Merhabalar, 3 ay önce bir adam girdi hayatıma, gerçekten Adam gibi adam. İlgisini sevgisini fazlasıyla gösteren değer veren bir adam. Neyse asıl sormak istediğime geleyim☺️ Bende çok uzun zamandır hayatıma birisini almadım çoğu şeyi unutmuşum sanıyorum. Onunla çok güzel zamanlar geçiriyoruz, birlikte filmler izliyor, dans ediyor, mutfağa geçip birlikte yemek yapıyoruz vs vs. Cidden ciddi saygı duyuyorum bu adama. Değer de veriyorum çok yüce gönüllü bir insan. Geçen bir mevzu geçti aramızda konu aşka geldi öyle muhabbet ediyoruz, ben bir an birşey farkettim bir dakika sen bana aşık mısın dedim? Şaşırmış şekilde farketmedin mi ilgimimi eksik ediyorum falan dedi neyse. Sonra bir an durdum düşündüm evet herşeyi fazlasıyla şevkle yapıyor benim için. Yahu adam her gün saçlarımı kafamı okşuyor o derece bunları tamamen kendisi istediği için yapıyor biliyorum. Sonra sen değil misin sanıyosun dedi o an kaldım öyle. Bunu 3 ay boyunca hiç düşünmemiştim, ben anı yaşarken ne olduğunu mu anlayamadım acaba? Bende utancımdan geçiştirdim değilim tabi aşk bu kadar basite indirgenecek birşey değil dedim ama dünden beri bu soru kafamın içinde. Deli gibi düşünüp duruyorum. Lütfen ciddi fikirleri olan, bu tarz mevzulardan anlayanlar yardımcı olabilir mi rica ediyorum kafayı yicem, ben aşık olamam ya (dipnot:kendisi birçok mevzuda bilgisi ve tecrübesi olan 40 yaşında akıllı bir adam) Beni ayaküstü aşık mı etmiş noluyo ya 🤦♀️
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılÇok güzel bir haz anlatılmaz yaşanır diyebilirim ancak bende acı sonlar olmasına rağmen aşka inanırım ve iki kere aşık oldum bunun üstüne herşeyimi koyar yemin edebilirim ve karşılıklı ise o ilişki sonsuza dek sürer öyle bir hissiyatı var. Hiç değişmez özellikleri ellerinı tutar tutmaz kalbin zıplıyor sanki damarlarında kan değil volkanın sıvısı geçiyor ayakların durduk yere titremesi yüzüne bakmaya kıyamaz olursunuz iyi sözler söyleyince şaşırıp kalırsınız keklemek ya da bir cümleyi bir araya getirmemek bile dahil. Şahsi ancak kontrol edebilirsiniz yaşadığınız anları cımbızla alır gibi sözcükleri hareketleri durgun bir zamanınızda. Şimdiden mutluluklar diliyorum.
12 Yorumla- +1 yıl
Vallahi doğru söylüyorsunuz. Ben hayatımda ilk defa böyle birşey yaşıyorum. Hani daha önce sorsalar ya bir gidin aşk diye birşey yok, insanların kafalarında çok büyüttükleri bir oldu falan derdim ciddi inanmadım hiç. Ve katı da bir kadınım dışarıya karşı. Ama bu adam bir geldi, ilk günden daha, anlamlandıramadığım içime sıcacık birşeyler yayılmaya başladı. Anlamsız bir güven, yakınlık hissettim. Halbuki o an tanımıyorum etmiyorum. Ama tanıdıkça doğru oldugunu gösterdi. Ne tuhaf şey aşk, sevgi. Ben hep ailemden, arkadaşlarımdan çok sevgi gmrdüm. Ama dışarıdan bir yabancıyla olabileceğim aklıma bile gelmezdi. Ama evrende bazı şeyleri yaşamadan aklımız ermiyor galiba, bunu anladım. Allah çok büyükmüş, ben illa yalnız kalacağım diye senelerce direttim, ama O razı gelmemiş olmalı ki böyle birşey yaşıyorum. Ne denilebilir ki, şükrediyorum ve yaşıyorum ☺️ Çok teşekkr ederim yorumlarınız için. Ve sizde büyük yürekli bir adamsınız ki, 2 defa yaşayabilirsiniz, buna cesaret edebilmek büyük yürek gerektirir, yalan değil ben hayatımda bir tek bundan korkmuşum, ama artık korkmuyorum, onunla dünyada herşeyi yapabilecek gücü hissediyorum kendimde. Kocaman hissediyorum yüreğimi ☺️ İyi günler dilerim, sevgiyle kalın 🙏
