Bence karışmaya gerek yok şu açıdan yok, bir şey yapmak isteyen her türlü yapar gibi. Ne dersiniz?

Bence karışmaya gerek yok şu açıdan yok, bir şey yapmak isteyen her türlü yapar gibi. Ne dersiniz?

Hayır tabi ki sevgilime güvendiğim için hiç bir şekilde sosyal medya hesaplarına karışmazdım. aynı şekilde sevgilim de benim sosyal medya hesaplarıma karışmazdı.. saygı duyardık
Benim hayatıma girmişse zaten..
ekranın bile başına oturmaz.. tüm frekenslari bana kilitlenir.. tüm duyu organları bana hapsolur. iliskimi yürütürken böyle aksiyonlara hiç de bile girmem.. güzel güzel sevmek varken..
Cevap
10Cevap
Adını koyduktan sonra biseyler ciddilesiyorsa bu siteyi kapattiririm kendimde kapatırım. İnstagram vs yerlere karışmam. S@lak yerine konulursam bu onun karaktersizligi ayıbı olur
Sevgili diye almışız yanımıza koymuşuz sosyal medyasına karışıp ne yapıcaz?
Güvenmiş taklidi yapıp hitleri mi oynayalım cık cık
Ortak kullanıyoruz twitter ve burası hariç onda da bugüne kadar bir şey demedik birbirimize
Dini nikahlı eşim ise evet gerçi ahirette de onun ibadet sorumluluğu var ohoo evlilerin de işi zor
Sevgilim de yok sosyal medya hesabımda yok.
Bu soruya ne cevap versem bilemiyorum.🙃
O da benimkine karışmalı. Her şey müşterek
Karışmak farklı bakmak farklı ben karışmazdım
karışacak kadar dertsiz değilim ya
Hayır, kimsenin sosyal medyasına karışmam
Karışmam ne yaparsa yapsın
Herkes kendine yakışanı yapar.
Karışmam
Elbette karışirim
Hayır karışmam.
Karışmam
Karışırım
Gerek yok
Sevgilim yok
Karismazdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?