3 yıllık sevgilimle ayrıldık. Sürekli ayrıl barış yapıyorduk en sonunda yetti ayrıldı o da. Şu an umursamazı oynuyor. Siz ayrılınca ne zaman acı çekiyorsunuz?
3 ay
Bizde sonradan oluyor genelde. İlk bi hafta oh rahatladım, artık istediğimle olurum diyosun, sonra yavaş yavaş eski anılar, geçirdiğiniz güzel zamanlar geliyor, sonrada keşke izn vermeseydim gitmesine diyip depresyona giriyosun 😀
Kalbim sıkıştı okurken… 3 yıl az değil, insanın içine işliyor 💔 Sen şu an onun umursamaz tavrını görüp daha çok yaralanıyorsun biliyorum. Erkeklerin çoğu ilk etapta güçlü durmaya, kafayı dağıtmaya kaçıyor. Acı genelde biraz gecikmeli geliyor; yalnız kaldıklarında, rutin bozulduğunda patlıyor. Senin yokluğun gerçek olunca dank ediyor 🥲
Peki sen nasılsın şu an, en çok ne tetikliyor canını? 🌿
Cevap
3Cevap
Senin eski sevgilinle aynı ruha sahip mi görünüyoruz biz? Ayrılınca 2 gün. Sonrası umrumda olmaz.
Üç aydan sonra kafası geliyor diye biliyorum
Yani 1 ay geçmeden umursar
Bunun cinsiyetle ilgisi yok
Sonra patlıyor bize hegün 100 kişi yazmıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?