- +1 yıl
Rica ederim tecrübemi yorumladım asıl ben teşekkür ederim saygılarımla. :)
En İyi Cevaplar
Merhaba Abla, İnsan, 7’sinde olduğu gibi 70’inde de aşkı tüm benliğiyle yaşayabiliyor. Aşk varlığını her zaman koruyor ancak yaşa göre biçim değiştiriyor. Heyecanlar farklı oluyor. Bence sizinde ilk gençlik yıllarınızda peşinize düşmüştür aşk. ve yıllar boyu sürdürüyor hükmünü bu aşikâr. İnsanın her yaşta âşık olabilir. Duygusallık, mantıklı ve toleranslı olma gibi unsurlar yaşa bağlı olarak değişiyor. Ancak duygular yok olmuyor. 70 yaşında iki insanın aşkı şaşırtıcı değil, normal bir durum. Ancak onların davranışlarıyla, 20 yaşındakinin heyecanı arasında farklar olacaktır. Duyguların yoğunluğu, kafaya takma, sık gündeme getirme, hayatın büyük bölümünü kaplama genç yaşlarda daha yoğun. Yaş ilerledikçe farklı sorumluluklar nedeniyle aşkın hayattaki önem sırası düşebiliyor. Bunları "33 yaşındayım" dediğiniz için yazdım. Size tavsiyem Aşk'ın tadını çıkarınız ve de mutlu bir yuva kurmanız için 33 yaş çok geç sayılmaz. Saygılarımla Ablacım.
11 Yorumla- +1 yıl
Yaaa ne kadar güzel düşünceler, ne kadar güzel bir anlatım ☺️ Ve gerçekten durum böyle daha bu yaşta çok iyi anlamışsın bazı şeyleri tebrik ediyorum 👏İnsan içinde neler varsa onu dökermiş dışarı, eminim sen bir kadını çok mutlu edeceksin zamanı geldiğinde 🙂 Çok teşekkür ederim ablacım inan yaş farketmiyır, herkesin herkesten öğreneceği her zaman birşey vardır buna çok inanan bir insanım ve bana unuttuğum birçok şeyi tekrar hatırlattın. Çok çok teşekkür ederim 🙏 Çok güzel bir hayatın olsun inşallah 🙏
O, hayatından bir anda çıkarsa nasıl bir psikolojiye girersin? İşte bunun cevabını verebilirsen kendine "aşık mısın, değil misin" anlarsın.
Ama hayal ederek veya düşünerek bu cevabı anlaman mümkün olmayabilir.
Mutlaka tartışacağınız, fikir ayrılıkları yaşayacağınız zamanlar gelecek. Cevabı o gün vereceksin.
Şuanda böylesi keyifli ve heyecanlıyken, kendini güvende hissederken akışa kapılıp gitmekten zarar gelmez :)
Tüm kontrol sende. Aşık mı olmak istiyorsun? Aşık ol.
Ağırdan mı almak istiyorsun? Ağırdan al.
Sadece keyfini çıkar11 Yorumla- +1 yıl
Tabiki tabi ki, mutlaka bazı şeylerde görüş ayrılıkları olacak. Ama zaten onu eksikleriyle, artılarıyla böyle oldugu için değer veriyorum. O gerçekten bu şekilde güzel bir adam benim için. Ve dediğinizi düşünmeye tam 7 gün fırsatım oldu ve yaşadım, 7 gün işteydi, Tanrım facia bir haftaydı benim için 🤦♀️ Uyku bile uyuyamadım yalan söyleyemem Allah yukarıda görüyor ya. Onla herşey çok keyifliymiş...
