Sizce bir kız kendinden 10 yaş büyük biriyle neden sevgili olur?

adam gerçekten çok çirkin, kız da çok güzel. ayrıca kızın paraya da ihtiyacı yok. kız sırılsıklam da aşık. aklım almıyor arkadaşlar neden olabilir?
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar çoğunuz aşk için diyorsunuz ama ben bu aşkın nedenini merak ediyorum. bir kız kendinden o kadar yaş büyük birine nasıl aşık olur adam nasıl onu kabul eder hadi oldu diyelim kalp bu sonuçta aileler, bu kızın babası bu durumu nasıl hoş görür gerçekten bilmiyorum
Sizce bir kız kendinden 10 yaş büyük biriyle neden sevgili olur?
Cevapla