogru
Annem de yabanci, evlenirdim yani ama meraklisi degilim oyle bir hayranlik falan yok
nereli
Orta asya
Evlenmem.
Babam çocuğu zorla sünnet ettirmeye kalkar yazık 😁
taktigin seye bak :)
İnsanları yerli yabancı diye ayırmak doğru değil, Türkiye'de modern erkekler olduğu gibi, Avrupa ve Amerika'nın da korkunç magandaları var.
Kesinlikle evlenirim.
Küçüklüğümden beri yabancı kültürlere, insanlara, ülkelere, dillere ilgim ve merakım olmuştur. Benim için muhteşem bir seçenek olurdu.
senin Türk erkeklerini sevdiğini sanıyordum
Türk kızları ne yabancı hayranıymış * hayal kırıklığına uğradım herkes evlenirim diyor sende küçüklüğünden beri yabancıyla evliliği yhayal ediyormuşsun
Cümlemi tekrar oku bence :)
kesinlikle ha kırıldım, yabancılara öncelik mi veriyorsun
Hiçbir öncelik yok ama ayrım da yok.
Evlenecekleri insanın müslüman olması gerekiyor. Ben mesela ya müuslüman olmasını isterim ya da evlenmem
bir ton zıtlıklar oluşacak bunları aşıpta sevebileceğimi sanmıyorum fakat kafa yapımız uyuşuyorsa ve gerçekten seversem gayet evlenebilirim..
Kesinlikle isterim. Ama bu ülkede yabancı birini bulamayacağım için yurtdışına çıkmam gerek. :(
:/ cikanlarin cogunun halini biliyomusunuz gittikleri ulkede nasil yasiyolar
yabancı hayranımısın
cok kolay bulursun
İstediğim gibi birini bulamam.
ne deyim cik o zaman yurtdisina
Fırsatım olursa öyle yapcam :)
Belki de şurda bir yerde Türkiyede yaşayan bir Hollandalı vardır 😂 (ben)
su yukardakı konusmaya baktımda mukemmellıkten ölmussunuz. insanı ınsan diye sınıflandırmayan din dil ayrımı yapan mukemmel ınsanlarımız. ayrım yapan sizin zeka duzeyinizi o cok ovdugunuz kokenınız gorse yerin yedi kat dibine girer AEO
Evlenirim mesela Alman hanus olabilir İtalya'n olabilir çünkü yabancı erkekler çok centilmen oluyorlar bulsam direk nikah masasına otururumm
neden o zaman onların kadınları erkelerinden boşanıyor?
yarı alman verelim.:)
Oda olur
yabancı hayranımısın
Yoo sadece Türk erkeklerine göre daha anlayışlılar aileside
En çok istediğim şeylerden biri. Yurdum erkeklerinden özür dileyerek söylüyorum :D
bak ozur diledigin icin eksilemiycekler :D
Yabanciligi önemli değil kafa yapisi ve saygili olmasi yeter hangi millettenmiş banane
Sakalsızsa ve bildiğimiz gavur özelliklerine sahipse evlenmem.
elin gevuruyla evlenmem, musluman ulkeden biriyle ornegin bosnak, evlenirim. kisaca her konuda dusunce yapima uyan biriyse.
Neden olmasın ki evlenebilirdim. Önemli olan birlikte mutlu olmak
dinini degiştirmen lazım?
neden illa dinimi değiştirmem gerekiyor. Ben onun dinine saygı duyarım o da benimkine
Erkekler yabancı kadınlarla evleniyor ama kadınların evlenmeside bence çok normal.
suraya bak turk'uz diyenler ingiliz erkeginin altına yatmaya ne kadar meilliler... fatih sultan mehmed kabrinden kalksa kılıcın uzerine oturturdu boyle namusszlrla aynı kokenden olduguna utanırdı...
Hayir turk ve ya azeri olur
tabi Azerbaycan da turk oldugu icin cok farketmez
Bir gün evlenirsem yabancı biriyle evlenicem bu kararım kesin
neden
Dha anlayışlı sıcak ve kültürlüler. :) gerici yobaz değiller hoş görüşüler. Kaba konuşmuyorlar lanlı lunlu.
Türk erkeklerini sevmiyormusun
cevap ver
Evlenirim koreli olsun iyi ahlakli olsun cok yakisiklilar cok tatlilar
korelimi? ispan desen neyse
Ben dis gorunuse kasa guce simdiye kadar hic deger vermedim
yok populer bir ulke demedin de sasirdim
Evlenirim bana saygi sevgi gostersin yaninda mutlu oluyum nerde oldugumuz onemli degil
Evlenmem Türklerin suyu mu cikti :))
oyle dusunenler de varmis)
:) :)
Dini kurallara göre hayır :) nedeni ise müslüman bir erkek yabancı (dinen) bir kadınla evlenebilir ama kadın asla :)
muslumansa evet o zaman ha?)
Senin için öndekinden olucak birisini bulursan ne mutlu :D
anlamadim)
sünnet diyorum ucundan azıcık hani? :D
haha dogru)
Sünnet islama özgü değil Avrupa'lı erkeklerin 5'te 3'ü sünnet oluyor zaten.
@pemberuhemici sünnet islama özgü degil? İbrahim aleyhisselamın sünneti nasıl özgü degil ne saçmalıyorsun sizin gibiler oldukca bu islam hep geride kalır
Bu bir sağlık ritüeli. Dinler çıkmadan öncede biliniyordu. Zekinin teki oraya yazmış siz islamla bağdaştırmışsınız.