Asik degilsin, ama mesk icindesin... mesk alışmak veya öğrenmek için çalışmak demektir. Ogrendikce alisiyor alistikca onu ogreniyorsun. Muzik terimidir. Ask ise yoksunluk icerir, yani bir nevi mesk ettigin bildigin alistigin butunlestigin kisi veya varliktan yoksun kalma duygusudur. Bu kadar yuceltilmesi kavusmalarin muazzam sarhoslugundandir. Bu devirde bu iletisim ve meteryslist dunyada ne ask ne kara sevda mumkun degildir. Profiline bakarken sorunu gordum, umarim yardimci olur.
24 Yorumla- +1 yıl
Anlıyorum, farklı bir bakış açısı 👍☺️ Teşekkr ederim çok. Yaşadığım niher ne ise zaten, ne olduğunun da bir önemi yok artık benim için. İlla nitelendirmek zorunda değilim galiba bunu anladım. Yaşıyorum sadece 🙂 Ama sizden duymadığım şeyler öğrendim üstüne gidip biraz araştıracağım ☺️ Kendim için değil, toplumsal olguları, sosyolojiyi, psikolojiyi falan ilgi alanım. Çok teşekkr ederim yorumujuz için iyi günler
- +1 yıl
Olumlu bakmana sevindim keza genelde insanlar guzel bir yalani gerceklere tercih ederler. İliskide kendi tarafini yasar beklenti ya da kaygi ile bogmazssan bir nevi an da kalabilirsen cok guzel anlarin anilarin olur. Zaten hayat dediginde budur. Kafana takilan merak ettigin birsey olursa herzaman iletisime gecebilirsin. İyi bayramlar simdiden.
- +1 yıl
Aynen öyle. Hiçbir zaman kendimi güzel bir olsa yalanla avutmadım avutamam. İlla herşeyi tüm gerçekliğiyle görme, kabul etme gibi bir yapım var. Acı bile olsa gerçeği isterim yalnızca. Teşekkr ederim, takılırsa ulaşırım söz ☺️ Evet gemici, işi bu ☺️ Normalde 2 gün de bir gidip gelir de, bu hastalık sürecinde durum bu, bu şekilde çalışıyorlar. Arada bana yunuslarla karşılaşırsa onların videolarını çekip bana gönderir ☺️☺️
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
10
Cevap
33Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Oncelikle soyledigin sozle kırmış olabilirsin. Ama su bahsettigin olay icin millet kiicini yirtiyor. Oncelikle degerini bilmelisin. Bu kadar guzel konustugun bi adam hakkinda illaki bos degilsin adi askmi sevgimi buna sen karar ver. Duvar orme biraj yasa bekkide o adam senin kaderini degistiricek. Boyle sevmek senin yasindski bi kadini bir erkek icin kolay degil seni sadece kullanmak isteyen biride olabilirdi. Belliki anlatmana gore oyle bi adam degil. Bence once niyetini ogren sor. Beklentisini falan. Daha sonrs bu doğrultuda adama olan hislerine yogunlas. Bi kagita sevdigin bi erkegin ozelliklerini yaz birde adamin ozelliklerini yaz daha sonra asik oldugun eski bi iliskinde biri varsa onu dusun sana ne yasatti bide bu adami dusun. Sonra karar ver duygularina
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Eğer o kişiyi unutamadigin bir anin bile yoksa,
Onsuz biseyler yemek ya da içmek istemiyorsan,
Onu görünce heyecenlaniyorsan , hep onu düşünüyorsan aşıksın.. demektir..12 Yorumlaben sadce ufak bir uyarıda bulunmak isterim demişsiniz ki uzun zmaandır birini almıyordum diye ve suanda onun size olan ilgisi o kadar iyi geliyordur ama mantığınızla ilerleyiniz bence
14 Yorumla
+1 yılAşk mutluluğun seviyesi ile ölçülür bence, onunla beraberken kendini çok iyi hissediyorsan, ayakların yerden kesiliyorsa zaman zaman aşıksındır. Aşk dediğin zaten fazla sevmektir.
