
Bazı ilişkilerde ise güven gemisi hiçbir fırtınada alabora olmuyor; çünkü demiri eksik olan inşaatın eninde sonunda çökeceğini biliyoruz.
Sizce, partnerin sosyal medya hesaplarına karışılmalı mı?

Karışılmalı bence, iki tarafında sevgilisinin sosyal medya hesaplarında gereksiz gördükleri kişileri ayıkladıktan sonra problem yok bu kadar gerisi saçmalık neden? Çünkü bu iş güvenle alakalı bana güvenmeyen kişiyi ben ne yapayım ya da ben güvenmiyorsam vardır bir bokluk ki benim onunla ne işim var? Şüphe dünyanın en tehlikeli silahı bence adamın beynine işlerse iki tarafıda yer bitirir o yüzden şüpheye mahal vermeden iş çözülmeli.
Teşekkürler kardeşim 👏
İlişkilerde en çok sorun haline gelen bir durum bu sosyal medya hesapları..
Çiftler birlikte olmadan önce kullanmış oldukları sosyal hesaplarını , birlikte olmaya başladıktan sonra sorun etmeye başlıyor bana göre bu karşı tarafa duyulan güven eksikliği ile alakalı bir durum..
Bir süre sonra zaten ya o ilişki bitiyor ya da sosyal hesaplar yüzünden sürekli tartışma konusu oluyor..
Ben kullanmıyorum (KS hariç) ama biri ile birlikte olma güvenini kazanmışsam o kişinin zaten kimle -nasıl bir bağ kurucağını bilen biri olur..
o nedenle benim dışında kalan alayla hayatına müdahale etmeyi doğru bulmuyorum
Teşekkür ederim görüşün için @unnknown35 👏
Alayla diye yazılır “sosyal “ olarak okunur 😄
KLavye hatası yine
Anlaşıldı :) 👍
🍫 🖑
Çikolata varsa tamamdır 🤭
😀 Şifre çözüldü
🙃🙃
Karışmam. Zaten güvenmediğim biri ile sevgili olmam. Çok çocukça geliyor böyle şeyler.
Cevap
2Cevap
Merhaba,
Hayır karışmam çünkü kullanmasına izin vermem. Evet doğru buluyorum...
Merhaba kardeşim
Karışmam ama çok takipçisi olursa takipçi botu atardım daha çok takipçisi olsun diye :D
Ah bro'm ah :)
Karışılmaması adına o güveni veremeyen bir insan yanımda olamaz
Doğru kullanabildiği sürece hayır pek karışmam, bulmuyorum
Evet oda bana karışsın sorun yok
Hayır. Güven vermiyorsa direkt sorarım.
Karışmam yaa umrumda olmaz
Karışırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?