34 yaşındayım 55 yaşında birine aşık oldum çok çekiniyorum?

arkadaştan samimi davranıyor o da bana. ama mesafe koymaya kendine engel olmaya çalışıyor. bense ona öyle aşığım ki. anneme söyledim salaksın buruşuk adamla uğraş dur keyfin bilir dedi. yahu benim aklımdan çıkmıyor o. gidip ben açılacağım artık. gerekirse evlilik teklifi bile ederim. çok mu kötü olur garip mi bakarsınız?
34 yaşındayım 55 yaşında birine aşık oldum çok çekiniyorum?
Cevapla