15 Yorumla- +1 yıl
İşte belki kafam burda karışıyor, aşk herkese göre farklı yorumlanan bir kavram. Aşk ne gerçekten? Evet onun yanındayken çok iyi hissediyorum, ayaklarım kesiliyor evet, hep kendimi çok çok özel hissediyorum. Hem sevgilim hem arkadaşım hem ailemden birisi gibi şefkatini eksik etmiyor sağolsun. Ama bu kadar deper verirken o, yanlış birley yapıp onu hayal kırıklığına uğratmaktan çok korkuyorum. Sonuçta duygular var, kimse kimseye bu düşüncesizlik yapmamalı of ya 😔
- +1 yıl
Çok komplike hale getirmeyin aşkı, aşk dediğim gibi normalden fazla sevme biçimidir, özel noktası bir bağlılık oluşturmasıdır çiftler arasında ve geçicidir maalesef.
Önemli olan onunla beraberken aldığınız keyif ve ileriye dönük düşündüğünüz de aranızda ki sevgi azalsa bile (kaçınılmazdır) , saygı ve sevgi çerçevesin de paylaştığınız şeyleri sürdürebilmektir, iyi bir kalp ve iletişim kabiliyeti arayın adaylarınız da ve görünüşe göre beyefendi bunları karşılayacak potansiyelde. - +1 yıl
Aynen, aynen çok güzel yerden girdiniz konuya. Aynen öyle herşeyde saygılı, aklınıza gelebilecek herşeyde. Saygıysa benim için sevgiden bile önce gelir. Hoşgörülü, ve kadının üzerine herşeyi yıkan tiplerden değil, bende çalıştığım için herşeyi birlikte yapıyoruz, hiç bir yerde beni yalnız başıma yap ya diye bırakmıyor. Bunları çok düşünüyorum inanın. Çünkü şu yaşımdan sonra devam edeceğim hayatta seçeceğim insana ne ben ona hayatı zorlaştırmak isterim, ne o bana zorlaştırsın gerek yok çünkü. Söylediklerinizi harfi harfine kafama yerleştirdim ve çok minnettarım sabah sabah bana yardımcı olmaya çalıştığınız için 🙏🙏 Herley gönlünüzce olsun
- +1 yıl
Sizinde hanımefendi ilişkinizde baki kalacak mutluluklar dilerim
sende aşıksın o da. videoyu izleyin ama
https://www.youtube.com/embed/XQ9BzjTErJg12 YorumlaKendine bu soruları soruyorsan cevabi belli arkadaşım 😅
11 Yorumla
+1 yılAşk demekten kaçınıyorum ben açıkçası her durumda ama bir uyum ve sevgi yakalamışsınız belli ki.
11 Yorumla
+1 yılHayat 30 dan sonra başlıyor. Madem bulmuşsun böyle bir insan kaçırma derim.
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAy cok tatli ya bence bir sure gozlemle sen bunu sonra evlen gitsin
16 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAnladim aceleye gelsin istemiyosun en mantiklisi aslinda, gozlemle derken bunu kastetmistim bence de kendinden emin ol sonra ne yapmak istersen yap ister acilirsin ister duygularinin gecici oldugunu dusunup normal hayatinin akisina devam edersin. Hangi yoldan gidersen git umarim cookkk mutlu olursun 😊😊
Cevap sahibi+1 yılYaa yazdiklarim isinize yaradiysa gercekten cok mutlu oldum :) cook tesekkur ederim onemli olan sizin mutlu olmaniz ☺
Cevap sahibi+1 yılYaa gercekten cok mutlu oldum ben de ☺ cok tesekkur ederim mutlaka yazarim bir sorum olursa asıl siz iyiki varsiniz 😊
- Aşk İlişkileri konusunda 341 cevap paylaştı.
+1 yılBugüne kadar hiç seyrinde ilerleyen bir ilişkin olmadı mı? 🙄 Farkında olmadığın o anlar fazla güzel geldiği için ilişki boyutuna gerek kalmadığını düşünmüş de olabilirsin tabi...
