Eşimin abisi tarafından taciz ediliyorum durumu eşime nasıl söylerim?

Günaydın hepinize. Ciddiyetsiz yorumlar yapacak olanlarınız olacaktır, lütfen başka bir eğlence bulun kendinize hiç iyi değilim. Direkt konuya giriyorum uzun zaten. 3 yıllık evliyim çocuğumuz yok şimdilik olmasını da istemiyoruz. Eşim 5 ay önce korkunç bir trafik kazası geçirdi. Durumu hakkında herkes çok ümitsizdi çünkü bir süre komada kaldı. Bu süreçte annesi ve ben inancımızı hiç yitirmedik. Abisi sürekli yanımdaydı hastanede olsun dışarıda olsun, sonra bana çok ahlaksız tekliflerle geldi. Eşimden ümidi kesmemi zaten bana yetecek biri olsaydı çoktan hamile kalacağımı vs söyledi bana birliktelik teklif etti ağır konuştum ama kimseye söyleyemedim. Eşim çok şükür iyileşti ancak tabii ki hemen ayağa kalkmadı bir süre dinlenmesi, zamanla egzersizler yapması gerekiyordu. Abisi bu süreçte de bana bir daha ayağa kalkmaz boşver onu gibisinden şeyler söylüyordu duymazdan geliyordum onu. Eşim son 1 aydır kendi kendine yürüyebiliyor ve hayatı neredeyse normale döndü sadece elleri titriyor zaman zaman bunun da psikolojik olma ihtimali çok yüksek. Mesajlar, tacizler sürekli devam etti. Hayır dedikçe diretti. Artık dayanamıyorum susamıyorum eşim bana yaklaştıkça kendimi suçlu hissediyorum ona söylemediğim için. Söylersem kan dökülür ben ne yapacağım Allah aşkına biriniz söylesin? 😔😔😔
Güncellemeler
+1 yıl
Yorum yapan herkese teşekkür ederim. Kimseye anlatamadım, buraya döktüm içimi yüzlerce insan bana cümleleriyle ellerini uzattı. Ben yalan söylemiyorum, yüz de vermedim ona bu yakıştırmaları yapanlarınız oldu, eşimin sağlığından korktuğum için sesimi çıkaramadım boyun eğmedim. Elimde ekran görüntüleri var attığı mesajların, durumu yarın kendi aileme söyleyeceğim. Sonrada eşimin babasıyla konuşucam. Şikayetçi olduktan sonra durumu eşime en uygun dille anlatırım.
Eşimin abisi tarafından taciz ediliyorum durumu eşime nasıl söylerim?
Cevapla