4 senelik ilişkim sevgilimin annesi yüzünden bitti. Ne yapmalıyım?

4 senedir kız arkadaşımla sevgiliyiz. 1 hafta önce de cesarete gelip beni annesine söylemeye kalkıştı. Fakat dün annem bizim hakkımızda önemli şeyler konuşacakmış dedi sabah olduğunda annesiyle konuşmuş ve annesi ayrılmamız gerektiğini yaşımızın küçük olduğunu filan söylemiş. Kız arkadaşım sabah annesin yanında ayrılık mesajı yazdı bana şok geçirdim. Elim ayağım birbirine dolaştı. Hiç bir suçum yokken ayrıldı benden. Üstelik annesini bir kere bile yakından görmedim, tanışmadım da. şu an çok mutsuzum. Ne yapmam gerekiyor?

1- ben 20
kız arkadaşım 18 yaşında

2- 1 hafta içinde aramızda herhangi bir soğukluk yaşanmadı, kavga da etmedik. bir anda gerçekleşti her şey
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarınız için teşekkürler. Kendisiyle yeniden sevgili olma kararı aldık.
Ama annesi halen istemiyor, ah be kaygana yaktın bizi. :(
4 senelik ilişkim sevgilimin annesi yüzünden bitti. Ne yapmalıyım?
Cevapla