01 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılOnsuz olduğunu düşün ve onsuz yapabilecek isen sevmiyorsun ama onsuz olmak zeni derinden üzerse ki ozaman geçmiş olsun. Cevabi ben vereyim ayvayi yemissin sen :) çünkü sorun da bile ask kokuyor :)
12 Yorumla- +1 yıl
Yaaa, vallahi dışardan göremiyorum kendimi 🙈🙈 Dediğiniz şeyi geçtiğimiz 7 gün düşündüm hem de düşünmek zorunda kaldım, gemide olmak zorundaydı 7 gün. Ve inanın berbat oluyomuş. Geceleri saçma sapan rüyalar gmrüp uyandım, hayatta en sevdiğim şey resim yapmak, kalemi elime alamadım, ben oynayayım diye playstationu bana bırakmıştı canım sıkılmasın diye, onlayken deli gibi oynadığımız şeyi bir kere bile açmadım, zorunlu yemek yemek dışında hiçbirşey yapamadım. Yaşadığımız şehri çok severim, yasak olmadıgı gün önümdeki parka bile çıkıp yürümek istemedim. Çok afedersiniz mum gibi öyle durdum bir hafta. Onsuzluğu düşünmek ciddi acı veriyor 😔
Cevap sahibi+1 yılGecmis olsun :) yazdiklarini okurken gözümde canlandin resmen
+1 yılSaçını okşuyor yemek yapıyorsun bilmem ne bide arkadaş olarak mı görüyorsun ben sizi anlamıyorum anlamicamda
01 Yorumla
+1 yılYaş olmuş 33 babaannemle aynı yaştasın evlen gitsin kurcalama
19 Yorumla- +1 yıl
Adamla zaten herşeyi yaşıyorsun saçlarını bile okşuyor evlende kocan olsun bari bekarken yaşamak dahamı eğlenceli
- +1 yıl
Kızım sen evlenme fakebady takılın evlilik aşkı öldürüyormus
- +1 yıl
Ölmez ama evlenmem öylemi
- +1 yıl
Bak reis en az 3 çocuk diyor vatana asker lazım
+1 yılMamuta aşık olmak öyle kolay değil ama 40yasina kadar evlenmemişse o adamda bir bit yeniği vardır.
05 Yorumla- +1 yıl
Anladim her limanda bir sevgili olayı diyorsun o zmn çabuk evlen yoksa yatar gacar senle
- +1 yıl
Evlilik konusu acılinca kaçarsa ben karışmam
+1 yılözeten okudum uzun aşk diye birşey yoktur çekici gelmiştir
03 Yorumla- +1 yıl
Aşk zamanla sevgiye bırakır yerini, sanıyorum bunu anlayabilecek yaştayız 🙂 Kaldı ki ben hiç yaşamadım ama uzun süre birbirlerinin aşklarını yürütebiken insanlarda tanıyorum, sanıyorum bu da birbirlerine duydukları da saygıdan kaynaklı. Yani imkansız diye birşey yok hayatta, herley biz insanlara bağlı
- +1 yıl
yav aşk safsatadır yapmayın lütfen :D kısmen haklısınız ama bu konuda değil
+1 yılYorum yaparım da aradan 1 yıl geçmiş 😊
111 Yorumla- +1 yıl
Taze olsaydı soru taze yani yeni fırından çıkmış cevap verirdim 😊
- +1 yıl
Hamile mi himm sağlıklı bir hayat dilerim minik Melek için şimdiden 😊👍
- +1 yıl
Aşk ne kural , zaman , mekan , yaş tanımaz her an her yerde aşık olabilirsin tabi hak edene karşı. Seven ilgilenir , önemser , değer verir , kafa dengi olur , eğlendirir , sevindirir yani eğer bunlar varsa karşı cinste bil ki aşıksın ve karşı taraf seni seviyor. Umarım bu sevdi geçici heves değildir.
Not : bazıları heves olarak sever. Bazıları nefes olmak için sever 😎👍 - +1 yıl
Tam da bu şekilde işte, böyle seviyor. Bakalım daha tavırların da hiçbir farklılık yok, umuyorum nefes için sevenlerdendir. Çünkü ben öyleyim... Bilemiyorsunuz bunları. İnsan birisine çok iyi diyor sonra bir bakıyosun bambaşka boyut alıyor, kötü dersin iyi çıkar. Kimse bir 5 sene sonra ne yaşayacağını bilemiyor
- +1 yıl
Aynen öyle çünkü hayat sürprizlerle dolu ve acılarla dolu bilemiyorsun.
