Kiz arkadasimla 7 aydir beraberiz. Sürekli kiz arkadaslarinin yaninda kavga ettik tartistik. Ikimiz ayri oldugunda bu tartismalar cok az.
Bana hep iyi niyetli olarak yanlisimi neyi düzeltmem gerektigini söylüyordu bende hii deyip cok fazla ciddiye almiyordum.
Mesela etek giymis ben etegi yolda giderken asagiya cekiyordum ya da yolda erkek ona laf aticakmis gibi oluyordu ben erkege ters ters bakiyordum.
Gecen hafta tartistik. Ertesi gün sabahi hic birsey yazmadi. Ben ona askimm diye yazdim efendim dedi ve Seni cok seviyorum cok dedim hic bir tepki gelmedi. ilgisiz davrandi. Ertesi gün sabahi ben 8 gül yolladim evine tsk etti.
O gün aksam aradim konustuk ve bana onu yordugumu bir birimize uymadigimizi sana yapma dedigim halde yaptigini sürekli tartistigimizi söyledi. Bende düzelicem degisecem deyince senin karakteri böyle dedi degisemezsin dedi. Onu cok sevdigimi ve birakmak istemedigimi söyledim. Oda bana sen benim yerimde olsaydin neyapardin dedi?
Sonra neyapip edip son bir sans verdi bana.
Ertesi günler gayet normal ama mesafeli bir sekilde konustuk nereye gittigini ne yaptigini bildirdi.
Görüsmek istedigimde islerim var deyip duruyor. Iki gündür mesaj atmiyorum/atmiyor.
Bana karsi sevgisi olmasa bana yazarmi bitirmek istedikten sonra yine biraz ilgi gösterirmi sans verirmi? Gercekten son zamanlarda yapmasi gereken cok isleri var.
Bana hep iyi niyetli olarak yanlisimi neyi düzeltmem gerektigini söylüyordu bende hii deyip cok fazla ciddiye almiyordum.
Mesela etek giymis ben etegi yolda giderken asagiya cekiyordum ya da yolda erkek ona laf aticakmis gibi oluyordu ben erkege ters ters bakiyordum.
Gecen hafta tartistik. Ertesi gün sabahi hic birsey yazmadi. Ben ona askimm diye yazdim efendim dedi ve Seni cok seviyorum cok dedim hic bir tepki gelmedi. ilgisiz davrandi. Ertesi gün sabahi ben 8 gül yolladim evine tsk etti.
O gün aksam aradim konustuk ve bana onu yordugumu bir birimize uymadigimizi sana yapma dedigim halde yaptigini sürekli tartistigimizi söyledi. Bende düzelicem degisecem deyince senin karakteri böyle dedi degisemezsin dedi. Onu cok sevdigimi ve birakmak istemedigimi söyledim. Oda bana sen benim yerimde olsaydin neyapardin dedi?
Sonra neyapip edip son bir sans verdi bana.
Ertesi günler gayet normal ama mesafeli bir sekilde konustuk nereye gittigini ne yaptigini bildirdi.
Görüsmek istedigimde islerim var deyip duruyor. Iki gündür mesaj atmiyorum/atmiyor.
Bana karsi sevgisi olmasa bana yazarmi bitirmek istedikten sonra yine biraz ilgi gösterirmi sans verirmi? Gercekten son zamanlarda yapmasi gereken cok isleri var.
Güncellemeler
+1 yıl
Dün yazmadim bilerek ilgi göstermedim yani anliycaginiz rahat biraktim umursamadimki biraz rahat kalsin düsünsün. Bugün Günaydin yazyimi diye yeyip bitiriyorum kendimi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar