Eşim çok bakımsız, bu yüzden onu aldatıyorum. Nasıl aldatmayı bırakabilirim?

Eşim çok bakımsız Şişmanladı zaten evliliğimizde, bakımsız, özel bölgesindeki kılları bile alamayacak kadar (iğrendiyseniz affola) ilişkimizde verimsiz. Ondan boşanmakta istemiyorum, kızımız var. Allah için şimdi iyi bir annelik yapıyor. Fakat çirkinleşti günden güne. Bende ona göre çok daha yakışıklı ve oldukça bakımlıyım. Eşimden habersiz falan konuşuyoruz. Ama ben günden, güne kendimi suçlu hissetmeye başladım. Ama karım için özellikle çocuğum için çkk üzülüyorum. Ne yapmalıyım?
Eşim çok bakımsız, bu yüzden onu aldatıyorum. Nasıl aldatmayı bırakabilirim?
Cevapla