İşte o yüzden bu dünyayı cennet yapanda cehennem yapanda yine insandır... 😎👍 - +1 yıl
En büyük dileğim bu dileğin 😊
- +1 yıl
😎👍
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Aşıksın sen arkadaşşşşşş
11 Yorumla
+1 yılAşk ta olabilir ilgisi hoşuna da gitmiş olabilir
16 Yorumla- +1 yıl
Bir süre kendi başına kal. Aşk ya da değil mi sorusunu sokmaktan ziyade bu adamla yaşayabilirmisin bundan daha ilgili birini bulabilir misin bunları kendine sor. Unutmadan birde ne kadar daha yalnız kalabilirsin. Kadın tabiatında korunma ilgi alakaya ihtiyaç duyar.
- +1 yıl
Bunu da bir süre yalnız kalmak istiyorum diyebilirsin. ya da açık açık sana karşı ne hissediyorum onu anlamak için diye bilirsin
- +1 yıl
Ne demek rica ederim😊
Gizli Üye(30-35)+1 yılOoohoo ateş bacayı sarmış kızım
23 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılTeslim olacaksın
+1 yılYazık etme adama, aşık ol işte :)
12 Yorumla- +1 yıl
Ahahaha çok güldüm 😂😂 Çok alemsiniz. Aşık mıyım değil miyim bilmiyorum meselem buydu zaten ama çok deper verdiğim kesin. Hani gelin ata binmiş ya nasip demiş, olmazsa bile onun mutluluğunu isteyecek kadar seviyorum cidden. Onu mutsuz görmek beni mahveder. İnanın gösterdiği değerin ederini vermek için elimden ve içimden geleni yapıyorum 🙂 Sevgiyle kalın 🤗
- +1 yıl
Siz de, mutluluklar dilerim :)
+1 yılevlenen gitsin evde kalırsın bak
16 Yorumla- +1 yıl
dindar degilse evlenme
- +1 yıl
ayrıca çok yakınlasmanız yanlıs
- +1 yıl
🤦♀️ Burada yargılama hakkı vermedim! Sadece kafamın karışık olduğu konuda nacizane fikirlerinizi almak için geldim. Lütfen inançlarla insanları yargılamaktan vazgeçin artık! Eper gerçekten dinin gereklikleri bilinseydi yargılama hakkının kulda olmadığında bilinirdi öyle değil mi? ☺️ İyi günler dilerim
- +1 yıl
sen bilirsin aranızda nikah yok imam nikahı sakıncalı
+1 yılKüt küt atıyor kalbin 😊
11 Yorumla
+1 yılgeçmiş olsun diyorum başka birşey demıyorum.
11 YorumlaSen aşıksın arkadaş
11 YorumlaAşık olduysan yürü sende adama kavusun
11 YorumlaAdamın çocukluğundan başlasaydınız🤦♀️
11 Yorumla
+1 yılDeğişik değişik hayatlar
01 Yorumla
+1 yılSenden ayrılsa ne düşünürsün?
03 Yorumla- +1 yıl
cidden seviyorsan seninle bir ömür boyu sana değer katar diyorsan bu benim olmalı hayatımın son adamı olsun diyorsa sende elini taşın altına koy ama pişman olmayacaksan Pişman olursan bir daha geri gidemezsin!!
+1 yılAnne sor dicem de yaş kemale ermiş
20 YorumlaAşık olsam bilirdin zaten
02 Yorumla
+1 yılEğer düşünüyorsan değil demektir
05 Yorumla- +1 yıl
Zaman gösterir herşeyi. Onunla vakit geçirmekten hoşlanıyorsan devam et zaman geçtikçe ona karşı hislerinin olup olmadığından emin olursun
- +1 yıl
Rica ederim:)
+1 yılAşıksın:)
11 Yorumla
+1 yılBu kadar aşıksan evlen olsun bitsin
04 Yorumla- +1 yıl
Kendini tanıyan sensin ve kendini tanıyarak haraket etmelisin. Yarın başkasıda aynı şeyleri sunsa ona da mı aynı olacaksın bunları kendi içinde sorgula ya da boş ver her şeyi seks dahil her şeyi yaşa özgürce yani anın tadını çıkar.
- +1 yıl
Aaa rica ederim ne demek
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyy çok tatlı bir durum. Neden aşık olamazsın?
