Ben de böyle yaparım uzamasın diye, konuşursan kıyamayıp zorla sorunlu bir ilişkiyi devam etmeye çalışılabiliyor. Mesajla ayrılmanın kötü yanı, karşı taraf çaresiz kalıyor ve kendini açıklama fırsatı olmuyor.
Mesaj ile ayrılmak istemesi elbette doğru bir davranış değildir ama bu durum beni daha fazla üzmez veya sinirlendirmez. Çünkü sonuç odaklı düşünen biriyim. Sonuçta her iki şekilde de benden ayrılacak. Ayrılmak istediğini söylediği an hiç konuyu uzatmadan veya ezik gibi yalvarmadan kararına saygı duyduğumu söylerim ve herkes kendi yoluna bakar. Kendisi içinde gram göz yaşı dökmem. Çünkü karşımdaki insana körü körüne bağlanan biri değilim. Hayatıma giren insanların arkadaş veya sevgi olsun fark etmez bir gün çıkıp gideceklerini aklım bir köşesinde daima tutarım. Bu gibi durumlarda o yüzden fazla yıpranmıyorum. Hatta onlardan önce çoğu zaman ben hayatlarından çıkmak istediğimi söylüyorum. Çünkü insanların nankör olduğunu, menfaatleri sona erdiğinde gidecekleri çok iyi biliyorum.
Gelip yüzüme bakmaya cesareti yok diye düşünürüm ki zaten bu başıma gelmişti. Ailevi durumlar nedeniyle ayrılmak istemişti, ben de attığı mesajı gördüm ve evine gittim. Sonuç olarak beni hala seviyor ama çok aileci ve bu durumda ben onunla asla birlikte olmayacağımı bildiğimden rahatça yazıyorum (😅). Neyse cesaretsiz hiçbir şeyi doğru düzgün beceremeyen insanların duygularıyla oynamaktan ve onları kırarsam diye düşünmeyi bir an bile düşünmeyen aptalca biri olarak tanımlarım böyle insanları. Yani baktığımızda bence bir ayrılık değildir. Ayrılık dediğin yüz yüze doğru dürüst yapılmalı tabii bu benim için böyle. Belki sen başka bir şey dersin bilemem bunu yine de ayrılacaksa ve eğer öyle aham şaham bir sebebi yoksa gelmemek için bu kesinlikle bir ayrılık değildir.
Yüz yüze ayrılmıyorsa zaten ilişkimizin onun gözünde bi değeri olmamış demektir. Böyle birisiyle ilişkiye devam etmediğim için de mutlu olurum başkada düşünecek bir şey olmamalı...
Çok yaptım başıma da geldi demek ki karşıdaki kişi bizi sevmiyor insanlara kendini zorla sevdirebilirsin bi kaide de yok sonuçta eğer çok uzun süreli değilse mesajla ayrılmak en iyisi bence
Sonuçta iki türlüsü de ayrılık. Yüz yüze gelip işi zorlaştırmasına gerek yok ki derdi ayrılıksa demekki benimle yüzyüze gelmek istemiyor. Çok umursamam
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Mantıklı ayrılacak olan insanla neden yüzyüze görüşüp vaktimi harcayım
O zaten kafasinda bitirmis herseyi ha yüz yüze ha mesaj da yüz yuze olmakdansa msjla daha iyi bence bırak gitsn zaten senle olmak istese gitmez geri donerse kabul etme