Erkek ayrılık acısını en çok ne zaman çekmeye başlar? ilk günler mi sonraki haftalar mı?

Sevgilimle cumartesi günü ayrıldık. Bugün 3 gün oldu. Her zaman derler ki ayrılık acısını kadın ilk ayrıldığı günler erkekse aradan biraz geçince çekermiş diye. bu doğru mu? Ben şu an çok acı çekiyorum, sorum erkeklere siz ayrılınca en yoğun olarak ne zaman çekmiştiniz, ilk günler de mi yoksa bir iki hafta sonra mı?
Erkek ayrılık acısını en çok ne zaman çekmeye başlar? ilk günler mi sonraki haftalar mı?
Cevapla