15 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAltlardakilere cevap vermişsin bana vermemişsin :(
- +1 yıl
Çok çok pardon anca görüyorum, çünkü korkuyodum, hatta bu hayatta en korktuğum şeydi. Daha öncesinde çok yıkıcı bir ilişki yaşadım bu bana çok ağır mal oldu. O zaman and içtim dedim kimseye aşık olmıcam evlenmicem zaten hiç birşeye de ihtiyacım yok herşeyimi fazlasıyla karşılayabilen bir kadınım maddi olarak, yaşam olarak. Sanıyorum tek sebep korkuydu. Ama bir şekilde geldi beni buldu işte 🙂
Cevap sahibi+1 yılÖnemli değil 😊 Karşılıklı aşk çok güzel bişidir diye hayal ediyorum. Hiç karşılıklı aşkı yaşamadım sevgilim de olmadı bu yüzden. Keşke diyorum olsa. Çünkü aşıkken ve o kişi görüyorken bile çok mutu oluyorsun sevgili olsak kim bilir ne kadar güzel olacak. Aşk güzel duygu 😊 o yüzden mutlu ol, bir tane yıkıcı ilişki yaşaman diğerlerinin de kötü olacağı anlamına gelmez ama olur da ayrılık gibi bir durum olursa en azından geçirdiğin güzel anılara sahip olacaksın ve o mutluluk güzel bir kazanç 😊
- +1 yıl
Aynen öyle, bende öyle düşünüyorum. Hani sonu ne olur Allah bilir ama arkasından üzülecek bile olsam, değecek insan olduğu zaman en azından güzel anılar kalabilir 🙂 Çok teşekkr ederim ayrıca iyi dilekleriniz için 🙏 Ve evet bende ilk defa böyle birşey yaşıyorum, karşılıklı olduğunda cidden hayalimizdeki bile kuramadığımız şeyler yaşayabiliyormuşuz, inanılmaz bir duygu bu. Allah büyük, biz niyetlerimizi iyi tuttuğumuz sürece eninde sonunda güzel şeyler yaşayacağımıza fazlasıyla inanan bir insanım. O yüzden eminim bir gün sizi de böyle birşey bulacak ☺️☺️ Herşey o güzel gönlünüz kadar güzel olsun 🙏☺️
Cevap sahibi+1 yılUmarım teşekkür ederim 😊
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeni ayaküstü götürüyor 😂😂
07 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAslında güzel manada dedim de Türkçemiz malum her yere çekiliyor 😁
Ben düşünürdüm biraz temkinli olmak lazım. Baktım sorun yoksa devam ederim
Cevap sahibi+1 yılTabi ki yazınızı okurken bende mutlu oldum. Siz yaşarken daha çok mutlu olursunuz herhalde
Cevap sahibi+1 yılKesinlikle size o Aşk uğramış kıskandım valla 😂
Rica ederim ne demek 😊
Cevap sahibi+1 yılİnşAllah gelsen artıkkkk 😂 Mutluyum çok şükür de iki kişinin birbirine kattığı mutluluk bir başka sizde bilirsiniz 😊 Amin İnşAllah çok Teşekkürler. Sizde kendinize iyi bakın. İyi günler 😊
+1 yılDavetiyemi isterim
11 YorumlaEvet öyle yenge 😅
12 YorumlaÇok güzel bayıldım 🥰 keyfini çıkarın
01 Yorumla
+1 yılOww 😃 aşıksın canım
22 Yorumla- +1 yıl
Rica ederim 😊
Hamilesin
01 Yorumla
+1 yılAşıksın belliki
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılTebrikler aşıksın 😊
06 Yorumla- +1 yıl
Bence hiç yapmacik olma, içinden ne geliyorsa yap ve söyle
- +1 yıl
Eminim oda bu karekteri sevmiş öyle olmaya dewamkeee😃😅
- +1 yıl
Aynen 😃
+1 yılAşık mıymışsın?
09 Yorumla- +1 yıl
Haftada kaç gece oluyor mesela
- +1 yıl
Doyuruyor mu
- +1 yıl
Juicy sulu mu demekti
- +1 yıl
Senin organın mı suludur yani
Devamını Gör(28)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Aşık mıyım? 33 yaşındayım farkındayım ama şu an bu durumu anlayamıyorum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer