İnsan içine çıkmıyorum ve bu içe dönük hâlimle çok mutlu oluyorum. Yanlış mı yapıyorum?

2 arkadaşım dışında hiçbir ortama girmiyorum. Ancak bu hâlimle mutsuz değilim. Hayatımdan memnunum. Şizoide bağlar mıyım bir süre sonra? Yalnız kalmak hiç umrumda olmuyor. Yanlış yolda mıyım sizce? Yaşam sevincim az buçuk var ama sosyal hayatım yok?
İnsan içine çıkmıyorum ve bu içe dönük hâlimle çok mutlu oluyorum. Yanlış mı yapıyorum?
Cevapla