Evlenirim, nerde olduğunun önemi yok...
heralde avrupada nerde oldugunun onemi yok.
kesinlikle evlenirdim ve muhtemelen evleneceğim de :) türk erkeklerinden daha kibar ve sahiplenici oluyorlar :)
Hemen bir Türk erkeklerine neden çamur atılıyor bu tür sorularda?
evet misss, Türk erkeklerinden üstün görüyorsunuz
Evet. Türk erkeği istemiyorum zaten. Sevgilim yabancı.
3 kere aynı soruya cvevap verdin
Senden nefret ediyorum kes sesini tipsiz. @herzeleid
:D :D :D sakamisiniz
evlenmem ben burada herkesi bırakıp gitmem yeni bir hayat kurma çabasına giremem şahsen
Evet evlenirim zaten şuandada nisanliyim 2 ay sonra evlenmis olcm.
Evet :D annem damat adayini yabancı istiyor ama ben gittim türkün hasini buldum :D
annen neden yabancı istiyor
Daha görgülü ve kültürlü olduklarini düşünüyor
annen de yabancı mı yoksa yabancı hayranı mı baban Türk mü peki
Yok ya hayranlık falan yok hepimiz turkuz göcmenlikte var ama isin icinde. Sadece daha kültürlü olduklarini düşündüğünden boyle diyor ee Türkiye de kro sayisi gün geçtikçe artiyor biri bana denk gelecek diye korkuyor herhalde
sen türk erkeklerini seviyorsun heralde
Tabii :) diyorum ya türkün hasini buldum diye @herzeleid
annen yabancı damat isterken din farkını da mı takmıyor
Evlenmem. Çocuklarımın da kendi ırkımdan olmasını isterim.
Müslüman bir kadın Müslüman olmayan bir erkekle evlenemez. Ama sitedeki müslüman kız sayısı 100/5 oldugu için 100 /95 evlenebilir...
soruda din sorulmadi turkvveya turkiyeli olmayan anlaminda sordum
Dinimi kabul etmesi gerekiyor kabul etmezse evlenemem
Bende yabancı ile evlenirim her ırktan olabilir farketmez. Sadece beni kaybetmekten korksun yeterli.
Türkle evlenmezsin ama biliyorum seni
Evlenirim cunku bu farkli kulturleri tanimami saglar hemde eglenceli hem sevmissem ben herkesle evlenirim daf
Türk erkeği dururken onların suyumu çıktı, yabancıyla evlenecem
İnanç konusunda hassasım, dinimizi bilmesi benden olması benim gibi hissetmesini isterim
tek hayalim diyebilirim
biktin mi bu ulkeden
o yüzden değil farklı dünyanın insanları sayılırız düşünsene onun için dil öğreniyorum onunla anlaşmak için benim için bu çok özel olurdu
sen hayatinda yenilik istiyosun o zaman
evet
yabancı hayranımısın Türk erkeklerini sevmiyormusun
Italyan olsun benim olsun :)
niye italyan?)
Kaç tane tanıdıysam gördüysem falan tek kelimeyle hepsi perfetto! :D
varmi etrafinda yoksa filmde izledin:)
Var 1 2 tane :)
siz Türk kızları 2 kişi görüp bütün toplumu aynı sanıyorsunuz bende 10 kişi filan tanıdın sanmıştım
Etrafımda olanlar 1 2 tane ama ben Beyoğlu gibi bir yerde çalışıyorum yüzlercesiyle karşılaştım
italyanlar senden bile bakımlı ama
Bakımlı erkek iyidir iyi
önceliğin Türk mü italyan mı
Ben bosnalı olmadıkca evlenmezdim cunku din basli basina bir sorun bence beni kabul etseler karsi taraf muslumanim diye beni kabul etmez
Evlenirim ama şart var sünnettli olacak :)) müslüman ayrıca
unut o zaman o isi :)
Eyvallah seven adam yapar :))
belki de yapar bilemem))
Bence o cesaret olmaz yabancilarda ))
cesaret degil de niye bicak altina yatiyim diye yaptirmazlar
müslüman olması için o bıçağin altına girecek zaten
en iyisi musluman ara sen. sunnetle ugrasma :)
Sınırlar aşılmadıkça sorun olmaz yabancı olması kişiye göre değişir uyumlu olmsı lazm
gerçektn yazık diyorum burdakilerin cogu dinini unutmuş evlenmek için dinini degiştirmeniz lazım cogunuzda böyle bir huy var Allah islah etmesin
Evlenirim ama annem izin vermez :D
kacarsin ))
yerli mali yurdun mali herkes onu kullanmali :D
bu da iyiydi)
turklere ne olmus yabanci biriyle evlenmem
senin icin ideal biri olsa da mi evlenmezsin?
evlenmem
bu laftan sonra sen bana ideal olsan da ben de senle evlenmem :D
sana yalvaran mi oldu kendi kendine gelin guvey oluyorsun bu benim fikrim saygi duy lutfen
gerçek Türk kadını işte
saygi duyuyorum dikkat ettiysen saka olsun diye yazdim
Helal sana kız :D
Aşık olmuşsam kafalarda uyuşuyorsa başka bir sorunda yoksa neden olmasın :))
Evlenirdim, kafa yapıları bizimkilerden çok daha farklı, etkileyici yanii..
yabancı hayranımısın
Isterler ama yuzde 99,99 u kibar bir sekilde nasil soylesem... "zor" evlenir:D
Ben böyle giderse burak yabancıyı türkle bile evlenmem
Hayır
Hem dini hem kültürel açıdan cok zor olur
Herşey aşk degil
Irkçı bir görüş gibi olmasın ama Türkle evlenmek her zaman daha iyidir :)