Ya mesaj atmak istiyorum ama atamıyorum bir okuyun bişey söyleyin delircem :(?

Aslında olay çok uzun ama ben özetlim.Sevdiğim bir çocuk var.Tanışıyoruz ama hiç konuşmuşluğumuz yok.Çok havalı egoist, her kız buna yazar.Şimdi vatsapı var bende çok yazmak istiyorum bahanemde var, sınavın nasıl geçti yazcam yazarsam.Ama korkuyorum ters teper diye.(Bu arada çocukta beni her gördüğünde dönüp bidaha bakıyo).Yazmazsam başkası yazcak o zamanda çok kötü olcak.Napmalıyım
Ya mesaj atmak istiyorum ama atamıyorum bir okuyun bişey söyleyin delircem :(?
Cevapla