İnsanların üzerinde ben çok mutluyum dertsizim vibesi var bu yüzden yalnız kalıyorum ne yapmalıyım?

Aile sıkıntılarım var fakat ne ben ne de ailem bunu dışarıya yansıtıyoruz. Yaşıt ve çocukluktan beri yakın olduğum kuzenlerim vardı şimdi bana soğuklar konuştuğumuz zamanlar ohh sana hayat güzel diye içimi karartıyorlar.
Üniversiteye gidiyorum onlar da çalıştığı için birde aile problemlerimizden bir haberler bu yuzden hayatımı mükemmel sanıyorlar.
Arkadaşlarım menfaaitci yalnız kaldım fakat kimse beni görmüyor
İnsanların üzerinde ben çok mutluyum dertsizim vibesi var bu yüzden yalnız kalıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla