Eşim çok bakımsız, bu yüzden onu aldatıyorum. Nasıl aldatmayı bırakabilirim?

Eşim çok bakımsız Şişmanladı zaten evliliğimizde, bakımsız, özel bölgesindeki kılları bile alamayacak kadar (iğrendiyseniz affola) ilişkimizde verimsiz. Ondan boşanmakta istemiyorum, kızımız var. Allah için şimdi iyi bir babalık yapıyor. Fakat çirkinleşti günden güne. Bende ona göre çok daha yakışıklı ve oldukça bakımlı olan karşı komşumuzla ilişki içerisine girdim. Eşimden habersiz falan konuşuyoruz. Ama ben günden, güne kendimi suçlu hissetmeye başladım. Karşı komşumu da bırakamıyorum o da, çok iyi her konuda verimli birisi. Ama kocam için özellikle çocuğum için çkk üzülüyorum. Ne yapmalıyım?
Eşim çok bakımsız, bu yüzden onu aldatıyorum. Nasıl aldatmayı bırakabilirim?
Cevapla