Bugün doğum günüm gece tam 12de arkadaşlarım doğum günümü kutlamasına rağmen sevgilim kutlamadı sizce nasıl davranmalıyım?

Meraba arkadaşlar

unutmadı biliyorum kendisi başka şehirde gelicekti sırf doğum günüm için ama gelemedi bir mesaj beklemiştim sadece onu bana çok gördü çok kırgınım değer vermiyor mu ya da seviyor mu sevmiyor mu anlayamıyorum yardım edin..
Bugün doğum günüm gece tam 12de arkadaşlarım doğum günümü kutlamasına rağmen sevgilim kutlamadı sizce nasıl davranmalıyım?
Cevapla