Eşimin ailesi beni hor görüyor ve eşimle kopma noktasına geldiler :( ?

Eşimin ailesi beni yıllardır hor görüyor maddi durumumuzdan dolayı ailelerine yakışır bir gelin değilmişim eşimin ailesinin durumları iyi. Ben hamileliğim boyunca çalışamadım riskli bir gebeliğim vardı çünkü çoğul gebelikler riskli doktorum izin vermedi. Eşim de zaten istemedi. Benim çalışmayıp sadece eşimin çalışıyor olması kayınvalidemi sinirlendirmiş bana laf söyledi en son dayanamadım moralim bozuldu eşimde az çok anladı kayınvalidemler bize gelince bir şeyler söylemeye kalktı eşimde çok sinirlendi kavga etmeye başladılar kayınvalidem evi terk etti. Kopma noktasına geldiler ve beni görümcem abimle aramızı sen bozdun diye mesaj atıyor ben ne yapabilirim lütfen akıl verin? Eşim senin hiç bir suçun yok diyor ama içim rahat etmiyor eşime kayınvalidemi hiç şikayet etmedim olan bitenin hep farkındaydı eşim.
Eşimin ailesi beni hor görüyor ve eşimle kopma noktasına geldiler :( ?
Cevapla