Mesajlaşırken yazım hatalarınızı düzelten bir sevgiliniz olsa, rahatsızlık duyup ayrılmayı düşünür müsünüz?

Mesajlaşırken yazım hatalarınızı düzelten bir sevgiliniz olsa, rahatsızlık duyup ayrılmayı düşünür müsünüz?
"Düzeltmesi beni rahatsız etmez, hayatıma katkısı olur mu" dersiniz, yoksa soğumanız için geçerli bir sebep midir? Uyum çok önemli çiftler arasında.. :)
Mesajlaşırken yazım hatalarınızı düzelten bir sevgiliniz olsa, rahatsızlık duyup ayrılmayı düşünür müsünüz?
Cevapla