Aşık mıyım? 33 yaşındayım farkındayım ama şu an bu durumu anlayamıyorum?

Merhabalar, 3 ay önce bir adam girdi hayatıma, gerçekten Adam gibi adam. İlgisini sevgisini fazlasıyla gösteren değer veren bir adam. Neyse asıl sormak istediğime geleyim☺️ Bende çok uzun zamandır hayatıma birisini almadım çoğu şeyi unutmuşum sanıyorum. Onunla çok güzel zamanlar geçiriyoruz, birlikte filmler izliyor, dans ediyor, mutfağa geçip birlikte yemek yapıyoruz vs vs. Cidden ciddi saygı duyuyorum bu adama. Değer de veriyorum çok yüce gönüllü bir insan. Geçen bir mevzu geçti aramızda konu aşka geldi öyle muhabbet ediyoruz, ben bir an birşey farkettim bir dakika sen bana aşık mısın dedim? Şaşırmış şekilde farketmedin mi ilgimimi eksik ediyorum falan dedi neyse. Sonra bir an durdum düşündüm evet herşeyi fazlasıyla şevkle yapıyor benim için. Yahu adam her gün saçlarımı kafamı okşuyor o derece bunları tamamen kendisi istediği için yapıyor biliyorum. Sonra sen değil misin sanıyosun dedi o an kaldım öyle. Bunu 3 ay boyunca hiç düşünmemiştim, ben anı yaşarken ne olduğunu mu anlayamadım acaba? Bende utancımdan geçiştirdim değilim tabi aşk bu kadar basite indirgenecek birşey değil dedim ama dünden beri bu soru kafamın içinde. Deli gibi düşünüp duruyorum. Lütfen ciddi fikirleri olan, bu tarz mevzulardan anlayanlar yardımcı olabilir mi rica ediyorum kafayı yicem, ben aşık olamam ya (dipnot:kendisi birçok mevzuda bilgisi ve tecrübesi olan 40 yaşında akıllı bir adam) Beni ayaküstü aşık mı etmiş noluyo ya 🤦‍♀️
Aşık mıyım? 33 yaşındayım farkındayım ama şu an bu durumu anlayamıyorum?
Cevapla