Mesaj atmıyorsa yazmalı mıyım yazmamalı mıyım? En son o yazmadı. Ve ben biraz huzursuz oluyorum üstüne düşmek istemiyorum fakat atmayınca olmuyo?

Atsam bile ne yazmalıyım? Konuyu cok fazla ilerletemiyorum.. Kalıyor öyle susuyor sonra..
Güncellemeler
+1 yıl
Aklınıza gelen tweet varsa söyleyin atiyim arkadaslar 😄
Mesaj atmıyorsa yazmalı mıyım yazmamalı mıyım? En son o yazmadı. Ve ben biraz huzursuz oluyorum üstüne düşmek istemiyorum fakat atmayınca olmuyo?
Cevapla