Cok yanlız hissediyorum ama kimseyle konusasım da gelmiyor kimse beni heyecanlandırmıyor konusuyorsam ters geldiği zaman?

Cok yanlız hissediyorum ama kimseyle konusasım da gelmiyor kimse beni heyecanlandırmıyor konusuyorsam ters geldiği zaman hemen soğuyorum yanlıs gelince. Böyle anında cevap veriyim olayın yok telefonu bir bırakıyorum saatlerce almıyorum. çirkin değilim cok güzelimde diyemem ama hiç doğru düzgün birisi yazmıyor açıkçası kötü birisi yanlıs biri olduğumuda düşünmüyorum karsıya o niyeti vericek erkeklermi cok kötü anlayamıyorum bazen ne bu bendeki 22 yasındaki bıkkınlık ciddi anlamda bende mi var bu sadece
Cok yanlız hissediyorum ama kimseyle konusasım da gelmiyor kimse beni heyecanlandırmıyor konusuyorsam ters geldiği zaman?
Cevapla