Erkek tarafı düğün konuşmuyor diye nişan bitirdim ve daha birçok detay?

Yaklaşık bir senedir nişanlıyım. Nişanlımın annesi/ailesi beni arar, yemeğe çağırırdı ve bana hep mesaj da atardı. Çok misafirperver insanlar fakat onlara bir türlü ısınamadım kendimi hep onların arkasından -ozellikle de annesini- nişanlıma şikayet ederken buluyorum aramıyor sormuyor diye. Annemleri de arada arar yemeğe davet ederlerdi ama aileme yeteri kadar değer vermediklerini düşünüyoruz. Nişanlımla kaç kere bu yüzden kavga ettim hep onlar ayagimiza geldi düzeltmeye ama peşlerinden biz koştuk sonuçta. Nişanlım benim için evde de çok kavga etmiş onlarla sağ olsun :) Gorumcemin okulu başladıktan üç hafta sonraya da nişan günü almıştık çünkü ben de annem de onun olmasını istemedik. Kaynanamgil arkasından şikayet ettigimi duyunca ve kavgalar hakaretler artinca aramaları davetleri falan kestiler. Ben hep düğün konuşulsun isterim, aslında hep beraber balayı bile konuşmuştuk ama bana ve aileme yetmiyor çünkü benim için her şey zamanında ve benim istediğim zamanda güzel. Hep wp durumda laf sokup duruyorum. Arıyorlar açmıyorum (babası hariç) ve daha çook detay var. Kim haksız şimdi ya onlar dimi?
Erkek tarafı düğün konuşmuyor diye nişan bitirdim ve daha birçok detay?
Cevapla