34 yaşındayım hala gerçekten aşık olabiliyorum, çok fazla duygusallık değil mi bu?

Yas ilerledikçe artık insanlar birbirini sallamıyor ve gerçek aşık olmuyor sanki. Ben 34 yasindayim hala bir erkeğe kendimi kaptırıp gerçek anlamda aşık olabiliyorum. Neden sizce?
34 yaşındayım hala gerçekten aşık olabiliyorum, çok fazla duygusallık değil mi bu?
Cevapla